Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Grzywacz Jacek
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Gabriel Roland
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
King Brett 1968-
(1)
Koch Timothy W
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Lux Thomas
(1)
MacDonald Steven Scott 1957-
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Menke Katharina
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Weber Peter
(1)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(1)
Żurawnik Barbara
(1)
Żurawnik Wojciech
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Australia
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(14)
angielski
(3)
Temat
BANKI
(10)
Banki
(7)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Analiza finansowa
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
Finanse
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PORADNIKI
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Słowo kluczowe
banki
(7)
marketing bankowy
(6)
Bank Centralny
(3)
badania marketingowe
(3)
bankowość
(3)
kredyt bankowy
(3)
ryzyko bankowe
(3)
wizerunek banku
(3)
banking
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
karta płatnicza
(2)
management
(2)
marketing
(2)
promocja
(2)
reklama
(2)
rynek finansowy
(2)
segmentacja
(2)
usługi bankowe
(2)
Business Intelligence
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość detaliczna
(1)
biznes
(1)
business application
(1)
business informatics
(1)
computer network
(1)
computer system
(1)
cykl życia produktu
(1)
data protection
(1)
data security
(1)
database
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dystrybucja
(1)
efektywność
(1)
financial market
(1)
financial service
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
government policy
(1)
information management
(1)
kapitał
(1)
klient indywidualny
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kredyt hipoteczny
(1)
lojalność
(1)
marketing relacyjny
(1)
operacje bankowe
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka pieniężna
(1)
private banking
(1)
produkt bankowy
(1)
public relations
(1)
rachunkowość
(1)
rynek pieniężny
(1)
ryzyko
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
strategia
(1)
system bankowy
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie finansowe
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyka bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków. Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3150 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3499 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 206-207.
W książce Autorka, w sposób jasny i poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawiła problematykę wykorzystania koncepcji marketingu na rynku usług bankowych. Dzięki tej książce Czytelnik: uzyska podstawową wiedzę o specyfice działań marketingowych na rynku usług bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczności działania banku w warunkach konkurencji, zdobędzie informacje o możliwościach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów marketingu-mix w działalności operacyjnej banku, będzie wiedzieć, jakie metody badań marketingowych można wykorzystać do oceny jakości pracy oddziału banku i jego oferty usługowej oraz potrzeb nabywców i zachowań konkurencji, zapozna się z przykładami wykorzystania zasad i metod marketingowych w działalności banków na szczeblu oddziałów operacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna / redakcja naukowa Jan Koleśnik. - Warszawa : Difin, 2016. - 230 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja poświęcona została bankowości detalicznej, uwzględniającą najnowsze zmiany w tym obszarze, dotyczące m.in. przeciwdziałania lichwie, regulacji kredytu konsumenckiego, czy też odwróconego kredytu hipotecznego. Szczególne miejsce zajmują w niej nowoczesne produkty bankowe, takie jak instrumenty płatnicze oraz wciąż nowe na polskim rynku formy świadczenia usług bankowych, np. private banking. Książka prezentuje przy tym tematykę związaną z bankowością detaliczną zarówno od strony banku (np. ukazując sposób ujmowania tego rodzaju bankowości w rachunku adekwatności kapitałowej), jak też od strony klientów (poprzez przedstawienie zasad segmentacji klientów, kanałów dystrybucji oraz najważniejszych produktów depozytowych, kredytowych i rozliczeniowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15129 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16129.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16128.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta to kompendium wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania i form działalności banku komercyjnego na intensywnie rozwijającym się rynku finansowym. Przystępnie tu przedstawiono podstawowe informacje dotyczące szeroko ujętej działalności współczesnego banku komercyjnego oraz wskazano na praktyczne możliwości korzystania z jego usług. Dzięki temu może być wykorzystywana nie tylko przez studentów kierunków ekonomicznych, ale także przez pracowników banków, praktyków gospodarczych oraz osób korzystających z usług finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2837.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2965.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2964.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Z punktu widzenia klientów ułatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizację ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyraźnie odróżnić się od konkurencji i budować zaufanie klientów do banku. Książka pokazuje możliwości kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomocą narzędzi marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banki są sercem każdego systemu gospodarczego. Dzięki bankom w gospodarce dokonuje się alokacja zasobów w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwyżki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekształcają się w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przyśpieszają obieg gospodarczy, a umiejętne zarządzanie ryzykiem kredytowym powoduje, że wolne zasoby mogą trafić do firm posiadających najlepsze, najbardziej zyskowne pomysły biznesowe. Podejmowanie przez menedżerów banków optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczególnie gdy uwzględni się dynamikę zmian na rynku usług finansowych oraz w otoczeniu banków. zmiany, jakie zaszły w bankowości światowej w ostatnich latach, są tak duże (dotyczą zarówno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), że zgromadzona dotąd wiedza coraz szybciej się dezaktualizuje, a jednocześnie pojawiają się nowe obszary, wymagające pogłębionych badań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bank management / Timothy W. Koch, S. Scott MacDonald. - 8th edition. - XXI, 778 stron : ilustracje ; 26 cm
Includes bibliographical references and index.
Closely examine the impact of today's changing, competitive environment on commercial banks and banking services, as well as the entire financial services industry, with Koch/MacDonald's BANK MANAGEMENT, 8E. This new edition reflects the latest changes and developments, from complete regulatory updates to details of the many programs evolving amidst today's financial crises. The book's unique approach to understanding bank management focuses on decision-making in today's financial world. Whether you are a practicing or future professional, the book clearly demonstrates how certain factors influence credit, investment, funding, and pricing decisions. The book's solid framework provides an appreciation and understanding of the trade-offs between return and risk. You gain a better understanding of the most important issues confronting financial and banking managers today as the book discusses basic financial models used to formulate decisions and analyzes the strengths and weaknesses of data analysis. With the help of this latest edition, you develop the logical thought processes needed to achieve strong financial and management results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21506.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book takes you on a journey into the world of business informatics. It has a modular structure and covers the key aspects of business informatics. Besides the thematic introductions, each chapter includes excursuses, review questions, and practical exercises, for which solutions are provided in a separate chapter. The book concludes with two teaching cases on digital transformation. It is designed for students and lecturers at universities and technical colleges, but also as a resource for IT trainings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21507.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bank 4.0 : / Brett King. - Singapore : John Wiley, copyright 2019. - 396 stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (p. [397-399]).
In the final book in the digital "BANK" series, Brett King tackles the topic of whether banks have a future at all in the emerging, technology embedded world of the 21st century. In 30-50 years when cash is gone, cards are gone and all vestiges of the traditional banking system have been re-engineered in real-time, what exactly will a bank look like? How will we reimagine a bank account, identity, value, assets, investments? Then stepping back from this vision of the future, King and his cadre of `disruptors' and Fintech mafia chronicle the foundations of this new banking ecosystem today. From selfie-pay in China, blockchain in Africa, self-driving cars with their own bank accounts and augmented reality tech that informs the future design of banking systems, this proves once and for all that we're not in Wall Street anymore Toto. Bank 4.0 is what banking will become. The Russian edition of Bank 4.0 was recognised as the best book by a foreign author (2019) at the Business Book of the Year Award organised by PwC Russia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21505.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-286.
W czterech częściach podręcznik omawia: najistotniejsze obszary działalności banków i uwarunkowania zewnętrzne ich działalności, rozwój produktów i operacji bankowych, zarządzanie bankiem, zarządzanie ryzykiem bankowym.Ze względu na zakres zagadnień i poziom szczegółowości ich prezentacji w poszczególnych rozdziałach, a także zawartość programów nauczania, podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów studiów licencjackich. Szeroki przegląd problematyki bankowości jako nauki o przedsiębiorstwie bankowym, jego otoczeniu i oddziaływaniu zjawisk o charakterze globalnym sprawia, że podręcznik jest również polecany studentom na poziomie magisterskim oraz praktykom, którym będzie pomocny w porządkowaniu, aktualizowaniu i poszerzaniu wiedzy o bankowości w gospodarce cyfrowej.
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 242-251.
Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym cyklicznie występują kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a także mogą mieć miejsce zdarzenia ekstremalne, znacząco wpływające na procesy gospodarcze i społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21074.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21073.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej