Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Listwan Tadeusz
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Mruk Henryk
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Suchar Marek
(2)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dobska Monika
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Gay Charles L
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kania Ewa
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Myszkiewicz Monika
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Pietrzak Bożena (nauki medyczne)
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sikora Karina
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smith Judith
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szybińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Walshe Kieran
(1)
Węgrzyn Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(38)
sandawe
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
KADRY
(21)
ZARZĄDZANIE
(12)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
SŁUŻBA ZDROWIA
(6)
MOTYWACJA PRACY
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
APTEKARSTWO
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Finansowanie
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
Kadry
(1)
Kontrola państwowa
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Prawo
(1)
Prawo ochrony zdrowia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
ROZMOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zawody medyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie personelem
(39)
zarządzanie
(10)
marketing
(7)
przywództwo
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
ocena pracowników
(6)
szkolenie pracowników
(6)
służba zdrowia
(6)
kierowanie
(5)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie jakością
(5)
jakość usług
(4)
kadry
(4)
komunikacja
(4)
rozwój zawodowy
(4)
usługi medyczne
(4)
zatrudnienie
(4)
konflikt
(3)
mentoring
(3)
motywowanie pracowników
(3)
organizacja
(3)
rekrutacja pracowników
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
coaching
(2)
działalność lecznicza
(2)
finanse
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
menedżer
(2)
ocenianie
(2)
opieka zdrowotna
(2)
pacjenci
(2)
planowanie karier
(2)
prawa pacjenta
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
satysfakcja klienta
(2)
selekcja
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie finansami
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
analiza SWOT
(1)
apteka
(1)
badania marketingowe
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
budżet
(1)
dobór pracowników
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
efektywność pracowników
(1)
finansowanie
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
jakość opieki
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
kontrola
(1)
koszty leczenia
(1)
koszty pracy
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
medycyna pracy
(1)
merchandising
(1)
mobbing
(1)
molestowanie seksualne
(1)
motywacja
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
outsourcing
(1)
pielęgniarki
(1)
planowanie
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podmiot leczniczy
(1)
polityka zdrowotna
(1)
prawo medyczne
(1)
prawo pracy
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
public relations
(1)
restrukturyzacja
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-292. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18121 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19943.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19942.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.900.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.899.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.898.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-364. Indeks.
Nowoczesny podręcznik akademicki, w którym autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: teorie zarządzania, społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, środowisko przedsiębiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarządzanie kadrami, zachowania organizacyjne, przewodzenie, przedsiębiorczość, kontrolowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13336.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14342.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem tej książki jest zainicjowanie dyskusji na temat innowacji organizacyjnych w szpitalach. W książce zaprezentowano rozwiązania sprawdzone w warunkach szpitali francuskich, a także wybrane dokonania szpitali polskich. Dotyczą one funkcjonowania oddziałów chirurgii endoskopowej i chirurgii jednego dnia, jako stale rozwijających się dziedzin medycyny, na które jest duże zapotrzebowanie rynkowe. Ponieważ w warunkach transformacji systemowej polskich szpitali dochodzi do przekształceń własnościowych, także i ten obszar znalazł swoje miejsce w książce. Problematyka zarządzania procesowego i zintegrowanego systemu informacji medycznej, wspomagającego funkcjonowanie szpitala, została zaprezentowana na podstawie doświadczeń szpitali francuskich. Autorzy prezentują również możliwości unowocześnienia rachunku kosztów, w tym rozwiązania francuskie, które z pożytkiem mogłyby być wykorzystane w szpitalach polskich. W książce zostały omówione także problemy jakości w opiece medycznej. Zaprezentowano nowatorskie metody zarządzania jakością, przytaczając liczne przykłady rozwiązań praktycznych ze szpitali polskich, francuskich i niemieckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej