Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Szmidt Krzysztof J
(3)
Kruk Krzysztof
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Raifenschneider Dieter
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Biela Agnieszka
(1)
Bociek Hania
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dudzik Iwona (filozofia)
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fisher Robert (1943- )
(1)
Grabowska Karina
(1)
Gruca Marian
(1)
Grundy Peter
(1)
Gut Renata
(1)
Hurson Tim
(1)
Jagieła Beata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Morgan Gareth (1943- )
(1)
Morka Jerzy (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Olczak Małgorzata (pedagog)
(1)
Parker Kevin
(1)
Piegowska Maria
(1)
Piekarczyk Anna
(1)
Puchta Herbert
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Smak Ewa
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wasilewska Barbara (inżynieria produkcji)
(1)
Wiankowska-Ładyga Zofia
(1)
Williams Marion
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MYŚLENIE TWÓRCZE
(16)
MYŚLENIE
(9)
Myślenie twórcze
(7)
Kreatywność
(5)
DZIECKO
(3)
PEDAGOGIKA KULTURY
(3)
GRY I ZABAWY UMYSŁOWE
(2)
INTELIGENCJA (psychol.)
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
MÓZG
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Uczniowie
(2)
WYCHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
JĘZYKI
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczyciele
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Praca umysłowa
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZTUKA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TRIZ
(1)
TWÓRCZOŚĆ
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Trening twórczości
(1)
Twórczość
(1)
UCZUCIA
(1)
UWAGA (psychol.)
(1)
WOLA
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kreatywność
(7)
dzieci
(4)
edukacja wczesnoszkolna
(4)
myślenie twórcze
(4)
twórczość
(4)
edukacja kreatywna
(2)
innowacje
(2)
matematyka
(2)
muzyka
(2)
myślenie
(2)
myślenie kreatywne
(2)
nauczyciel
(2)
psychologia
(2)
teaching
(2)
English language
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
aktywność twórcza
(1)
analiza systemowa
(1)
art
(1)
autokreacja
(1)
children
(1)
creative thinking
(1)
czas wolny
(1)
czytanie
(1)
dialog wychowawczy
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
early childhood education
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
fantasy
(1)
imagination
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja
(1)
język angielski
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kultura akademicka
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
mapa myśli
(1)
motywacja
(1)
myślenie matematyczne
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie początkowe
(1)
niepełnosprawność
(1)
organizacja
(1)
painting
(1)
pamięć
(1)
pedagogika twórczości
(1)
philosophy
(1)
pisanie
(1)
plastyka
(1)
play
(1)
polityka oświatowa
(1)
proces twórczy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozwój intelektualny
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
samowychowanie
(1)
storytelling
(1)
strategia
(1)
system
(1)
szkoła
(1)
sztuka
(1)
thinking
(1)
trening kreatywności
(1)
twórcze myślenie
(1)
twórcze uczenie się
(1)
uczeń zdolny
(1)
uczniowie
(1)
umysł ludzki
(1)
wolontariat
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie do twórczości
(1)
wychowanie estetyczne
(1)
wychowanie patriotyczne
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
władza organizacyjna
(1)
young learners
(1)
zarządzanie
(1)
zdolności
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 169-180.
Książka prezentuje kilka studiów badawczych, w trakcie których konstruowane były narzędzia do pomiaru postrzeganego klimatu panującego w szkole, pracy, opisywane były też uwarunkowania tejże percepcji. Po przeczytaniu pracy nauczyciel, ale i menedżer będzie dysponował wiedzą, ale i konkretnymi narzędziami, które pozwolą zbadać i poprawić atmosferę tak, aby sprzyjała ona podejmowaniu działań o charakterze innowacyjnym i twórczym. Podsumowaniem pracy jest wzór kwestionariusza do badania kreatogennego klimatu szkoły oraz kwestionariusza do badania kreatogennego klimatu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7405.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8385.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obrazy organizacji / Gareth Morgan ; tł. Zofia Wiankowska-Ładyga. - Wyd. 1, 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 489, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 451-477. - Indeks.
Jedno z najważniejszych na świecie opracowań w dziedzinie zarządzania! Adresowane głównie do menedżerów, dotyczy kwestii biegłości w "sztuce" właściwego odczytywania i rozumienia sytuacji organizacji, umiejętności niezwykle ważnej przy podejmowaniu decyzji. Autor pokazuje, jak wiele naszych tradycyjnych poglądów na temat organizacji i zarządzania opiera się na niewielu przyjętych za oczywiste obrazów, zaczerpniętych zwłaszcza z mechaniki i biologii. Demonstruje, jak można tworzyć nowe sposoby myślenia o organizacji i praktycznie z nich korzystać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8857.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10413.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka na temat rozwijania myślenia uczniów klas początkowych jest godna uznania zarówno ze względów poznawczych, jak i metodycznych. Rozwijanie myślenia należy do dziedziny działań dydaktycznych służących rozwijaniu zdolności poznawczych, ta zaś wchodzi w skład wysoko cenionego dydaktycznego wychowania intelektualnego. Dodatkowym walorem jest to, że treśći książki odnoszą się do szczebla klas początkowych, okres edukacji wczesnoszkolnej uznawany jest za podstawowy dla całej kariery szkolnej uczniów, młodzieży i dorosłych. Do walorów należy zaliczyć i to, że zawarte w pracy propozycje metodyczne związane są z zabawą dzieci, co ma znaczenie dla aktywizacji poznawczej uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5292.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6500.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
"Każda lekcja jest lekcją myślenia" - to z pewnością trafne przesłanie tej książki. Autor, profesor uniwersytecki, wykorzystując własne doświadczenie dydaktyczne, przedstawia wiedzę oraz umiejętności konieczne nauczycielom w procesie rozwijania myślenia uczniów. Opisuje przejawy umiejętności myślenia, omawia programy jego rozwoju (nauczanie - jak myśleć), proponuje ćwiczenia i scenariusze zajęć, uzasadniając tezę o społecznych uwarunkowaniach rozwoju myślenia dzieci. Podkreśla konieczność takiego aktywizowania wiedzy zdobytej przez ucznia w szkole, aby mogła ona przydać się w codziennym życiu. Książka adresowana przede wszystkim do nauczycieli szkół podstawowych, może też zainteresować studentów pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.799.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. publ. A. J. Sowińskiego s. 13-14 i bibliogr. s. 261-271.
Książka poświęcona została niezwykle ważnej problematyce. Walory naukowe, poznawcze i edukacyjne pracy podkreślają autorskie tabele i rysunki. Podejmując ciekawą formę szkicu, Autor w sposób inspirujący skłania do refleksji, dyskusji i dalszych poszukiwań. Przyjęcie przez Autora książki konwencji szkicu skłania nie tylko do kreatywnego pochylenia się nad niezwykle ważną problematyką, ale także inspirująco zachęca do twórczej refleksji oraz do podejmowania autorskich prób realizacji zasygnalizowanych koncepcji w praktyce wychowawczej. (z recenzji prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13088.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14177.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy publikacji ustosunkowali się do problemów: jakie są współczesne ujęcia twórczości formułowane w teoriach, jakie są jej cechy, przejawy, rodzaje, znaczenie? Jak rozbudzić twórczy potencjał dziecka i nauczyciela? Co sprzyja a co ogranicza edukacje dziecka w zakresie kreatywności? Czy kreatywność zawsze jest konstruktywna? Zmotywowani poszukiwaniem szans rozwojowych dziecka autorzy zaprezentowali swoje przemyślenia, sugestie, pomysły i sposoby modernizowania procesu edukacji dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6528.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika twórczości / Krzysztof J. Szmidt. - Wyd. 2. poszerz. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 734 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 675-714. Indeksy.
Pedagogika twórczości to subdyscyplina pedagogiki zajmująca się rozwijaniem zdolności twórczych i postawy twórczej człowieka. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z twórczością, przedstawia najważniejsze teorie, główne metody badawcze i najnowsze wyniki badań. Opisuje też czynniki wpływające na rozwijanie się procesów twórczych i najważniejsze programy nauczania twórczości. Drugie wydanie doskonałego podręcznika zostało poszerzone o rozdziały dotyczące roli rodziny i środowiska w kształtowaniu twórczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14014.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
This book offers 80 lessons with photocopiable worksheets devised to develop key thinking and language skills in young children. A selection of activities, organised in categories from basic to higher-order thinking skills, engage young learners in meaningful use of language while enhancing cognitive abilities trough real-life thinking tasks. All tasks carefully match both the cognitive and language level of the students and will create hours of fun and motivation for both teachers and learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14045.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 391-410. Indeksy
subdyscyplina pedagogiki, której głównym zadaniem jest generowanie wiedzy z zakresu wychowania dzieci, młodzieży i dorosłych do twórczości oraz pomocy jednostkom i grupom w tworzeniu i rozwijaniu postawy twórczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9427 [Magazyn 2], P.8071 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1039 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 215-227.
Prezentowana książka jest próbą ukazania problematyki inteligencji i zdolności twórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ich rozpoznania, stymulacji i rozwoju. Przedstawia poglądy, badania i koncepcje wybitnych znawców tych zagadnień, np. J. Piageta czy H. Gardnera. Prezentuje równiez możliwości tworzenia programów edukacyjnych, które kładłyby nacisk na kształcenie krytycznego i twórczego myślenia. Opracowanie zawiera także analizy oraz zagadnienia metodyczne związane ze sferami rozpoznawania i kształcenia zdolności dzieci, w tym metody i formy pracy z uczniami zdolnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12011.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13154.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4089.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-278.
Autorki dzielą się 12-letnim doświadczeniem nabytym w pracy trenerskiej i doradczej. W czasach przesiąkniętych duchem liberalizmu i indywidualizmu istnieje zapotrzebowanie na specyficzne osobiste zdolności i umiejętności oraz optymalne sposoby ich wykorzystywania. Zwiększa się osobista odpowiedzialność za wybór ścieżki życia i kariery. Coraz większe znaczenie na rynku ma świadomość własnych mocnych stron, samego siebie, swoich wartości i potrzeb. Trzy części książki są poświęcone kolejno działaniu, myśleniu i odczuwaniu. Każda z nich, jak i wszystkie razem, służą odkrywaniu samego siebie. A to w jakim celu? Żeby lepiej siebie rozumieć, aktywnie wykorzystywać swoje mocne strony, żyć świadomie zmierzając ku pełni życia, dostrzegać wartość tego, co indywidualne i głębiej czuć to, co wspólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8753.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezczynny rdzewieje - dotyczy to nie tylko sprawności fizycznej, w pełni odzwierciedla też stan sprawności umysłu.10 minut dziennie joggingu umysłu wystarcza, by Twoje szare komórki pobudzić do galopu. W tej książce znajdziesz:- 400 poważnych i wesołych zadań umysłowych z rozwiązaniami- Kompletny program aktywizacji: sportowo-zabawowy trening w zakresie logiki, pamięci, intuicji, kreatywności i umiejętności przekazywania wiedzy- Złote rady: naukowe wskazówki o zdrowym sposobie życia, odżywiania się, sprawności fizycznej i o przyswajaniu wiedzy- Najnowsze informacje dotyczące sposobu funkcjonowania mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5171.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3864.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14038.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej międzykulturowej bazie danych, dzięki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10965.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9240.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10916.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13940.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej