Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Borg James
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Grenny Joseph
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Switzler Ron
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(8)
angielski
(1)
Temat
PERSWAZJA
(6)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
FILM REKLAMOWY
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Instagram
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LOGIKA
(1)
MOTYWACJA
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
REKLAMA
(1)
Retoryka
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Społeczności internetowe
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Trening koncentracji
(1)
Turystyka miejska
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
perswazja
(5)
sprzedaż
(2)
Facebook
(1)
argumentacja
(1)
attention
(1)
influence (psychology)
(1)
język ciała
(1)
kampania reklamowa
(1)
klient
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikowanie interpersonalne
(1)
konsument
(1)
manipulacja
(1)
marka
(1)
negocjacje
(1)
osobowość
(1)
persuasion (psychology)
(1)
persuasive communication
(1)
przewodnik turystyczny
(1)
psycholingwistyka
(1)
reklama
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama polityczna
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama społeczna
(1)
reklama telewizyjna
(1)
sklep internetowy
(1)
social media
(1)
socjotechnika
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
turystyka
(1)
wpływ społeczny
(1)
wycieczka
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porządkuje wiedzę z zakresu oddziaływania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca oprócz wartości poznawczej oraz praktycznej może pełnić również funkcję dydaktyczną. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wciąż istnieje zapotrzebowanie na wiedzę, która w możliwie pełny sposób pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddziaływaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podręcznik adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11156.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg. : Influencer. The Power to Change Anything
Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć. Odkrywamy, dlaczego jedni menedżerowie potrafią doprowadzić do znacznej poprawy wydajności, a inni nie osiągają tego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8791.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. W książce zawarte są treści jak działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8525.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade / Robert Cialdini. - First Simon & Schuster hardcover edition. - New York : Simon & Schuster, 2016 - XIII, 413 pages : illustrations ; 24 cm
Includes bibliographical references (pages 235-326) and index.
NEW YORK TIMES BESTSELLER. "Timeless and indispensable." (Amy Cuddy, author of Presence). "Utterly fascinating." (Adam Grant, author of Originals and Give and Take). "Shockingly insightful." (Chip Heath, co-author of Switch and Made to Stick). When it comes to persuasion, success can begin before you say a word. In his global bestseller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak. This is the world of "Pre-suasion", where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues, and apparently unimportant details of location can prime people to say "Yes" even before they are asked. And as Cialdini reveals, it's a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is a masterclass in enhancing your powers of influence. "Mind-blowing." (Management Today). "Accessible and intellectually rigorous." (Books of the Year, The Times). "Fascinating, fluent and original." (Tim Harford, author of The Undercover Economist Strikes Back)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17461 [Magazyn 1], P.17460 [Magazyn 1], P.17459 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18173.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18172.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje się także technikami wywierania wpływu na ludzi. Wiele miejsca poświęca zagadnieniom kłamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a także kwestiom praktycznym. Książka składa się z 15 wykładów, a poszczególne rozdziały mogą być czytane w dowolnej kolejności. Pełna licznych przykładów, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekkością pióra, dowcipem i erudycją z pewnością stanie się interesującą lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania. Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5593 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7052.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7051.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej