Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(155)
Forma i typ
Książki
(155)
Dostępność
dostępne
(164)
tylko na miejscu
(144)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(93)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(145)
Autor
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Grzywacz Jacek
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Jachna Tomasz (1950 - )
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Welsyng Cezary
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Adamczyk Adam
(1)
Adamik Anna
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Aleszczyk Józef
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boratyńska Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chick Anne
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabowska Magdalena (finanse)
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(155)
Język
polski
(149)
angielski
(5)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(128)
ZARZĄDZANIE
(29)
RACHUNKOWOŚĆ
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(9)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
INNOWACJE
(4)
TURYSTYKA
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
BANKI
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(3)
DECYZJE
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PODATEK
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RACHUNEK EKONOMICZNY
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PIENIĄDZ
(1)
PRACA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RYZYKO FINANSOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SYMULACJA
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
2001-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(83)
Podręcznik
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(81)
finanse
(19)
zarządzanie
(17)
sprawozdanie finansowe
(14)
zarządzanie strategiczne
(13)
analiza finansowa
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
analiza ekonomiczna
(9)
kapitał obrotowy
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
finanse przedsiębiorstw
(8)
konkurencyjność
(8)
organizacja
(8)
przedsiębiorczość
(8)
strategia
(8)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(8)
marketing
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
planowanie finansowe
(7)
podatek
(7)
przywództwo
(7)
wycena
(7)
środki trwałe
(7)
analiza SWOT
(6)
analiza strategiczna
(6)
kapitał
(6)
kredyt
(6)
kultura organizacyjna
(6)
leasing
(6)
motywacja
(6)
płynność finansowa
(6)
stopa procentowa
(6)
biznesplan
(5)
inwestycje
(5)
kapitał ludzki
(5)
rachunkowość
(5)
wartość przedsiębiorstwa
(5)
zarządzanie jakością
(5)
aktywa obrotowe
(4)
analiza wskaźnikowa
(4)
działalność gospodarcza
(4)
faktoring
(4)
finansowanie
(4)
globalizacja
(4)
innowacje
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
motywowanie
(4)
pieniądz
(4)
planowanie
(4)
prognozowanie
(4)
przedsiębiorca
(4)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
rentowność
(4)
strategia finansowa
(4)
wynik finansowy
(4)
zarządzanie ryzykiem
(4)
Lean Management
(3)
banki
(3)
cena
(3)
etyka biznesu
(3)
fuzja
(3)
inwestycje finansowe
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
koszty
(3)
kurs walutowy
(3)
model ekonometryczny
(3)
motywowanie pracowników
(3)
ocena pracowników
(3)
outsourcing
(3)
podatek dochodowy
(3)
produkcja
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
reengineering
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko finansowe
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
struktura organizacyjna
(3)
szereg czasowy
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie produkcją
(3)
zarządzanie relacjami
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zarządzanie zapasami
(3)
zatrudnienie
(3)
amortyzacja
(2)
analiza kosztów
(2)
business
(2)
controlling
(2)
corporate governance
(2)
cykl życia przedsiębiorstwa
(2)
e-biznes
(2)
ekonomia menedżerska
(2)
finanse międzynarodowe
(2)
kapitał intelektualny
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konflikt
(2)
155 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie najważniejszych metod analizy strategicznej na przykładach oraz wskazanie praktycznych aspektów analizy strategicznej w zakresie wykorzystania przedstawionych metod i narzędzi. Prezentowane w książce przykłady opisują różne problemy strategiczne oraz wskazują na potrzebę doboru właściwych metod analizy, odpowiednich do rozwiązywania problemów. Prezentowane metody analizy oraz przykłady zostały opracowane przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na podstawie własnych doświadczeń w pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6694.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6693.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opodatkowanie przedsiębiorstw : wybrane zagadnienia / Katarzyna Boratyńska. - Stan prawny na dzień 01.06.2012 r. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2012. - 208 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-193.
Celem podręcznika jest przedstawienie studentom uregulowań prawnych, dotyczących rozliczeń wybranych tytułów podatkowych przedsiębiorstwa. Przedstawione zostały głównie praktyczne zagadnienia dotyczące opodatkowania przedsiębiorstw. Omówiono kilka studiów przypadków. Zagadnienia teoretyczne zostały zilustrowane przykładami. Zwrócono uwagę na wybór optymalnej formy opodatkowania, dostosowanej do konkretnej sytuacji finansowej podatnika. Czytelnicy opracowania nabędą znajomość zagadnień związanych z zasadami opodatkowania przedsiębiorstw, w tym m.in. umiejętność prowadzenia dokumentacji podatkowych oraz wypełniania wybranych deklaracji podatkowych. Publikacje wzbogacono o treści i interpretację wybranych tez orzeczeń sądów w sprawach podatkowych przedsiębiorstw. Publikacja zawiera omówienie podstawowych rodzajów podatków rozliczanych w przedsiębiorstwach, w podziale na pośrednie i bezpośrednie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16667.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16666.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem opracowania jest przedstawienie istotnych, wybranych elementów opodatkowania przedsiębiorstwa. Ich znajomość jest niezbędna do minimalizacji ryzyka podatkowego. Publikacja skierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i prawnych, którzy specjalizują się w problematyce podatkowej, słuchaczy studiów doktoranckich. Adresatami monografii są przedsiębiorcy, podatnicy, dla których nieznajomość zagadnień podatkowych, brak działań optymalizacyjnych jest stratą kapitału, a także osoby profesjonalnie zajmujące się podatkami – doradcy podatkowi. Monografia może być przyczynkiem do dalszych badań naukowych, a także być inspiracją do zmiany prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15222 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16669.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16668.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 329-333.
Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17783 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19116.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19115.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-174.
Książka skupia się na instrumentach finansowania przedsiębiorstw w różnych fazach rozwoju. Specyficzne problemy finansowe dotyczą firm wchodzących na rynek. Nowe formy zatrudnienia lub samo zatrudnienia wymagają elastycznych źródeł finansowania. Wsparciem dla firm wchodzących na rynek są fundusze podwyższonego ryzyka - venture capital, private equity. W sektorach kreatywnych nowym narzędziem finansowania jest crowdfunding. Zgodnie z wymogami Unii Europejskiej czynnikiem gospodarczym o rosnącym znaczeniu jest ochrona środowiska, w której istotną rolę odgrywają ekoinnowacje oraz związane z nimi ekoinwestycje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17007.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17006.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery części poświęcone: teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12149.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
Książka jest akademickim podręcznikiem do nauki finansów, w którym oprócz konkretnej wiedzy z przedmiotowego zakresu znajdują się odniesienia do ekonomii, a także innych dyscyplin – silnie lub słabo – związanych z finansami. Autorzy oparli konstrukcję podręcznika na trzech filarach, którymi są kategorie, zjawiska i procesy, wreszcie podmioty. Kategorie finansowe tworzą język opisu zjawisk i procesów finansowych powstających na skutek przyczynowo-skutkowych powiązań podmiotów sfery finansowej i sfery realnej gospodarki rynkowej. W tworzeniu sieci powiązań finansowych prym wiodą instytucje finansowe i rynki finansowe, a wszechobecne pojęcia stopy zwrotu i ryzyka przenoszą się na sferę rzeczową. Zaletą podręcznika jest układ i przejrzystość rozważań, a szczegółowy indeks rzeczowy służy Czytelnikowi pomocą w dostrzeganiu wielowymiarowości zjawisk i procesów finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14957.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15788.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-173.
Autorzy przedstawili istotę innowacji i procesów innowacyjnych, potencjał działalności innowacyjnej i czynniki ją determinujące, działalność innowacyjną w Polsce i Unii Europejskiej, rolę państw i Unii Europejskiej w stymulowaniu działalności innowacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11584.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12143.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej