Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(603)
Forma i typ
Książki
(544)
Rejestracje audio i wideo
(44)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(538)
dostępne
(223)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(91)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(140)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(542)
Autor
Evans Virginia
(68)
Dooley Jenny
(62)
Cruz Christopher sol
(33)
Herrera Mario
(33)
Mourão Sandie
(15)
Simmons Naomi
(10)
Richards Jack C. (1943- )
(9)
Villarroel Magaly
(9)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Ellis Gail
(7)
Gray Elizabeth
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Obee Bob
(7)
Ur Penny
(7)
Edwards Lynda
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bogucka Mariola
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Skinner Carol
(5)
Thornbury Scott
(5)
Wakeman Kate
(5)
Wright Andrew
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Brewster Jean
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Couri Lilika
(4)
Doff Adrian
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Milton James
(4)
Puchta Herbert
(4)
Ruddle Mary
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Willis Jane
(4)
Abbs Brian (1935- )
(3)
Bates Chris
(3)
Bohlke David
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Freebairn Ingrid
(3)
Gerngross Günter
(3)
Grundy Peter
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Lansford Lewis
(3)
Littlewood William T
(3)
McKenna Michael C
(3)
Nation I.S.P
(3)
Nunan David
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rinvolucri Mario (1940- )
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Rollason Jane
(3)
Rumble Simon
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Walpole Sharon
(3)
Williams Marion
(3)
Woodward Tessa
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(2)
Bamford Julian
(2)
Birdsall Melanie
(2)
Blake Bill
(2)
Bowler Bill
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Bright Catherine
(2)
Brown Gillian (1937- )
(2)
Burden Robert L
(2)
Bygate Martin
(2)
Cameron Lynne
(2)
Chamot Anna Uhl
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dakowska Maria
(2)
Date Olivia
(2)
Day Richard R
(2)
Devitt Matthew
(2)
Dummett Paul
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Ellis Rod
(2)
Emmerson Paul
(2)
Feunteun Anne
(2)
Gairns Ruth
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(281)
2000 - 2009
(221)
1990 - 1999
(72)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(300)
Wielka Brytania
(190)
Kiribati
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
Anglia
(13)
nieznany (us)
(7)
Kalifornia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Massachusetts (USA)
(3)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(314)
angielski
(288)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom zaawansowany
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(5)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(429)
Język angielski
(99)
Nauczanie
(60)
Nauczanie języków obcych
(56)
JĘZYKI
(27)
CZYTANIE
(17)
NAUCZANIE
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Metody nauczania
(11)
Pomoce dydaktyczne
(7)
Dwujęzyczność
(6)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(5)
English language
(5)
Język handlu i biznesu
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pisanie
(4)
UCZENIE SIĘ
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
Język środowiskowy
(3)
KOMPUTERY
(3)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Idiomy angielskie
(2)
Individualized instruction
(2)
JĘZYK
(2)
Językoznawstwo
(2)
KULTURA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PISANIE
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading (Primary)
(2)
Reading comprehension
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
Blended learning
(1)
CAE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Coaching
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Egzamin praktyczny
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FONETYKA
(1)
Frazeologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Historia
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język biznesowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korepetycje
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General. bisacsh
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
Language and languages
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(50)
Podręcznik
(43)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(34)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(28)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(13)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(8)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
Monografia
(3)
Program edukacyjny
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
Film edukacyjny
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(103)
Językoznawstwo
(100)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(572)
English language
(320)
reading
(72)
pre-school education
(64)
ELT
(59)
writing
(59)
speaking
(57)
listening
(52)
primary school education
(46)
EFL
(45)
study
(44)
storytime
(42)
pupils
(41)
storytelling
(36)
learning
(34)
grammar
(32)
primary school
(28)
language
(27)
teacher's book
(24)
song
(21)
vocabulary
(21)
teaching approaches
(17)
foreign speakers
(16)
advanced level
(15)
children
(15)
methodology
(15)
ESL
(14)
English
(14)
SLA
(14)
intermediate level
(14)
foreign language
(13)
linguistics
(13)
teaching materials
(13)
second language acquisition
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
education
(11)
elementary level
(11)
learning strategies
(11)
story
(11)
pre-intermediate level
(10)
coursebook
(9)
language skills
(9)
methods of teaching
(9)
teacher
(9)
upper-intermediate level
(9)
applied linguistics
(8)
culture
(8)
language acquisition
(8)
language teaching
(8)
language learning
(7)
game
(6)
literacy
(6)
photocopiable materials
(6)
science
(6)
student's book
(6)
discourse
(5)
literature
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
reading comprehension
(5)
study and teaching
(5)
Great Britain
(4)
ability testing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
communication
(4)
conversation
(4)
drama
(4)
drama (ped.)
(4)
games
(4)
mathematic
(4)
psychology
(4)
spoken English
(4)
teacher development
(4)
workbook
(4)
CLIL
(3)
assessment
(3)
bilingualism
(3)
business English
(3)
business language
(3)
communication skills
(3)
group work
(3)
handbook
(3)
lesson planning
(3)
motivation
(3)
music
(3)
phonetics
(3)
phrasal verb
(3)
planning
(3)
poster
(3)
pronunciation
(3)
saying
(3)
task-based learning
(3)
teaching vocabulary
(3)
technology
(3)
tests
(3)
word recognition
(3)
young learner
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
603 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This superb book, much cited in recent articles and studies, popularized the notion that culture is not something "out there", as conceived and taught in many language classrooms, but something created in interaction between people separated culturally, historically and socially. As Brian Street remarked about 6 years ago, "culture is a verb". This book has been instrumental in changing notions of what culture is and how it can be explored in all its rich manifestations--whether in the classroom or out. The depth and sophistication of the book, far from being inhibitory, invites constant re-readings and new insights: 6 years of reading and re-reading has not exhausted the possibilities. Kramsch's remarkable blend of incisive yet delicately nuanced phrasing, yields a startling clarity of thought and style rare in academic discourse these days. The temptation to plagiarize is hard to resist. It is a pleasure to read this book, and if the term "food for thought" were ever well applied, it would be to this book. Because of its inter-disciplinary approach and ground-breaking nature, this book should be read by anyone in fields remotely connected to language and culture--not just teachers mainly concerned with applying insights to the classroom. Language teaching is often dumbed-down and reduced to a matter of simply applying the currently-accepted methodology; Kramsch has revealed that language teaching can be (and should be) an intellectual endeavour. She has done nothing less than to revolutionize the nature of the field. We have everything to thank her for it.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7901.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9187.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Context and Culture in Language Teaching / Claire Kramsch. - Ed. 1, 3 im. - Oxford : Oxford University Press, 1996. - VIII, 295 s. ; 22 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This superb book, much cited in recent articles and studies, popularized the notion that culture is not something "out there", as conceived and taught in many language classrooms, but something created in interaction between people separated culturally, historically and socially. As Brian Street remarked about 6 years ago, "culture is a verb". This book has been instrumental in changing notions of what culture is and how it can be explored in all its rich manifestations--whether in the classroom or out. The depth and sophistication of the book, far from being inhibitory, invites constant re-readings and new insights: 6 years of reading and re-reading has not exhausted the possibilities. Kramsch's remarkable blend of incisive yet delicately nuanced phrasing, yields a startling clarity of thought and style rare in academic discourse these days. The temptation to plagiarize is hard to resist. It is a pleasure to read this book, and if the term "food for thought" were ever well applied, it would be to this book. Because of its inter-disciplinary approach and ground-breaking nature, this book should be read by anyone in fields remotely connected to language and culture--not just teachers mainly concerned with applying insights to the classroom. Language teaching is often dumbed-down and reduced to a matter of simply applying the currently-accepted methodology; Kramsch has revealed that language teaching can be (and should be) an intellectual endeavour. She has done nothing less than to revolutionize the nature of the field. We have everything to thank her for it.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9514 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka. CD ROM zawiera : Activities 3.13, 4.6, 5.2, 5.4; Case studies 1-9; Classroom language.
This comprehensive guide to methodology and language learning covers the teaching of all four skills as well as assessment and lesson planning. An audio CD containing case study listening activities is included.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9107.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10731.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11873.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1721.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Exceptional Children: An Introduction to Special Education has always been known for its innovation, strong research base and accessibility. The tenth edition has all of those strengths, but has a greater focus on highly effective, research-based practices that are described in a very step-by-step, applied manner. Heward presents an informative and responsible introduction to the professional practices, trends, and research that define contemporary special education while also conveying the diversity and excitement of this changing field. The book is for those teachers who will be professionals in the area of special education or those who are working with students that have exceptionalities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22819.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22818.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Language Teaching Games and Contests / W. R. Lee. - Ed. 2 revised. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 208 s. : il. ; 22 cm.
Designed to make language learning enjoyable and effective, this book includes games for all age groups and language levels. Each chapter begins with a short introduction, and each game is then explained clearly and practically. The book is especially suitable for use with large classes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9109.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10733.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This lively 96-page resource book contains a variety of graded drama activities to suit a range of levels and abilities. It is aimed at children from 8 years upwards. Activities include action rhymes, games, mimes, jokes and full-class plays, supported by photocopiable cards, masks and puzzles. Step-by-step teacher's notes accompany each activity, with useful ideas for further exploitation. Comprehensive introduction provides useful guidelines on how to introduce drama to primary level classes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14541.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opublikowano we współpracy z Cambridge ESOL, University of Cambridge, ESOL Examinations : English for Speakers of Other Languages.
Bibliogr. s. 124.
This course is designed for teachers and trainee teachers preparing for the Cambridge ESOL TKT: Content and Language Integrated Learning test (TKT: CLIL). It is ideal for both content and language teachers. Written by a CLIL expert in collaboration with Cambridge ESOL, this course covers the four key areas of the test: knowledge of CLIL and principles of CLIL, lesson preparation, lesson delivery and assessment. It will also be useful for anyone seeking an introduction to CLIL theory and practice. The TKT Course CLIL Module introduces teachers to the concepts and terminology central to CLIL and provides an introduction to its main theories, approaches and activities. Teachers are then encouraged to apply these to their own teaching contexts and analyse their usefulness to their own learners. Materials and activities are available which further develop and explore the topics introduced in the course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16862.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
U dołu okł.: Scholastic.
Opis wg okł.
This book is an enjoyable, exciting and interactive introduction to British culture with lots of photocopiable exercises and activities. This book will help you to reduce your preparation time, make your lessons more topical and seasonal, and will provide you and your students with a rich and detailed picture of the traditional and modern faces of British culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16073.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
U dołu okł.: Scholastic.
Opis wg okł.
This book is an enjoyable, exciting and interactive introduction to British culture with lots of photocopiable exercises and activities. Many traditional celebrations are covered such as Pancake Day, Christmas and Bonfire Night as well as more contemporary events including the Notting Hill Carnival, Chinese New Year and Ramadan. This book will help you to reduce your preparation time, make your lessons more topical and seasonal, and will provide you and your students with a rich and detailed picture of the traditional and modern faces of British culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15166.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Cross-Curricular English Activities / material written by Melanie Birdsall. - Reprinted in 2008. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2001. - 96 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
An extensive collection of exciting and interactive activities in English for maths, geography, life skills, history and science. Students use language skills to design a town, find out if they are a good friend, or test their knowledge of recycling. A variety of activities present subjects in a fun and stimulating way.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21359.XXIV.14 [Czytelnia A], 15165.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Timesaver pronunciation activities : (elementary - intermediate) / Bill Bowler. - Repr. - London : Scholastic, 2010. - 96 s., 1 k. tabl. złoż. luź. : il. ; 30 cm + 2 płyty CD.
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students' fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today. The activities are divided into five sections: Pronunciation Puzzles, Fun with Phonetics, Speak Out, Listen In, and Linking and Accents. The levels and timings for each activity are indicated. The fun and motivating activities are directly relevant to teenagers with an emphasis on practical usage. An A1 colour poster of the phonemic chart is included along with exploitation exercises. The detailed introduction provides useful suggestions on how to use the material and two CDs accompany the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14553.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Phrasal Verbs & Idioms / material written by Peter Dainty. - Reprinted in 2018. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2002. - 79 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A key objective for students who have come to study in the UK is to improve their fluency in 'real English' \- English as native speakers speak it. Perhaps the major obstacle in achieving this is to learning the quirky idioms and phrasal verbs with which English is so liberally endowed.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21363.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono plytę o tej samej sygnaturze.
This book provides 15 songs and chants all about Clifford, the big red dog. Pupils listen and sing along with the CD or use the music-only track to sing by themselves. Fun activities for the young learner include colouring, drawing and doing actions. Full teacherĺs notes with extension ideas included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1265.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Elementary-Pre-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
A brand-new collection of low-level listening activities for lower-level students of English. Activities include radio show interviews, quizzes and vox pops, covering a range of fun and motivating topics from 'Pushy Parents' to 'Collecting Football Shirts'. This resource is an ideal accompaniment to any Elementary or Pre-Intermediate coursebook. CEF LEVEL A1 - A2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Intermediate- Advanced Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable collection of stimulating, topical reading texts which are specifically aimed at teenagers learning English. A wide variety of text types (from detailed articles to cartoons – all from recent issues of Mary Glasgow’s EFL Magazines) are accompanied by lots of excellent teaching ideas and tasks to help teachers exploit these texts to the full.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Project Work / material written by Janet Hardy-Gould. - Reprinted in 2012. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2003. - 94 strony : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Teachers at UK language schools need to teach all four skills in an integrated, contextualised way. This book provides motivating projects aimed at teenagers with concise teaching notes to cut down on teacher preparation time. Teachers will see real improvement in students' receptive and productive skills.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21364.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono płytę o tej samej sygnaturze.
A comprehensive collection of well-known, traditional songs and rhymes in English, for pre-school and primary learners, with lively teaching ideas and photocopiable words, worksheets and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1266.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projects Across the Curriculum / Nina Lauder. - London : Scholastic, 2006. - 80 s. : il. ; 30 cm.
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource contains 24 projects, covering the three principal curriculum subjects at primary level: science, maths and social studies. It is aimed at children from 8 years upwards. Projects are carefully graded into three levels, based on pupils’ language and cognitive levels. The activities are motivating and fun ranging from making musical instruments from recycled material to writing coded messages. Photocopiable resource sheets provide all the information necessary to prepare and research each project.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16062.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej