Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(141)
Forma i typ
Książki
(138)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(124)
dostępne
(81)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(127)
Autor
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Woodward Tessa
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Dyson Leone
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fix Martin
(1)
Florczak Jacek
(1)
Ford Martyn
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gass Susan M
(1)
Genesee Fred
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Anglia
(7)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Włochy
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
JĘZYKI
(24)
Metody nauczania
(22)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE
(15)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Dwujęzyczność
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
MUZYKA
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KOMPUTERY
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
LITERATURA
(2)
Metoda projektów
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Praca zespołowa
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
INTERNET
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Lęk
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(21)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(57)
English language
(47)
study and teaching
(15)
language
(11)
ELT
(10)
learning
(10)
education
(9)
foreign language
(9)
reading
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
learning strategies
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
nauczanie
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
intermediate level
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
Internet
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
communication
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język angielski
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metody nauczania
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
czytanie
(2)
drama (ped.)
(2)
dydaktyka
(2)
educational games
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
festivals
(2)
games
(2)
language acquisition
(2)
learning methods
(2)
lesson planning
(2)
literary form
(2)
motivation
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
research
(2)
scaffolding
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Japanese speakers
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
audio-visual aids
(1)
bilingual education
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
141 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This lively 96-page resource book contains a variety of graded drama activities to suit a range of levels and abilities. It is aimed at children from 8 years upwards. Activities include action rhymes, games, mimes, jokes and full-class plays, supported by photocopiable cards, masks and puzzles. Step-by-step teacher's notes accompany each activity, with useful ideas for further exploitation. Comprehensive introduction provides useful guidelines on how to introduce drama to primary level classes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14541.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
This book cuts a clear, workable path for EFL teachers through recent developments in teaching thinking for all ages and in all school and college subjects. "Thinking in the EFL class" offers over 30 well-though out, realistic for teachers and over 85 practical, easy-to-use activities for language classes. These tips and activities encourage flexibility, fun, creativity and rigour in teacher and student thinking. They involve minimal preparation and a wide range of interesting topics. Most of the activities are multi-level and adaptable from elementary to advanced students. Many integrate the skills of listening, speaking, reading and/or writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14042.XXIV.14 [Czytelnia A], 21357.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 91-[94].
Praca to pełna informacja o podstawowych problemach i kontrowersjach w dziedzinie dydaktyki międzykulturowej, zamieszczona w teoretycznej części pracy oraz oryginalne badanie występowania elementów związanych z kulturą na lekcjach języka obcego omówione w części empirycznej pracy [z recenzji prof. Hanny Komorowskiej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20351.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Connections" makes learning achievable, accessible, and incremental for all readers - including struggling readers. Tannyĺs lessons use everyday objects, works of art, music, and her much-loved anchor charts to help readers get acquainted with seven commonly taught genres and to discover what makes them unique. Her launching sequences gradually release responsibility for learning about text types, and they can be adapted for any genre. They help readers weave creative, sensory threads into a tapestry of understanding by taking them from a fun introductory object lesson to an immersive experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14544.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt: płyta CD i DVD o tej samej sygnaturze.
"Get on Stage!" is a photocopiable resource book with 21 sketches and plays for pung learnes and teens. The book is organised in 4 clear sections to meet all your drama needs: short humorous sketches, medium-length sketches, medium-length plays, teen dramas. The DVD contains videos of 3 sample plays, audio recordings of 11 plays, plus a film of co-author Matthew Devitt, a professional actor and director, rehearsing a play with a group of students. The introduction to the bok gives a clear rationale on why and how to use plays in ELT, plus a range of useful and practical tips and suggestions on how to stage a play. A variety of photocopiable sheets allow students to check comprehension and practise key language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14546.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
The first thing a class of students gathered together from all over the world will need to do is speak to each other in English! Activities that structure communicative activities are key in the programme of English course run in the UK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10888.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 Mixed-Ability Grammar Lessons / Jane Rollason. - London : Scholastic, 2007. - 136 s. : il. ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource provides grammar practice activities for the mixed-ability class covering the main Elementary, Pre-Intermediate and Intermediate structures. Each lesson contains three graded levels of activity based around each structure. Activities include language games, quizzes and articles and are suitable for individual study and whole class participation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10635.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Study..." is a comprehensive professional book that focuses on genre study trough inquiry-based learning with an emphasis on improving reading comprehension and supporting the craft of writing. The authors concentrate on three broad instructional contexts for developing student's genre expertise through authentic reading and writing: Interactive Read-Aloud, Reader's Workshop, and Writer's Workshop. Students learn how to develop genre understandings through a process of immersing themselves in mentor texts, and, with teacher guidance, analyzing and experiencing the foundational characterisitcs that help them to understand and define the genre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14545.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Indeks.
Book provides a wealth of resources to help teachers integrate the digital board into their classrooms. It provides practical ideas for using regular programs and software, for teachers new to this area, as well as suggestions on how to create specifically tailored resources for teachers with greater levels of expertise. the clear organisation means that activities are categorised according to skills focus, making them easy to locate. Also contains suggestions for project work, 'learning to learn' activities and 'the connected classroom'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17958.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 58-60 i bibliografie przy rozdziałach.
Nauczanie czytania w języku polskim i angielskim w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej to opracowanie o charakterze metodycznym, którego celem jest wskazanie efektywnych sposobów nauczania czytania poprzez analizę modeli, metod i umiejętności warunkujących naukę czytania. Celem opracowania czyni sie również dostarczenie wiedzy na temat podejść dydaktycznych w nauczaniu czytania w obu językach, polskim i angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18557.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18558.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18559.XXIV.14.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21890.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21889.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Vocabulary acquisition \- increasing the number of words a student knows- will be a key objective for any language course. Titles covering the field of vocabulary acquisition will always be a natural list area for supplementary resource publishing- and will always be amongst the best selling part of the list.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9053 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9052.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61.
Autorka przedstawiła, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój mowy u dzieci od trzeciego do szóstego roku życia. W książce zostały przedstawione zagadnienia usprawniania mowy, wskazano celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, zostały omówione zasady, których należy przestrzegać, aby pomoc dziecku była możliwa i skuteczna. Zamieszczone w niej przykłady ćwiczeń odpowiednio pogrupowano, by pokazać, jak pracować z dzieckiem nad rozwojem jego mowy w warunkach domowych. W omawianej pozycji szczegółowo omówiono następujące rodzaje ćwiczeń: słuchowe, rozwijanie wypowiedzi i ćwiczenie pamięci słownej, rozwijanie słownictwa (biernego i czynnego), w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi, oddechowe, głosowe, aparatu artykulacyjnego, utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.955 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.954.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.953.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Successful students use comprehension skills and strategies throughout the school day. In this timely book, leading scholars present innovative ways to support reading comprehension across content areas and the full K-12 grade range. Chapters provide specific, practical guidance for selecting rewarding texts and promoting engagement and understanding in social studies, math, and science, as well as language arts and English classrooms. Cutting-edge theoretical perspectives and research findings are clearly explained. Special attention is given to integrating out-of-school literacies into instruction and developing comprehension in English language learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15582.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This collection presents highlights of British history in a way which will directly appeal to teenage students. Topics include Crazy Kings and Cool Queens, Worst Wars and Dreadful Disasters. Students are prompted to link historical events to present day situations, and personal project suggestions are included. Includes a free brilliant Britons poster.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9051.XXIV.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10636.XXIV.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
This book is an ideal companion for any teacher interested in the use of technology in the language classroom. Blended Learning provides a practical, common-sense overview of the different technologies available, unlocking some of the confusing jargon, and offers ideas and suggestions as to how language teachers can use them to enhance and support their students' learning. The authors also examine the implications of the use of technology for language teaching methodology in general.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17961.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aimed at students who want to make the most of their study abroad experience, this flexible and user-friendly guide helps students identify and use a wide variety of language- and culture-learning strategies. The guide begins with three inventories designed to help students be more aware of how they currently learn language and culture. The following sections provide students with tools and creative activities they can use to enhance their favored learning strategies and try out unfamiliar ones. Students can use this guide as they prepare for study abroad, during their experience, and once they return to maximize their experience.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14812.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 15593.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
"Niniejsza monografia pokazuje, że interkulturowość na stałe zagościła w dydaktyce języków obcych na różnych poziomach nauczania. Celem tej monografii jest przede wszystkim podzielenie się praktycznymi doświadczeniami i refleksjami dotyczącymi dydaktyki języków obcych oraz odniesienie się do najnowszych trebdów w szeroko rozumianym językoznawstwie stosowanym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień interkulturowości, kreatywności i refleksyjności." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13522.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej