Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(286)
Forma i typ
Książki
(279)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(255)
dostępne
(149)
nieokreślona
(16)
wypożyczone
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(132)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(267)
Autor
Evans Virginia
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Dooley Jenny
(10)
Kotane L.V
(6)
Mann Malcolm
(6)
Taylore-Knowles Steve
(6)
Chomacki Kate
(4)
Ellis Rod
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Lansford Lewis
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Richards Jack C. (1943- )
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Harmer Jeremy (1947- )
(3)
Long Michael H
(3)
Mackey Alison
(3)
Makova M.N
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Richardson Karen
(3)
Thornbury Scott (1950- )
(3)
Uskova O.A
(3)
Yeates Eunice
(3)
Benati Alessandro G
(2)
Cohen Robert F
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Doughty Catherine J
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Erofeeva I.N
(2)
Gass Susan M
(2)
Goh Christine Chuen Meng
(2)
Green Catherine
(2)
Grieveson Margaret
(2)
Hart Claire
(2)
Hogue Ann
(2)
Hughes Stacey H
(2)
Kisslinger Ellen
(2)
McKinnon Mark
(2)
Miller Judy L
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Myles Jane
(2)
Oliver Rhonda
(2)
Oshima Alice
(2)
Philp Jenefer
(2)
Platt Heidi
(2)
Platt John
(2)
Pugliese Chaz
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Sheils Colleen
(2)
Struk Barbara
(2)
Tanner Rosie
(2)
Thornbury Scott 1950-
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Ur Penny
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Acklam Richard (1960- )
(1)
Akšina T.E
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Anderson Marti
(1)
Arnold Jane
(1)
Averbuh K. Â
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Ball Phil (1957- )
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Batstone Rob
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Beatty Ken
(1)
Becker-Mrotzek Michael
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bielak Marlena
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bland Janice
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bohlke David
(1)
Boyle Mike
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brinton Donna M
(1)
Brock Annie
(1)
Broudy Daniel
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brown Gillian (1937- )
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burgess Sally
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Byram Michael
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carreker Suzanne
(1)
Carter Ronald (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(178)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(21)
1980 - 1989
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(74)
Wielka Brytania
(74)
Anglia
(51)
Nowy Jork (stan) (USA)
(31)
Rosja
(16)
Kalifornia (USA)
(6)
Massachusetts (USA)
(5)
Kiribati
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Niemcy
(3)
Wirginia (USA)
(3)
Illinois (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
nieznany (us)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
Connecticut (USA)
(1)
nieznany (d)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
angielski
(202)
polski
(66)
rosyjski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Poziom średniozaawansowany
(9)
C1 poziom biegłości językowej
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(213)
Język angielski
(109)
Nauczanie
(50)
JĘZYKOZNAWSTWO
(23)
Metody nauczania
(21)
Język rosyjski
(19)
Czytanie
(17)
Nauczanie początkowe
(17)
Pisanie
(15)
JĘZYK ANGIELSKI
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Język środowiskowy
(11)
Dwujęzyczność
(10)
Pomoce dydaktyczne
(8)
Gramatyka
(7)
Językoznawstwo
(7)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
JĘZYKI
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Praca zespołowa
(5)
JĘZYK NIEMIECKI
(4)
Language and languages
(4)
Literatura
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauka czytania
(3)
Second language acquisition
(3)
Słownictwo
(3)
Technologia
(3)
Testy językowe
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Badania naukowe
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Język
(2)
Język specjalistyczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie
(2)
Metoda projektów
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Różnice indywidualne
(2)
Socjolingwistyka
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Sprawność językowa
(2)
Strategie uczenia się
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria nauczania
(2)
Ankieta
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
CAE (certyfikat językowy)
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cross-cultural orientation
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Idiomy
(1)
Independent study
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Learning strategies
(1)
Lęk
(1)
Metodologia
(1)
Mowa
(1)
Mówienie
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka pisania
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Bajki i baśnie
(11)
Sprawdziany i testy
(6)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(259)
Edukacja i pedagogika
(196)
Literaturoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(106)
teaching
(82)
study and teaching
(67)
English
(36)
learning
(36)
second language acquisition
(31)
writing
(25)
foreign speakers
(24)
reading
(23)
language
(20)
linguistics
(17)
русский язык
(17)
grammar
(16)
language learning
(14)
speaking
(14)
foreign language
(13)
storytelling
(12)
education
(11)
language teaching
(11)
learning strategies
(11)
pupils
(11)
storytime
(11)
бизнес
(11)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
FCE
(8)
group work
(8)
language skills
(8)
bilingualism
(7)
listening
(7)
motivation
(7)
study
(7)
textbook
(7)
vocabulary
(7)
ELT
(6)
rhetoric
(6)
teacher
(6)
teaching approaches
(6)
teaching materials
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
applied linguistics
(5)
classroom managment
(5)
język obcy
(5)
methodology
(5)
psychology
(5)
тесты
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
C1
(4)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(4)
EFL
(4)
communication
(4)
communication skills
(4)
literacy
(4)
literature
(4)
methods of teaching
(4)
nauczanie języków obcych
(4)
research
(4)
research method
(4)
CLIL
(3)
CPE
(3)
ESL
(3)
English teacher
(3)
Japanese speakers
(3)
academic reading
(3)
academic writing
(3)
assessment
(3)
business English
(3)
children
(3)
dydaktyka
(3)
intermediate level
(3)
język rosyjski
(3)
reading comprehension
(3)
report writing
(3)
second language
(3)
special educational need
(3)
testing
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
English dictionary
(2)
Internet
(2)
SLA
(2)
advanced level
(2)
bilingual education
(2)
composition and exercises
(2)
computer-assisted instruction
(2)
cross-cultural perspective
(2)
czytanie
(2)
dictionary
(2)
digital technology
(2)
discourse
(2)
dyslexia
(2)
educational technology
(2)
elementary level
(2)
games
(2)
glottodydaktyka
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
kompetencje językowe
(2)
language acquisition
(2)
language and languages
(2)
286 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: linguistics SLA ELT
The author shows how similarities and differences between languages can influence grammar, vocabulary, and pronunciation acquisition. Terence Odlin reconsiders a question that many language teachers and educational researchers have addressed: How much influence can a learner's native language have in making the acquisition of a new language easy or difficult? Odlin analyzes and interprets research showing many ways in which similarities and differences between languages can influence the acquisition of grammar, vocabulary, and pronunciation. In addition, he provides a detailed look at work on other areas important for the study of transfer, including discourse, individual variation, and sociolinguistic factors. Language teachers, applied linguists, and educational researchers will find this volume extremely valuable to their work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 774 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.229 [Magazyn 1], P.228 [Magazyn 1], P.230 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.227.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.231.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10174.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 327-344. Indeks.
The sixth edition of Language and Learning continues to provide an accessible and comprehensive introduction to the nature and function of language and language learning and its implications for teaching. Written specifically for teacher-education students, it covers a range of language theories and uses relevant examples for applying them in the classroom. The book aims to support teachers in expanding their knowledge about language, in order to assist them to understand and implement curriculum guidelines, and to interpret current policies and future initiatives. Fully revised and updated, this edition builds on the sociocultural constructivist view of language and emphasizes the changing nature of literacy, the breadth of multi literacies, and the importance of embracing new forms of language and literacy, such as the language of the internet, to enable students to participate effectively in society.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17775.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book provides teachers with a better understanding of task-based learning and how it works, including how to incorporate tasks with textbook material.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7906.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9197.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 173-175
This book, by one of the leading figures in applied linguistics, provides a wide-ranging and comprehensive treatment of the major issues. Its six chapters take the reader through the major tenets and debates in the field and are essential reading for anyone involved in applied linguistics and language teaching today. It outlines the historical roots of the field and its major developments over the years, and examines current issues such as language modelling and the analysis of discourse. While not neglecting theory, the book takes a practical approach and language teachers, as well as university level students, will find it a useful read.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7981.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9203.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This volume assembles reflections on the performance/competence distinction from leading researchers in a variety of disciplines--linguistics, sociolinguistics, second language research, language testing, cognitive science--providing the reader with a unique opportunity to compare diverse approaches.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3239.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3238.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Oxford : Oxford University Press, cop. 2004. - VIII, 327 s. : ryc. ; 23 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This book reviews research into second language acquisition and provides readers with a comprehensive review of the "state of the art" in this important area of applied linguistics. It examines the critical reactions to the different theories of second language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4051.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4525.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Understanding Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Wyd. 1, 9 dodr. - Oxford : Oxford University Press, 1994. - VIII, 327 s. ; 23 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This book reviews research into second language acquisition and provides readers with a comprehensive review of the "state of the art" in this important area of applied linguistics. It examines the critical reactions to the different theories of second language acquisition.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Essentials of SLA for L2 Teachers: A Transdisciplinary Framework presents an accessible and comprehensive account of current understandings of second language acquisition (SLA) geared towards those studying to become L2 teachers. Grounded in the pragmatic and problem-oriented transdisciplinary framework of SLA, this textbook draws connections between SLA research and practices for L2 teaching. It aims to build L2 teacher expertise by strengthening teachers’ understandings of the many facets of L2 learning and their skills for designing transformative learning environments in their teaching contexts. The author includes pedagogical implications and inquiry-based activities in each chapter that engage readers in further explorations of the topics covered in the chapter. Short and straightforward, Essentials of SLA for L2 Teachers is the ideal main resource for SLA courses taught at undergraduate and graduate-level teaching programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20493.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Practice of English Language Teaching / Jeremy Harmer. - New edition. - London ; New York : Longman, 1991. - 296 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Includes bibliographical references (p. 285-288) and index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18264.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
On the Surface of Discourse / Michael Hoey. - London : George Allen & Unwin, [cop.1983]. - XIV, 219 s. : ryc., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3305.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 3)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1895 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP social science EFL
"Communicative Syllabus Design" provides an ideal resource for identifying and selecting the syllabus content relevant to the needs of different types or groups of foreign-language learner. Clear examples are given at every stage of the explanation with two detailed studies of how the model works in practice. It should be invaluable to anyone writing ESP courses. Teachers who are involved in planning general courses should also find it relevant and informative since the criteria for analysing communicative needs can easily be adapted for their purposes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3232.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Germanistische Fernstudieneinheit)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1899 [Magazyn 2] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Visible Learning for Literacy is the newest book in John Hattie’s Visible Learning series. The authors John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey focus on literacy in grades K-12. They explore how to implement the practices that work best to accelerate student learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17698.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Responsive classroom)
This book contains 50 easy-to-do activities for the end of the day: Songs and chants; Individual reflection questions; Energetic cheers; Silent cheers; Quick partner and group chats; Team or class challenges; Quiet thinking time, and more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17690.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okł. i s. tyt.: "TED Talks".
Książka zawiera 2 płyty CD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Workbook - sygn. 17969 XXIV.13 (z 2 płytami CD) oraz Student's Book - sygn. 17679 XXIV.13 (wraz z płytą DVD).
Keynote is a six-level, multi-syllabus English course that takes learners from elementary level (A1) to Proficient (C2). The units in Keynote each take a TED Talks as their point of departure. Full teaching notes contain keys, scripts, tips, background notes, suggestions for extension activities and a wealth of ideas for maximizing the potential of TED Talks in the ELT classroom. Photocopiable tests use the format of internationally recognized exams to assess student's progress.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17970.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vocabulary : applied linguistics perspective / Ronald Carter. - London ; New York : Routledge, 1994. - XIV, 249 s. : ryc. ; 22 cm.
(Linguistics)
This book has considerable merits ...eminently readable ...coheres as a whole remarkably well ...an extremely wide range of research and literature is covered ...recommended' - EFL Gazette Until recently, vocabulary has been relatively neglected as an area of language study. This book provides the necessary basis for further study of modern English vocabulary, with particular reference to linguistic descriptive frameworks and to educational contexts. A detailed and wide-ranging bibliography covers many aspects of lexis and modern English language studies. Part 1 : offers an introductory account of linguistic approaches to the analysis of the modern lexicon in English Part 2 : reviews recent work on vocabulary in relation to literary stylistics, lexicography and vocabulary learning and teaching Part 3 : details two case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3187.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej