Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(50)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(33)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Buswell John
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Davidson Rob
(1)
Donne Keith
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(57)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
Temat
USŁUGI
(42)
TURYSTYKA
(36)
Turystyka
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Usługi turystyczne
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
GASTRONOMIA
(2)
Jakość usług
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(18)
rynek turystyczny
(13)
usługi turystyczne
(10)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
agroturystyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
ruch turystyczny
(5)
hotelarstwo
(4)
marketing
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
zarządzanie jakością
(4)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
konkurencyjność
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
turystyka biznesowa
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
klaster
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
szlaki turystyczne
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi hotelarskie
(2)
zarządzanie
(2)
Internet
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
baza noclegowa
(1)
cena
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
ekonomia
(1)
event
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka narodowa
(1)
jakość
(1)
klienci
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsumpcja
(1)
leisure industry
(1)
linie lotnicze
(1)
marketing relacji
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
pilot wycieczek
(1)
podaż
(1)
podróże
(1)
popyt
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przewodnik turystyczny
(1)
region
(1)
region turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
segmentacja rynku
(1)
service quality
(1)
szlak kulturowy
(1)
tourism
(1)
transport
(1)
turystyka aktywna
(1)
turystyka konna
(1)
turystyka leśna
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka społeczna
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
wizerunek
(1)
województwo zachodniopomorskie
(1)
zagospodarowanie turystyczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Opracowanie przedstawia wstępne wyniki badań prowadzonych przez autorkę w latach 2003-2004 nad zmianami w polskim prawie turystycznym, a w szczególności tej jego części, która dotyczy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce. Podstawowym celem badawczym było określenie kierunków zmian, jakie zachodzą w polskim prawie turystycznym. W publikacji wykorzystano materiały źródłowe uzyskane z polskich i unijnych instytucji i organizacji zajmujących się problematyką turystyki. Opracowanie jest przeznaczone jako materiał pomocniczy do nauki przedmiotów obejmujących problematykę regulacji prawnych dotyczących podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce, wykładanych na uczelniach kształcących kadry dla potrzeb turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3042 [Magazyn 1], P.3041 [Magazyn 1], P.3043 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3040.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia. strony 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18570.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18569.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Publikacja jest zbiorem materiałów pokonferencyjnych i dotyczy turystyki biznesowej szeroko rozumianej i obejmującej: indywidualne podróże służbowe, uczestnictwo w targach lub imprezach konsumenckich, podróże motywacyjne i turystykę korporacyjną. Poruszono w książce m.in. tematy dotyczące: turystyki biznesowej w przekroju problemowym i turystyki biznesowe w przekroju regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6532.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Christine Williams is the first author listed on the title page of the first edition.
Includes bibliographical references and index.
Service quality is at the forefront of how the leisure, events, tourism and sport (LETS) sectors operate. An important consideration for any business, and therefore any student of the subject, this new edition of a successful textbook addresses the key points and principles of managing service quality across the industry sector. Fully updated and enhanced, it: - Covers areas such as the experience economy, capacity management and service culture, as well as methods for measuring quality and satisfaction. - Includes numerous case studies to help students apply classroom-based theory to practice. - Is packed with student-friendly pedagogy and full colour illustrations throughout to enhance the learning experience. Considering the underpinning theory of service quality, this book informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in an industry with distinctive features and challenges. An invaluable read for students within the LETS sectors, it also provides a useful refresher for practitioners working in the industry.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17485 [Magazyn 1], P.17486 [Magazyn 1], P.17484 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18190.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18189.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia uwarunkowania rozwoju turystyki europejskiej, a także rozwój europejskiego rynku turystycznego w latach 1995-2007, w tym zmiany i trendy popytowe, ewolucję podaży miejsc noclegowych, a także rozwój turystyki międzynarodowej. Opracowanie bazuje na obszernej literaturze przedmiotu, na najnowszych polskich i zagranicznych publikacjach naukowych, w tym kilku raportach Komisji Europejskiej co niewątpliwie podnosi jego walory poznawcze. Prezentowana praca, w zamyśle autorki, ma stanowić pomocne narzędzie do zgłębiania wiedzy na temat rynku turystycznego Unii Europejskiej i być zaczątkiem dalszych badań nad turystyką europejską. Jest podręcznikiem dla studentów kierunków turystycznych, użytecznym także dla praktyków działalności turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5670 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7145.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5649.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7173.XX.3 [Czytelnia B], 7174.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19150.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19149.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 88-90.
Opracowanie może być pewnego rodzaju pomocą i przewodnikiem metodycznym, przeznaczonym w dużej mierze dla studentów hotelarstwa i gastronomii oraz dla praktyków tych specjalności. Podręcznik zawiera w sobie tylko wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu kalkulacji cenowej działalności hotelarsko - gastronomicznej oraz dotyczące szeroko rozumianej turystyki i rekreacji. Przedstawione w nim liczne przykłady dotyczące kalkulacji cenowej świadczonych usług, należy traktować tylko jako rozwiązania modelowe, gdyż ceny związane ze świadczeniem tychże usług ulegają ciągłym zmianom. Ponadto sam zakres omawianych usług jest bardzo zróżnicowany i uzależniony od wielu czynników zależnych. Wobec powyższego, każda osoba zajmująca się obecnie lub w przyszłości działalnością gospodarczą, zobligowana jest do zaznajomienia się z tym zagadnieniem. Winna potrafić samodzielnie skalkulować cenę danej usługi, w tym także dowolnej usługi hotelarsko - gastronomicznej i turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4032.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4488.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podatkowy Leksykon Działalności Gospodarczej)
Tyt. grzb.: Zasady opodatkowania usług turystycznych
Wykaz aktów prawnych s. 92
Przewodnik adresowany jest do właścicieli biur podróży oraz innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług turystycznych i powstał w celu rozwiązania wątpliwości rodzących się na tle opodatkowania tej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6719.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7559.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podatkowy Leksykon Działalności Gospodarczej)
Poradnik adresowany jest do właścicieli biur podróży i innych przedsiębiorców prowadzących działalność turystyczną. Powstał w celu rozwiąnia wątpliwości związanych z opodatkowaniem tej działalności. Autorka wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie jako doradca podatkowy, przekazuje praktyczne wskazówki dot. m.in procedur zakładania firmy, jej prowadzenia oraz opodatkowania i zasad ewidencjonowania. W treści zamieszczono interpretacje i wyjaśnienia z zakresu opodatkowania turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10567.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej