Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(93)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(121)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(56)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(82)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Brady Regina
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Curtis Tony
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Forrest Edward
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kowalska-Wilanowska Monika
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Saunders John
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(95)
Język
polski
(94)
angielski
(1)
Temat
MARKETING
(45)
TURYSTYKA
(15)
USŁUGI
(7)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
HOTELARSTWO
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Badania marketingowe
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERNET
(1)
Język angielski
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Terminologia
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(50)
produkt
(25)
cena
(20)
dystrybucja
(20)
badania marketingowe
(19)
promocja
(19)
strategia marketingowa
(17)
konsument
(14)
komunikacja marketingowa
(13)
marka
(12)
reklama
(12)
segmentacja rynku
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
zarządzanie marketingowe
(9)
marketing usług
(8)
marketing-mix
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
marketing międzynarodowy
(7)
zarządzanie
(7)
marketing relacji
(6)
informacja marketingowa
(5)
planowanie marketingowe
(5)
turystyka
(5)
Internet
(4)
plan marketingowy
(4)
system informacji marketingowej
(4)
usługi
(4)
usługi medyczne
(4)
znak towarowy
(4)
marketing bezpośredni
(3)
marketing elektroniczny
(3)
marketing terytorialny
(3)
produkt turystyczny
(3)
psychologia
(3)
rynek
(3)
rynek turystyczny
(3)
służba zdrowia
(3)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
finanse
(2)
internacjonalizacja
(2)
jakość usług
(2)
klient
(2)
konkurencyjność
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka
(2)
marketing partnerski
(2)
marketing strategiczny
(2)
metody badań
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
pamięć
(2)
personel
(2)
popyt
(2)
promocja zdrowia
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
public relations
(2)
rynek usług
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprzedaż
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
CRM
(1)
English
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
bankowość
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
blog
(1)
business English
(1)
działania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
etyka
(1)
euromarketing
(1)
farmakoekonomika
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarka światowa
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
innowacyjność
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość
(1)
jednostka terytorialna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola marketingowa
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14008.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Książka powstała jako modyfikacja wcześniej przygotowanych przez autorkę pozycji i wydanych już jakiś czas temu, a koncentrujących się na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polegała nie tylko na rozszerzeniu treści z zakresu analiz statystycznych, ale również na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10001.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10000.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 303-308.
Funkcjonowanie banków jako instytucji zaufania publicznego od zawsze jest poddane presji niepewności ze strony otoczenia gospodarczego, politycznego, społecznego. Niepewność ta poprzez jej kwantyfikację przybiera rożne formy ryzyka, które generowane są najczęściej poza strukturami tych instytucji (uwarunkowania makroekonomiczne, siły natury), ale i wewnętrznie (system organizacji, zarządzania, ułomności ludzkie). Wśród tych form ryzyka ryzyko kredytowe zajmuje poczesne miejsce, choć określenie to jest może zbyt eufemistyczne; należałoby raczej ujmować je w kategoriach największego zagrożenia dla bieżącej i przyszłej egzystencji banku. Problematyka podjęta w książce jest adresowana nie tylko do osób studiujących bankowość, ale do wszystkich zainteresowanych sferą tradycyjnej bankowości komercyjnej. Poszerza to krąg czytelników. Mimo że książka pomyślana jest jako podręcznik akademicki, można mieć nadzieję, że sięgną po nią nie tylko studenci uczelni ekonomicznych na kierunkach finansów i bankowości (rachunkowości), zarządzania czy pracownicy instytucji bankowych, ale także potencjalni i aktualni kredytobiorcy, którym poznanie optyki banku i sposobów podejścia do analizy kredytowej może ułatwić zrozumienie drugiej strony umowy kredytowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.152.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
English for business professionals / Monika Kowalska. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016. - 472 strony : ilustracje ; 27 cm + 2 płyty audio (CD).
Do książki dołączono dwie płyty o tej samej sygnaturze.
Bibliografia strony: 459-472.
Podręcznik English for Business Professionals ma charakter wielowymiarowy i umożliwia przyswajanie terminologii specjalistycznej w kontekście różnych dziedzin biznesu. Zawarty w nim materiał koncentruje się na zagadnieniach z obszaru ekonomii, finansów, księgowości, bankowości, prawa, zarządzania zasobami ludzkimi, technologii informacyjnych, logistyki i spedycji, marketingu, PR i mediów społecznościowych czy administracji. Podręcznik adresowany jest do pracowników wykorzystujących język angielski na co dzień w sytuacjach zawodowych oraz studentów przygotowujących się do pracy w środowisku międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18520.XXIV.13 [Magazyn 1], P.18521.XXIV.13 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21522.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21521.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200. Indeks
Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce. Zalety książki to: całościowe ujęcie problemów związanych z możliwościami, ograniczeniami i konsekwencjami wprowadzania mechanizmów rynkowych w opiece zdrowotnej; uwzględnienie specyfiki usług w sektorze opieki zdrowotnej; omawianie aspektów rynkowych w kontekście marketingu relacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10146 [Magazyn 1], P.7226 [Magazyn 1], P.10147 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10145.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8148.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest opracowaniem wieloośrodkowym. Różnorodność czynników charakteryzujących zagadnienia oraz złożoność i specyfika zachodzących zjawisk sprawia, że niemal każda szczegółowa kwestia ma swój odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing usług medycznych, zarządzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarządzanie komunikacją. Autorzy przybliżaja wiele rozwiązań systemowych, poddają analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentują niektóre rozwiązania skutecznego kontrolowania kosztów oraz jakość leczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11519.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej