Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(31)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(42)
Autor
Bieniok Henryk
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichniak Irena
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marek Stanisław
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Regester Michael
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walas-Trębacz Jolanta
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zelek Aneta
(1)
Ziarko Janusz
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(41)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(39)
ZARZĄDZANIE
(20)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(8)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
INNOWACJE
(2)
KADRY
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(23)
zarządzanie
(12)
zarządzanie strategiczne
(10)
organizacja
(6)
otoczenie przedsiębiorstwa
(6)
konkurencyjność
(5)
przedsiębiorczość
(5)
przywództwo
(5)
strategia
(5)
kultura organizacyjna
(4)
misja firmy
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
analiza SWOT
(3)
globalizacja
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kapitał ludzki
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
motywacja
(3)
planowanie
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
zatrudnienie
(3)
Lean Management
(2)
analiza strategiczna
(2)
e-biznes
(2)
etyka biznesu
(2)
finanse
(2)
fuzja
(2)
innowacje
(2)
kontrola
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywowanie
(2)
motywowanie pracowników
(2)
ocena pracowników
(2)
outsourcing
(2)
public relations
(2)
reengineering
(2)
reklama
(2)
restrukturyzacja
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
aktywa obrotowe
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza portfelowa
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bhp
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
biznesplan
(1)
cena
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
czas pracy
(1)
dobra sieciowe
(1)
dobór pracowników
(1)
dywersyfikacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność operacyjna
(1)
firma rodzinna
(1)
gender
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka światowa
(1)
informacja
(1)
informacja rynkowa
(1)
inwestycje
(1)
kadra
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał obrotowy
(1)
klasa kreatywna
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty pracy
(1)
kreatywność
(1)
kryzys
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura organizacji
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Podręcznik obszernie przedstawia kluczowe zagadnienia dotyczące rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa znajdującego sie w sytuacji kryzysowej, a przede wszystkim problematykę diagnozy kryzysu, wyboru strategii zarządzania i instrumentów stosowanych w zarządzaniu kryzysowym. Tekst podręcznika został dobrany z myślą o realizacji dwóch celów: dostarczenia Czytelnikowi przydatnych informacji pozwalających na poznawanie i wyjaśnianie rzeczy, procesów i zjawisk wywołujących kryzysy oraz ułatwienia mu zrozumienia rangi problematyki zarządzania kryzysowego. Rozpatrywane w publikacji zagadnienia o charakterze teoretyczno-poznawczym zostały podzielone na osiem rozdziałów. Przydatność aplikacyjną publikacji zapewniają przykłady oraz praktyczne studia przypadków, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć i ocenić wybrane sposoby i efekty rozwiązywania kryzysu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11313.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12451.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Budowa strategii biznesu, a nastepnie jej realizacja to podstawowe i najważniejsze wyzwanie z jakim spotykają się menedżerowie w zarządzaniu współczesn firma. Jest to proces, w którym trzeba nieustannie obserwować otoczenie by reagować, wyprzedzać bądź dostosowywać się do jego zmiennych warunków w realizacaji założonych celów. Książka stanowi udaną próbę kompleksowego spojrzenia na bogactwo problemów mieszczących się w prezentowanym obszarze działań gospodarczych, z których każdy, nawet te najaktualniejsze jak niepewność i ryzyko w zarządzaniu strategicznym mają już swoją bogatą literaturę. Systematyzacja tych problemów, a także przedstawienie jej w ujęciu hybrydowym jest niewątpliwą zaletą książki. Szczególnym (bo smutnym) finałem książki jest rozdział o realiach i pułapkach zarządzania strategicznego w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9870.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11454.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 163-170.
Celem niniejszej pracy jest zapoznanie czytelnika z najważniejszymi wiadomościami z dziedziny opracowania i zarządzania projektami restrukturyzacyjnymi w organizacjach. Zaprezentowano w niej elementy makro- i mikrootoczenia organizacji, metody ich analizy oraz metodologię realizacji tego typu projektów. Dla zrozumienia prezentowanego materiału każdą z opisanych metod zobrazowano praktycznymi przykładami jej zastosowania, zaczerpniętymi z rzeczywistych projektów, już zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji, jednakże, aby nie przysporzyć przywoływanym przedsiębiorstwom kłopotów, w niektórych przypadkach celowo zmieniono ich nazwy. Pracę podzielono tematycznie na pięć części.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11529.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9921.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11530.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Publikacja zawiera kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i porponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiając uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują sie na takich zagadnieniach, jak: informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, modele zarządzania informacją rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11261.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12353.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, charakterystykę przedsiębiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13408.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za główny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalających na rozumienie uwarunkowań złożoności procesów i zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybliżyć uwarunkowania wyznaczające istotę przedsiębiorstwa, przyjmując - i słusznie - że jest to materia dostatecznie złożona i bogata, a zarazem niezbędna do poznania w studiach nad przedsiębiorstwem. Formuła książki pozwoliła w znacznej mierze zdyskontować dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty badań zespołu autorskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9037.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10612.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie najważniejszych metod analizy strategicznej na przykładach oraz wskazanie praktycznych aspektów analizy strategicznej w zakresie wykorzystania przedstawionych metod i narzędzi. Prezentowane w książce przykłady opisują różne problemy strategiczne oraz wskazują na potrzebę doboru właściwych metod analizy, odpowiednich do rozwiązywania problemów. Prezentowane metody analizy oraz przykłady zostały opracowane przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na podstawie własnych doświadczeń w pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6694.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6693.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 329-333.
Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17783 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19116.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19115.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej