Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Colman Andrew M
(1)
Gregersen Tammy
(1)
MacIntyre Peter D. 1965-
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Anglia
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
BEHAWIORYZM
(1)
Behawioryzm
(1)
Gesty
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Psychologia ciała
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
communication models (General)
(1)
gesture
(1)
human behavior
(1)
nonverbal communication
(1)
psychology
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2147 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition)
Includes bibliographical references (pages 351-365) and indexes.
This book highlights the pivotal role that nonverbal behavior plays in target language communication, affect and cognition. It integrates research tenets and video demonstrations of nonverbal behavior with structured activities that will guide teachers and learners of any language to capitalize on the nonverbal means at their disposal. It does not shy away from the challenges that nonverbal communication poses in target language communication, including issues of personal and cultural identity that emerge with languages around the world. With its easy-to-use format, solid research support, and fully integrated activities and videos, this book is an essential resource for anyone interested in working with the nonverbal dimensions of communication. The text will be especially valuable for language educators, pre- and in-service teachers who are looking for classroom resources and ideas, who want to create positive classroom environments and want to improve learner interaction and communication while increasing language proficiency. This book is a valuable resource for anyone who interacts with other people in more than one language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17689.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej