Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Kieżel Małgorzata
(1)
Lubiński Marek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(1)
Starzeński Oskar
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
RYNEK
(4)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KONIUNKTURA
(1)
POPYT
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Słowo kluczowe
popyt
(2)
rynek
(2)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza koniunktury
(1)
analiza portfelowa
(1)
badania marketingowe
(1)
badania rynku
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
ekonomia
(1)
instrumenty finansowe
(1)
koniunktura gospodarcza
(1)
marketing
(1)
modele rynku
(1)
rynek efektywny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek zagraniczny
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza rynku / pod red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają przykłady ich wykorzystania w praktyce. Omawiają również zastosowanie metod analizy rynku do prognozowania zjawisk rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2705 [Magazyn 2], P.1494 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1495.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2704.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Współczesne warunki funkcjonowania podmiotów rynku są bardzo złożone i wymagają szerokiego spektrum analizy wszystkich związanych z rynkiem aspektów. Wśród wielu, licznie opisywanych w literaturze polskiej i zagranicznej, kategorii rynkowych znajduje się także, rzadziej i często marginalnie wspominane zagadnienie wrażliwości popytu na różne czynniki. Waga problematyki wrażliwości nabywców na zmiany w poziomie cen czy też poziomie osiąganych dochodów wynika przede wszystkim z implikacji praktycznych, gdyż umiejętność oszacowania wielkości popytu daje możliwość dostosowania do niej wielkości podaży. Obecne trudne dla przedsiębiorstw warunki działania, powodują, że niejednokrotnie kwestia możliwości przewidywania teoretycznej, a zwłaszcza realnej wielkości popytu może decydować o przetrwaniu i rozwoju firmy. Biorąc pod uwagę powyższe kwestie, autorki starają się przedstawić zagadnienie wrażliwości popytu w sposób uporządkowany, dając jednocześnie praktyczne przykłady, tak aby Czytelnik mógł skorzystać z wiedzy teoretycznej, w sytuacji wystąpienia w praktyce konkretnych problemów decyzyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1931 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1932.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza koniunktury i badanie rynków / Marek Lubiński. - Wyd. 2 poszerz. - Warszawa : "Elipsa", 2004. - 293 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Na książce błędny ISBN.
"Książka jest nie tylko bardzo logiczna i spójna. Zawiera także wszystkie najważniejsze aspekty empirycznych analiz koniunktury gospodarczej i badań rynku. Istotnym walorem merytorycznym pracy jest również bardzo udana synteza rozważań o charakterze ogólnym z potrzebami zgłaszanymi przez praktykę gospodarczą. Książka stanowi znakomitą podstawe do prowadzenia samodzielnych analiz procesów decyzyjnych podejmowanych przez konsumentów w warunkach zmieniających się w czasie elementów otoczenia."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12633 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12632.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13703.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse. Rynki Finansowe)
Bibliogr. s. 284-295. Indeks.
Analiza ekonomiczna dowolnej gospodarki powinna zaczynać się od analizy jej rynku finansowego, ponieważ stopień jego efektywności jest jednym z najważniejszych kryteriów całościowej oceny badanej gospodarki. Sprawna organizacja rynku finansowego jest bowiem niezbędnym warunkiem optymalnej wyceny kapitału i jego alokacji, a przez to i optymalnego wzrostu oraz rozwoju gospodarki w dostatecznie długim okresie. Sprawny rynek finansowy zapewnia inwestowanie kapitału, a zwłaszcza oszczędności gospodarstw domowych, w przedsięwzięcia najbardziej efektywne. W teorii ekonomii finansowej formułuje się trzy komplementarne w stosunku do siebie formy sprawności, czyli efektywności rynków finansowych: efektywność alokacji, efektywność operacyjną oraz efektywność informacyjną, składające się na pojęcie rynku efektywnego - EMH (Efficient Market Hypothesis). Autor w pierwszym rzędzie omawia: zagadnienie hipotezy rynku efektywnego, problemy losowości i modelowania cen przy pomocy jedno- i wielowymiarowych metod szeregów czasowych, analizę portfelową i modele rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12364.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej