Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Żurawnik Barbara
(1)
Żurawnik Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
BANKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
USŁUGI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
usługi ubezpieczeniowe
(3)
banki
(1)
doradztwo
(1)
ekonomika usług
(1)
handel
(1)
klient
(1)
konsulting
(1)
marketing
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
planowanie marketingowe
(1)
promocja
(1)
rynek usług
(1)
satysfakcja klienta
(1)
transport morski
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi edukacyjne
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej