Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(24)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Pomykalska Bożyna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Surma Jerzy
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gospodarek Tadeusz
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górski Tadeusz (agrotechnika)
(1)
Housel Morgan
(1)
Jachna Tomasz (1950 - )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarmołowska Anna
(1)
Jarosz Zuzanna
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Knopik Leszek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozyra Jerzy (nauki rolnicze)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzak Maciej
(1)
Królikowski Jan (zarządzanie)
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Lehman Dale
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Malewska Kamila
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nieróbca Anna
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Podleśna Anna
(1)
Roman Paweł
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Samuelson William F
(1)
Siara Olga
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Suchanek Michał
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Taleb Nassim (1960- )
(1)
Taleb Nassim Nicholas
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tundys Blanka
(1)
Turyna Jan
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Walczyna Borys
(1)
Wolański Michał
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zaliwski Andrzej
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żółkiewski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
DECYZJE
(18)
Decyzje
(15)
ZARZĄDZANIE
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Analiza finansowa
(2)
EXCEL
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Niepewność
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
ADOPCJA
(1)
Asymetria informacji
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bogactwo
(1)
Chciwość
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Excel
(1)
FINANSE
(1)
Finanse osobiste
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
LOGISTYKA
(1)
MACIERZYŃSTWO
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nauka
(1)
Nazizm
(1)
OJCOSTWO
(1)
OSZCZĘDNOŚĆ
(1)
Odpowiedzialność
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podróże
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Postawy
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
REKLAMA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
RODZINA ZASTĘPCZA
(1)
ROLNICTWO
(1)
RYZYKO
(1)
Ryzyko
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szczęście
(1)
Transport pasażerski
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Wiedza
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zaufanie
(1)
Zło
(1)
Złożoność
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(5)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
decyzje
(6)
zarządzanie strategiczne
(5)
finanse
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie
(4)
Excel
(3)
biznes
(3)
decyzje zakupowe
(3)
logistyka
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
prognozowanie
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
Business Intelligence
(2)
Internet
(2)
analiza finansowa
(2)
ekonomia menedżerska
(2)
konsument
(2)
media społecznościowe
(2)
menedżer
(2)
negocjacje
(2)
pieniądz
(2)
przedsiębiorczość
(2)
psychologia
(2)
system wspomagania decyzji
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
transport
(2)
wiedza
(2)
Polska
(1)
Web 2.0
(1)
adopcja
(1)
analiza danych
(1)
analiza decyzyjna
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
asymetria
(1)
badania
(1)
bank komercyjny
(1)
beletrystyka
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bogactwo
(1)
cena
(1)
controlling
(1)
decyzyjne systemy zarządzania
(1)
diagram wpływu
(1)
dochód
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-commerce
(1)
e-konsument
(1)
e-learning
(1)
ekonomia
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
elastyczność
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
filozofia
(1)
finance
(1)
finanse osobiste
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
finansowanie hybrydowe
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka lokalna
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
hazard
(1)
heurystyka
(1)
informacja
(1)
inwestycje
(1)
inwestycje finansowe
(1)
jakość życia
(1)
kapitał obrotowy
(1)
kierowanie
(1)
klient indywidualny
(1)
konkurencyjność
(1)
koszty
(1)
kredyt
(1)
leasing
(1)
literatura faktu
(1)
management
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
metody badań
(1)
monopol
(1)
myślenie strategiczne
(1)
należności
(1)
negocjacje dwustronne TONSS
(1)
obligacje
(1)
oligopol
(1)
oszczędzanie
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie finansowe
(1)
podatek
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
pracownicy
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
problem negocjacyjny
(1)
proces decyzyjny
(1)
project
(1)
projektowanie
(1)
przywództwo
(1)
psychologia pieniądza
(1)
public relations
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia pt. "Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych" stanowi interesującą poznawczo i oryginalną pracę dotyczącą problematyki intuicji w procesach podejmowania decyzji. Przemawia za tym ważkość podjętego problemu i jego wnikliwe ujęcie, oparte na solidnych podstawach teoretycznych, jednocześnie wzmocnione rzetelnymi badaniami empirycznymi. Na podstawie szeroko zakrojonej analizy literatury przedmiotu dokonano udanej konceptualizacji i operacjonalizacji intuicji w praktyce podejmowania decyzji poprzez zaprojektowanie autorskiego narzędzia umożliwiającego pomiar poziomu potencjału intuicyjnego oraz stopnia jego wykorzystania w procesach decyzyjnych. Narzędzie to może być z powodzeniem wykorzystane przez praktyków zarządzania w celu określenia braków kompetencyjnych w tym obszarze. W wyniku realizacji części empirycznej pracy zidentyfikowano i stworzono także typologię determinant wykorzystania intuicji w procesach decyzyjnych oraz dokonano hierarchizacji sytuacji i warunków decyzyjnych wymagających odwołania się do intuicji. Otrzymane w tym obszarze rezultaty mają także wymiar aplikacyjny poprzez uświadomienie decydentom szczególnej roli intuicji w określonych sytuacjach decyzyjnych. Za kolejny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu uznać można nakreślenie i empiryczną weryfikację profilu intuicyjnego decydenta. Jako bardzo wartościowy recenzenci wydawniczy monografii ocenili opracowany przez autorkę konceptualny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję z racjonalną analizą. W trakcie realizacji postępowania badawczego model ten został poddany rekonstrukcji, w wyniku której został sformułowany model empiryczny. W tym modelu sprecyzowano poszczególne etapy oraz podjęto próbę odtworzenia przebiegu procesu decyzyjnego zakładającego współistnienie podejścia intuicyjnego i racjonalnego w praktyce podejmowania decyzji. Zidentyfikowano etapy wspólne dla obydwu podejść oraz te, które je różnicują. Opinie menedżerów przyczyniły się do wyróżnienia faz procesu, w których szczególną rolę odgrywa intuicja, oraz tych o charakterze analitycznym. Efektem dialogu z decydentami było także zidentyfikowanie występujących między poszczególnymi fazami sprzężeń zwrotnych. Dodatkowo model ten został uzupełniony o determinanty, które decydują o przewadze podejścia intuicyjnego lub racjonalnego w realizowanym procesie decyzyjnym. Uzyskane w tym obszarze rezultaty poznawcze z pewnością mogą stanowić punkt wyjścia dla przyszłych zamierzeń badawczych podejmowanych przez przedstawicieli nauki. Przeprowadzone studia literaturowe oraz badania empiryczne na reprezentatywnej grupie przedsiębiorstw pozwalają na sformułowanie implikacji dla praktyki gospodarczej. Podstawową kwestią w tym aspekcie jest uświadomienie decydentom roli intuicji we współczesnych procesach decyzyjnych oraz możliwości jej doskonalenia, a także sformułowanie rekomendacji dla kadry zarządzającej dotyczących perspektyw wykorzystania intuicji w przyszłości. Podsumowując, można stwierdzić, że uzyskane rezultaty poznawcze wnoszą nowe treści do nauk o zarządzaniu, a opracowana monografia jest pierwszą w Polsce pracą, która gruntownie przedstawia problematykę intuicji w procesach podejmowania decyzji kierowniczych w wymiarze zarówno teoretycznym, jak i empirycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Materiały dydaktyczne dla studentów kierunku zarządzanie ryzykiem finansowym i źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego tytułową tematyką. Zawiera podstawy teoretyczne, przykłady i zadania dotyczące: zarządzania ryzykiem kredytowym, modelu podejmowania decyzji kredytowych, wykorzystania coachingu w oddziale banku detalicznego, zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie niefinansowym, wartości pieniądza w czasie, rynku kapitałowego, roli obligacji w ograniczaniu ryzyka, analizy akcji, teorii portfela papierów wartościowych, instrumentów pochodnych w zarządzaniu ryzykiem, kosztu kapitału i dźwigni finansowej w przedsiębiorstwie, oceny opłacalności inwestycji rzeczowych oraz opcji rzeczowych. Zespół autorski tworzą badacze i dydaktycy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktycy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej