Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Johann Maria
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mężyk Anna
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Payne Adrian
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sala Józef
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymonik Anita
(1)
Tundys Blanka
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żak Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
USŁUGI
(16)
TURYSTYKA
(6)
Jakość usług
(5)
INTERNET
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Usługi
(2)
Usługi turystyczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Branża TSL
(1)
Decyzje
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencyjność
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka transportowa
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing usług
(7)
marketing
(6)
cena
(3)
logistyka
(3)
marketing relacji
(3)
usługi logistyczne
(3)
badania marketingowe
(2)
dystrybucja
(2)
e-usługi
(2)
hotelarstwo
(2)
jakość usług
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
usługi finansowe
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
agroturystyka
(1)
apteka
(1)
bank komercyjny
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dezinformacja
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
ekonomika
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
hotel
(1)
impreza masowa
(1)
informacja
(1)
jakość
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja miejska
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka miejska
(1)
lojalność konsumentów
(1)
manipulacja
(1)
marketing ekologiczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
mobilność
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
personel
(1)
planowanie marketingowe
(1)
polityka transportowa
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
reklama
(1)
rentowność
(1)
ruch turystyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
services
(1)
spedycja
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
strategia
(1)
systemy informatyczne
(1)
służba zdrowia
(1)
tajemniczy klient
(1)
transport
(1)
transport miejski
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 164-171.
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9709.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7401.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8381.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Publikacja została podzielona na dwie części, z których pierwsza ma charakter jubileuszowy i stanowi prezentację zawierającą: − historię katedry od momentu jej utworzenia w 1999 roku, − sylwetki pracowników, ich główne osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne, − omówienie realizowanych typów kształcenia oraz innych typów aktywności związanych z procesem dydaktycznym. Część merytoryczna publikacji to zbiór 24 artykułów napisanych przez zaproszonych gości – naukowców z różnych środowisk naukowych współpracujących z Katedrą Zarządzania Turystyką – oraz jej pracowników. Teksty poświęcone są współczesnym aspektom funkcjonowania gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 523-560.
Niniejsza monografia powstała w wyniku dokonanego przeglądu literatury zagranicznej i polskiej. Wykonano obszerne badania wtórne funkcjonowania rynku aptecznego w Polsce od transformacji ustrojowej w 1990 r. do 2020 r. Ponadto wykonano badania pierwotne, ukierunkowane na identyfikację rodzajów aktywności apteki ogólnodostępnej i dostępności farmaceutów w odniesieniu do ich wpływu na jakość świadczonych usług farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18644.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18643.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18642.XVIII.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22390.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22389.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18566.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18565.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest opracowaniem wieloośrodkowym. Różnorodność czynników charakteryzujących zagadnienia oraz złożoność i specyfika zachodzących zjawisk sprawia, że niemal każda szczegółowa kwestia ma swój odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing usług medycznych, zarządzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarządzanie komunikacją. Autorzy przybliżaja wiele rozwiązań systemowych, poddają analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentują niektóre rozwiązania skutecznego kontrolowania kosztów oraz jakość leczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11519.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka i transport : teoria oraz praktyczne zastosowania / Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 168 stron : ilustracje, mapa ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
W prezentowanej monografii pod tytułem: „Logistyka i transport. Teoria oraz praktyczne zastosowania" autorzy przedstawili wybrane zagadnienia logistyczne, jak i transportowe. Zaprezentowano holistyczną identyfikację operatora w jego relacji z obiektem technicznym, a także model informacyjny operatora i obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym (model procesu oraz opracowany algorytm). Ponadto przedstawiono wybrane pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym. Przedstawiono także zagadnienia związane z potencjałem rynku transportu samochodowego realizującego usługi logistyczne w systemie transportowym Polski. Dotyczy to między innymi takiej problematyki, jak potencjał przewozowy, potencjał magazynowy czy potencjał infrastruktury drogowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18191.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20119.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20118.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy transportowe miast : stan i kierunki rozwiązań / Anna Mężyk, Stanisława Zamkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 254, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 240-251.
Publikacja „Problemy transportowe miast. Stan i kierunki rozwiązań” obejmuje różne aspekty wiedzy potrzebnej do prowadzenia świadomej i skutecznej polityki kształtowania przepływów ludzi i ładunków miastach tak, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność miast i dogodne warunki jego rozwoju, uwzględniając jednocześnie zarówno poziom życia mieszkańców, jak i wymogi ekologii. Książka bazując na wytycznych polityki transportowej i ugruntowanych zasadach organizacji transportu, wskazuje praktyczne i skuteczne rozwiązania współczesnych problemów transportu w miastach. Na wyjątkowość tej publikacji składają się następujące jej cechy: jest to kompendium aktualnej wiedzy dotyczącej zasad organizacji transportu w miastach, obejmuje ona ważne dokumenty UE dot. transportu miejskiego, zgodnie ze zrównoważonym rozwojem, daje gotowe rady, jak przeciwdziałać np. zjawisku kongestii czy zanieczyszczeniom transportowym środowiska, pokazuje związki między mobilnością a wykluczeniem społecznym, zawiera wiele przykładów praktycznych rozwiązań problemów transportu w miastach w Polsce i na świecie. Wydawnictwo Naukowe PWN kieruje tę pozycję do słuchaczy studiów inżynierskich i ekonomicznych na kierunkach zw. z logistyką i transportem oraz zarządzaniem przestrzenią miejską, studentów studiów podyplomowych w wymienionym obszarze, ale również do planistów, samorządowców, administracji publicznej, urbanistów i firm consultingowych świadczących usługi w branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22671.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo. Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej