Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
GLOBALIZACJA
(4)
TURYSTYKA
(4)
HOTELARSTWO
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
gastronomia
(2)
globalizacja
(2)
hotelarstwo
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
turystyka
(2)
usługi turystyczne
(2)
aerobik
(1)
agroturystyka
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
bilans turystyczny
(1)
czas wolny
(1)
golf
(1)
gry rekreacyjne
(1)
hokej na trawie
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcjonizm
(1)
mobbing
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
podaż turystyczna
(1)
polityka turystyczna
(1)
rekreacja
(1)
ruch turystyczny
(1)
sport
(1)
survival
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka międzynarodowa
(1)
turystyka przyjazdowa
(1)
turystyka zagraniczna
(1)
wegetarianizm
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
żeglarstwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
KsiąŜka na temat globalizacji działalności turystycznej to efekt zainteresowania autorki międzynarodową ekspansją przedsiębiorstw usługowych i ich funkcjonowaniem w warunkach globalnej konkurencji. Inspiracją do napisania tego opracowania były cztery międzynarodowe konferencje naukowe, które odbyły się w roku 2004 i 2005, organizowane przez róŜne ośrodki naukowe w kraju, specjalizujące się w badaniach nad turystyką . W pracy przedstawione zostały kierunki rozwoju usług turystycznych i przemiany w funkcjonowaniu podmiotów rynku, ich rywalizacji oraz współpracy. Opracowanie składa się z dwóch części. Pierwsza zatytułowana jest: Rozwój usług turystycznych. Tytuł drugiej brzmi: Koncepcja działania podmiotów gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5570.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11430 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11429.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12648.XX.3 [Czytelnia B], 12647.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 7)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie funkcjonowania i rozwoju usług gastronomicznych, hotelarskich i turystycznych w warunkach globalizacji. Mają one charakter ekonomiczny, demograficzny, społeczny i gospodarczy. Książka zapoznaje także czytelnika z oceną ruchu turystycznego i formami turystyki. Pozycja przydatna jest dla uczniów i studentów kierunków turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12873.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej