Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(219)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(207)
dostępne
(151)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(108)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(209)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(10)
Szuścik Urszula
(9)
Janke Andrzej W
(6)
Kawula Stanisław (1939- )
(6)
Umiastowska Danuta (1952- )
(6)
Brągiel Józefa
(5)
Lewicki Czesław
(5)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(5)
Nowocień Jerzy (1948- )
(4)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(3)
Badora Sylwia
(2)
Bodasińska Anna
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cichowska Malwina
(2)
Czerepaniak-Walczak Maria
(2)
Dudzikowa Maria (1938- )
(2)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(2)
Frączek Zofia
(2)
Garbula Joanna Maria
(2)
Jacewicz Agata
(2)
Jaślikowska-Sadowska Teresa
(2)
Jęczeń Jarosław
(2)
Klim-Klimaszewska Anna
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kostkiewicz Janina
(2)
Kostorz Jerzy (1968- )
(2)
Lulek Barbara
(2)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(2)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(2)
Nowak Marian (1955- )
(2)
Osiński Wiesław (1948- )
(2)
Pacian Anna
(2)
Pawłucki Andrzej (1948- )
(2)
Ruszkowska Marzena (1973- )
(2)
Rynio Alina (1954- )
(2)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(2)
Sawczuk Wiktor (1958- )
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Zakrzewska Aldona (pedagog)
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(2)
Armstrong Nicky
(1)
Augustyn Józef (1950- )
(1)
Bahrynowska-Fic Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baniak Józef (1948- )
(1)
Barth Grzegorz
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bejger Halina
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bielecki Jan (1945- )
(1)
Bielski Janusz (1924-1996)
(1)
Blada Ewa
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochenek Anna (pedagog)
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Boużyk Maria Małgorzata (1959- )
(1)
Braun Katarzyna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brejnak Wojciech (1944- )
(1)
Broda Iwona
(1)
Bzowska Lucyna
(1)
Bąbka Jarosław
(1)
Błasiak Anna
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Carr Alan
(1)
Chełmecki Jerzy
(1)
Chodyniecki Dariusz (1963- )
(1)
Chrobak Stanisław (1961- )
(1)
Chuchra Maria
(1)
Cichosz Mariusz (1960- )
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Cieślikowska-Ryczko Angelika
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czeredrecka Barbara (1936-2006)
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dobińska Gabriela
(1)
Dubiel-Zielińska Paulina
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dyndał Stanisław
(1)
Famuła-Jurczak Anita
(1)
Fedyn Beata
(1)
Fidelus Anna
(1)
Fita Aneta
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajewska Grażyna (pedagog)
(1)
Gawrych Roman (1966- )
(1)
Gawęcka Mirosława
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grażul-Luft Agnieszka
(1)
Grelowska Wanda
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(145)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(8)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(219)
Holandia
(1)
Język
polski
(218)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Pedagodzy
(4)
Psycholodzy
(4)
Nauczyciele
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Handlowcy
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Temat
WYCHOWANIE
(30)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(26)
KULTURA FIZYCZNA
(18)
RODZINA
(18)
PEDAGOGIKA
(17)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(16)
DZIECKO
(12)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(12)
Wychowanie
(12)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(9)
PEDAGOGIKA RODZINY
(9)
SPORT
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
MŁODZIEŻ
(7)
Dzieci
(6)
PERSONALIZM
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
UCZNIOWIE
(6)
WARTOŚĆ
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Nauczanie początkowe
(5)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(5)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(4)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(4)
OJCOSTWO
(4)
RODZICE
(4)
TURYSTYKA
(4)
DZIECKO TRUDNE
(3)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(3)
MAŁŻEŃSTWO
(3)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
Młodzież
(3)
NAUCZANIE
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele
(3)
Opieka nad dziećmi
(3)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(3)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
ALTRUIZM
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
CHORZY w RODZINIE
(2)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
Etyka
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura fizyczna
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
Opieka społeczna
(2)
PEDAGODZY
(2)
PEDAGOGIKA KULTURY
(2)
PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
POKWITANIE
(2)
PROMOCJA ZDROWIA
(2)
Pedagogika
(2)
Piecza zastępcza
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
RODZINA ZASTĘPCZA
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Rodzina
(2)
Rodzina zastępcza
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
Trening sportowy
(2)
WYCHOWANIE MORALNE
(2)
WYCHOWANIE POZASZKOLNE
(2)
WYCHOWANIE RELIGIJNE
(2)
WYCHOWANIE SEKSUALNE
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Żłobki
(2)
AIDS
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
BEZROBOCIE
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
CHŁOPCY
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA
(1)
DOMY DZIECKA
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO NIEWIDOME
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(14)
1989-
(11)
1901-2000
(6)
1901-
(4)
1989-2000
(4)
1801-
(3)
1945-1989
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
POLSKA
(2)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
Praca zbiorowa
(15)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
Opracowanie
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
Poradnik
(7)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
PORADNIKI
(2)
ANTOLOGIA
(1)
ESEJ
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki
(1)
Program nauczania
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(42)
Kultura fizyczna i sport
(10)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wychowanie
(116)
dzieci
(44)
rodzina
(44)
wychowanie fizyczne
(41)
młodzież
(25)
edukacja
(24)
wychowanie w rodzinie
(24)
szkoła
(22)
sport
(21)
pedagogika
(20)
nauczyciel
(18)
wychowanie przedszkolne
(17)
kultura fizyczna
(15)
rodzicielstwo
(13)
aktywność fizyczna
(12)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
małżeństwo
(12)
aktywność ruchowa
(11)
przemoc w rodzinie
(10)
rodzina dysfunkcyjna
(10)
dziecko niepełnosprawne
(9)
wsparcie społeczne
(9)
wspomaganie rozwoju
(9)
kształcenie
(8)
nauczanie
(8)
psychologia
(8)
rehabilitacja
(8)
rodzina zastępcza
(8)
uczeń
(8)
więź rodzinna
(8)
wychowanie zdrowotne
(8)
agresja
(7)
niepełnosprawni
(7)
ojcostwo
(7)
pedagogika chrześcijańska
(7)
pedagogika rodziny
(7)
polityka prorodzinna
(7)
pomoc społeczna
(7)
promocja zdrowia
(7)
rodzice
(7)
wychowanie do wartości
(7)
czas wolny
(6)
edukacja przedszkolna
(6)
edukacja zdrowotna
(6)
gry ruchowe
(6)
kultura pedagogiczna
(6)
pedagogika społeczna
(6)
personalizm
(6)
religia
(6)
seksualność
(6)
socjalizacja
(6)
socjologia
(6)
turystyka
(6)
uzależnienie
(6)
zdrowie
(6)
zdrowie publiczne
(6)
filozofia
(5)
patologia społeczna
(5)
przedszkole
(5)
wartości
(5)
Internet
(4)
Jan Paweł II
(4)
historia
(4)
myślenie twórcze
(4)
narkomania
(4)
niepełnosprawność
(4)
niepełnosprawność umysłowa
(4)
ojciec
(4)
osobowość
(4)
pedagogika specjalna
(4)
polityka zdrowotna
(4)
profilaktyka
(4)
profilaktyka uzależnień
(4)
przemoc
(4)
rozwój
(4)
rozwój psychofizyczny
(4)
wychowanie moralne
(4)
wychowanie seksualne
(4)
zdrowie psychiczne
(4)
HIV
(3)
alkoholizm
(3)
autyzm
(3)
badania pedagogiczne
(3)
człowiek
(3)
dziecko autystyczne
(3)
edukacja kulturalna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
katolicyzm
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
media
(3)
metoda Montessori
(3)
metodyka
(3)
moralność
(3)
nauczyciele
(3)
olimpizm
(3)
otyłość
(3)
pedagogika personalistyczna
(3)
pedagogika religii
(3)
pedeutologia
(3)
219 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009)
Bibliogr. s. 118-125
Gry, zabawy i ćwiczenia z piłką należą do najbardziej lubianych przez dzieci form aktywności ruchowej, w których różnorodność, niepowtrzalność, dynamika, zdobywanie doświadczeń społecznych, emocjonalnych, umysłowych, możliwość doznawania radości i przyjemności stają się dla nich niezaprzeczalnymi wartościami. Niniejsza publikacja to podsumowanie wielu lat badań i studiów nad kreacyjnymi i rekreacyjnymi wartościami ćwiczeń, zabaw i gier z piłką w rozwoju indywidualnym ucznia. Nowa wersja książki jest uzupełniona m.in. o podstawy teoretyczne innowacyjnego wykorzystania w wychowaniu fizycznym aktywności ruchowej z piłką oraz strukturę postępowania dydaktyczno-wychowawczego nauczyciela w tworzeniu środków korygujących zachowania uczniów aktywnością ruchową z piłką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8296 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia s. 157 -163
Nowoczesne ujęcie współczesnego wychowania fizycznego wyraża się w dążeniu do wszechstronnego rozwoju osobowości wychowanka. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką traktrowane są jako środek w kulturze fizycznej, którego umiejętne wykorzystanie może stać się istotnym instrumentem we wszechstronnym przygotowaniu człowieka nie tylko do aktywności ruchowej, ale również do szeroko rozumianego życia w społeczeństwie, gdyż angażowana jest cała sfera psychiczna (emocje, motywacje) i sprawność fizyczna i ruchowa ujawniana w utylitarnych formach ruchu (bieg, chód, rzut). Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką mogą stanowić pewien obszar diagnozujący poziom samodzielności, być środkiem wykorzystywanym do jej kształtowania przez umiejętny dobór i konstruowanie środków ruchowych z piłką z elementami samodzielnej aktywności, samodzielnego działania, samodzielnego rozwiązywania sytauacji podczas zabaw i gier, wzbogacającym tym samym osobowość człowieka. Podręcznik zawiera obszernie opracowane konspekty lekcji, które należy traktować jako przykłady pełnego zapisu treści. Mogą stanowić dobrą podstawę do "rozpisania" zajęć przez nauczyciela w wymiarze uznawanym przez niego za istotny dla osiągnięcia celów wychowawczych i dydaktycznych .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1395.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dotyczy procesu kształcenia i wychowania młodzieży do uczestnictwa w kulturze fizycznej. Składa się z dwóch części. W pierwszej omówiono cele kształcenia wychowania fizycznego, zasady, style kierownaia i role zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego oraz model kształcenia i wychowania fizycznego. W części drugiej omówiono najistotniejsze elementy kształcenia i wchowania oraz ich metodykę: diagnozę, programowanie, realizację i ocenę wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15823.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10329.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11847.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika twórczości / Krzysztof J. Szmidt. - Wyd. 2. poszerz. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 734 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 675-714. Indeksy.
Pedagogika twórczości to subdyscyplina pedagogiki zajmująca się rozwijaniem zdolności twórczych i postawy twórczej człowieka. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z twórczością, przedstawia najważniejsze teorie, główne metody badawcze i najnowsze wyniki badań. Opisuje też czynniki wpływające na rozwijanie się procesów twórczych i najważniejsze programy nauczania twórczości. Drugie wydanie doskonałego podręcznika zostało poszerzone o rozdziały dotyczące roli rodziny i środowiska w kształtowaniu twórczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14014.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anoreksja w rodzinie / Beata Szurowska. - Warszawa : Difin, 2011. - 188 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 185-188.
Problematyce zaburzeń odżywiania poświęcono niewiele miejsca w literaturze pedagogicznej. Odczuwalny brak badań pedagogicznych i pogłębionych analiz naukowych, odnoszących się do czynnika rodzinnego w procesie powstawania, rozwoju i leczenia anoreksji, stał się podstawowym wyznacznikiem dla przeprowadzenia badań i napisania tej pracy. Ze względu na jakościowy charakter badań autorka zdecydowała się na liczne cytowanie wypowiedzi osób cierpiących na anoreksję i ich rodziców. Dzięki temu, mimo pewnych uogólnień, można spojrzeć na problem zawarty w temacie pracy przez pryzmat poszczególnych rodzin. Koncepcja badań własnych oparta została na metodach badań jakościowych, którymi objęto 30 rodzin osób cierpiących na anoreksję w całej Polsce. Zamieszkanie i uczestniczenie w codziennym życiu członków rodziny pozwoliło autorce na swobodną obserwację oraz przeprowadzenie wywiadów zarówno z osobami chorymi, jak i ich rodzicami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11984.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-342.
Celem opracowania jest opisanie poziomu realizacji funkcji opiekuńczo-wychowawczej we współczesnej rodzinie polskiej. . Porównano także poziom opieki i wychowania w środowisku wiejskim i miejskim w związku z utrzymującą się potoczna opinia o istnieniu różnic między tymi środowiskami Wymienionym celom teoretycznym towarzysz cel praktyczny. Czyli ulepszenie rzeczywistości wychowania w rodzinie poprzez sformułowanie konkretnych zaleceń do pracy z rodzicami i dziećmi w mieście i na wsi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11178.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12216.V.2 [Czytelnia B], 12217.V.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej dzieci i młodzieży, studentów oraz zawodników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12380.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13546.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące pedagogicznych, psychologicznych, anatomicznych i fizjologicznych aspektów aktywności ruchowej, propozycje różnych form tej aktywności oraz omówiono zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej ludzi dorosłych, studentów, zawodników oraz dzieci i młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12382.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13548.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Uniwersytet Szczeciński)
Do t. 6. numeracja odnosiła się do konferencji na temat Aktywności ruchowej ludzi.
Bibliogr. przy pracach.
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące humanistycznych aspektów aktywności ruchowej a także omówiono zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej dzieci, młodzieży, zawodników, studentów oraz osób dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12383.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13549.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Uniwersytet Szczeciński)
Do t. 6. numeracja odnosiła się do konferencji na temat Aktywności ruchowej ludzi...
Bibliogr. przy pracach.
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące humanistycznych aspektów aktywności ruchowej a także omówiono zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej dzieci, młodzieży, zawodników, studentów oraz osób dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12384.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13550.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące teoretycznych aspektów aktywności ruchowej a także omówiono zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej dzieci, młodzieży, zawodników, studentów oraz osób dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13141 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12385.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13551.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Aktywność ruchowa określa styl życia, determinujący stan zdrowia, który stanowi jednocześnie o jakości życia następnych pokoleń. Uczestnictwo w kulturze fizycznej może odbywać się w różny sposób: od form aktywnych realizowanych przez udział w szeroko podjętych formach ruchowych do form biernych realizowanych przez uczestnictwo w środowiskach sportowych w rolach widza. Potrzebna jest pełna świadomość szerokiej perspektywy, która obrazuje warunki dojrzewania i funkcjonowania określonych grup społecznych, która pozwala na wytyczanie celów oraz zadań uwzględniających potrzeby, możliwości oraz zainteresowania danej grupy wiekowej. W niniejszej publikacji zawarto zagadnienia dotyczące teoretycznych oraz fizjologiczno-zdrowotnych aspektów aktywności ruchowej a także omówiono zagadnienia dotyczące aktywności ruchowej dzieci, młodzieży, zawodników oraz osób dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12386.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13552.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczenie dzieci i młodzieży rozsądnego korzystania z mediów jest jednym z najważniejszych zadań wychowawczych w rodzinie i w szkole. Do mediów można wychować jedynie przez media. Należy nauczyć dzieci i młodzież odczytywać ich język, ukazywać im sposoby manipulacji, rozmawiać o tym, z czym stykająsię w mediach. Jest to proces długotrwały. Książka jest pomocą dla rodziców i wychowawców. Pozycja składa się z cztery części, z których każda ma inne zadanie. Część pierwsza: Dziecko w świecie mediów, opisuje mechanizmy działania mediów, ich funkcje i cele oraz wpływ, jaki mają na dzieci. Część druga: Kolorowy świat mediów, zawiera charakterystykę poszczególnych środków przekazuoraz sposoby ich oddziaływania na dzieci. Część trzecia: Co wciąga twoje dziecko?, ostrzega przed zagrożeniami, na jakie może być narażone dziecko korzystające z mediów. Część czwarta: Jak chronić swoje dziecko?, zawiera praktyczne porady dotyczące tego, jak wzmocnić odporność medialną dzieci oraz jak przeciwdziałać wcześniej opisanym zagrożeniom. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14575.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Książka ta zaczyna się sentencją „spiesz się powoli” i ona stanowi jej główną myśl. Spiesząc się człowiek nie może dojrzeć ani piękna ani dramatu otaczającej go przyrody. Odpowiada na pytania: Jak zwiększyć ludzką wrażliwość?, Jak ocalić planetę – Ziemię?, Jak pracować, by zrozumieć świat i siebie?, Jak kształcić nauczycieli z ducha?, a przede wszystkim „Co zrobić, aby zapobiec degradacji człowieka, świata przyrody i sztuki?”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19722.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19721.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wychowanie do wartości w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Wołosiuk. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2010. - 286 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 259-271.
Książka dotyczy problemów wartości w edukacji wczesnoszkolnej, realizowanej w formie kształcenia zintegrowanego. Praca ma charakter teoretyczno-badawczy. Część teoretyczna wyjaśnia podstawowe tło problemowe, przybliża kluczowe pojęcia, definiuje watości oraz ich znaczenie w edukacji, ukazuje podstawy programowe edukacji zintegrowanej oraz proces wychowania dzieci do wartości. Częśc metodologiczna prezentuje przedmiot i cel badań, problemy badawcze, opis sytuacji badawczej, zastosowane narzędzia i sposoby przeprowadzenia badań oraz analize i interpretację wyników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13143 [Magazyn 1], P.10993 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10992.V.2 [Wypożyczalnia B], P.10991.V.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11958.V.2 [Czytelnia B], 11957.V.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych.
Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej to publikacja skierowana do badaczy zainteresowanych tematyką wczesnoszkolnego i przedszkolnego nauczania języków obcych, nauczycieli języków obcych w przedszkolu i klasach młodszych, nauczycieli klas młodszych szkoły podstawowej oraz wychowania przedszkolnego, którzy chcą wprowadzać w procesie dydaktycznym elementy nauczania języka obcego, bądź osób predestynujących do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego w klasach młodszych szkoły podstawowej i przedszkolu oraz wszystkich tych, którym bliska jest tematyka wczesnego nauczania języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. E.161.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej = Works of Holy Cross University, ISSN 1234-7604 ; nr 133)
Bibliogr. przy pracach.
Podejmując temat uczestnictwa w kulturze fizycznej jako wyzwania naszych czasów autorzy skupili się na wymogach kulturowych i zagrożeniach cywilizacyjnych, które sprawiają, że istnieje konieczność przygotowania współczesnej młodzieży do uczestnictwa w tej kulturze przez całe życie. Prace zawarte w publikacji podzielono na trzy części. Część I poświęcona jest roli fizjoterapii w profilaktyce i leczeniu zaburzeń statyki ciała, skrzywień kręgosłupa, otyłości, terapii energotonowej, krioterapii oraz roli aktywności ruchowej w profilaktyce schorzeń nowotworowych i w procesie starzenia się. W częśći II zamieszczono artykuły dotyczące turystyki i rekreacji (aktywny wypoczynek, czas wolny dzieci, obiekty turystyczne ziemi świętokrzyskiej i lubelskiej, uwarunkowania wybranych form rekreacji). Część III zawiera prace z zakresu wychowania fizycznego, pedeutologii, rozwoju fizycznego i motorycznego oraz sportu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12239.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej