Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(29)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(54)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Radzicki Józef
(2)
Ushioda Ema
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Aluchna Maria
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Catanzaro Denys A. de
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Gick Alan
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grulkowski Bronisław (1961-2008)
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hochschild Arlie Russell (1940- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Maxfield David
(1)
McGee Rita
(1)
McMillan Ron
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Obuchowski Kazimierz
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rennie Ann
(1)
Renninger K. Ann
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sampson Richard J
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Seli Helena
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Switzler Ron
(1)
Szałek Marek
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Kiribati
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
MOTYWACJA PRACY
(29)
KADRY
(14)
MOTYWACJA
(13)
ZARZĄDZANIE
(10)
Motywacja
(8)
Motywacja uczenia się
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
Nauczanie języków obcych
(4)
Psychologia
(4)
UCZUCIA
(4)
Nauczanie
(3)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
OSOBOWOŚĆ
(3)
PŁACA
(3)
Uczenie się
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Metody nauczania
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PAMIĘĆ
(2)
POSTAWY
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
Pamięć
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BEZROBOCIE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZYNNOŚCI
(1)
DZIECKO
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Gracze
(1)
Gry komputerowe
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYNKT
(1)
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
(1)
Innowacje
(1)
Internauci
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
MENTORING
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Poznanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SENS ŻYCIA
(1)
SMUTEK
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TESTY PSYCHOLOGICZNE
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WRAŻENIA
(1)
Wrażenia
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZACHOWANIE PROSPOŁECZNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(6)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywacja
(18)
motywowanie pracowników
(17)
motivation
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
ocena pracowników
(6)
uczenie się
(5)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie
(5)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
psychology
(4)
education
(3)
emocje
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
learning
(3)
partycypacja
(3)
praca
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
wiedza
(3)
inteligencja emocjonalna
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja
(2)
language
(2)
motywowanie
(2)
pamięć
(2)
przywództwo
(2)
psychologia
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zawodowy
(2)
second language acquisition
(2)
study and teaching
(2)
szkolenie pracowników
(2)
teaching
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
zachowanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
English
(1)
English language
(1)
Internet
(1)
Japanese speakers
(1)
Lean Management
(1)
academic achievement
(1)
agresja
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania psychologiczne
(1)
behavioral strategies
(1)
benchmarking
(1)
biopsychologia
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
classroom managment
(1)
coaching
(1)
controlling personalny
(1)
czyn karalny
(1)
dobór pracowników
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracy
(1)
engagement
(1)
gry komputerowe
(1)
identity
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
learning strategies
(1)
lider
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
modele motywacji
(1)
modern English
(1)
motivational strategies
(1)
młodzież
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje
(1)
nieletni
(1)
osobowość
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
pacjenci
(1)
planowanie
(1)
polityka oświatowa
(1)
polityka personalna
(1)
poradnik
(1)
potencjał ludzki
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 279-312.
Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18676.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18675.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła przyjazna kreatywności : czynniki sukcesu / Jan Fizlagić. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 258 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykres ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 224-235.
Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22593.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22592.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1203.III.1 [Wypożyczalnia B], 28.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4924.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-208.
Dotychczasowe badania nad zachowaniami pro i antyspołecznymi prowadzone były dwutorowo i niezależnie od siebie, na różnych grupach badanych. Stanowiło to nadmierne uproszczenie tej problematyki, wskazując, że jedni zachowują się dobrze, a inni-źle. W rzeczywistości naszych zachowań nie można tak prosto klasyfikować. Uspołecznienie stanowi bowiem kontinuum, na krańcach którego znajdują się jednostki prospołeczne i antyspołeczne, a pomiędzy nimi osoby zachowujące się zarówno prospołecznie, jak i antyspołecznie. Takie właśnie ujęcie, ujawniające zarówno deficyty, jak i zasoby badanych adolescentów proponuję w książce. Umożliwia ono nie tylko dokładną diagnozę zjawiska przestępczości nieletnich, ale także formułowanie działań profilaktycznych i resocjalizacyjnych, które powinny opierać się na wiedzy o pozytywnych cechach i zachowaniach badanych. Część teoretyczna pracy przybliża prawne rozumienie pojęcia nieletni, zawiera także istoty zachowań prospołecznych i antyspołecznych oraz przegląd podstawowych teorii i badań poświęconych motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych adolescentów. Część empiryczna zawiera charakterystykę motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich na tle uczniów ze szkół średnich i wolontariuszy ze względu na podstawowe cechy procesu motywacyjnego – kierunek i natężenie motywacji, a także analizę osobowościowych, środowiskowych i sytuacyjnych czynników motywacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9115.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10501.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej