Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(53)
Autor
Justyna Marlena
(3)
Bee Frances
(2)
Bee Roland
(2)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Justyna Stanisław
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Suchar Marek
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Boeri Tito
(1)
Boudreau John W
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Evans Christina
(1)
Gee Jeff
(1)
Gee Val
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Góra Marek
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Kanios Anna
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kirby Andy
(1)
Klin Lidia
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Krasuska Magdalena
(1)
Król Henryk
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leary Malcolm
(1)
Lewandowski Piotr (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mayo Andrew
(1)
Mroszczyk Marek (1970- )
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Ours Jan C. van
(1)
Parys Joanna
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Rae Leslie
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schroeder Maciej
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KADRY
(23)
ZARZĄDZANIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(8)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(5)
MOTYWACJA PRACY
(3)
ORGANIZACJA
(3)
ZAWÓD
(3)
INTERNET
(2)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOTERAPIA
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
BEZROBOCIE
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Działania w miastach (wojsko)
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL
(1)
INFORMATYKA
(1)
Innowacje
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARIERA
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karabinek (broń)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
OUTSOURCING
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Pistolet
(1)
Pistolet maszynowy
(1)
Poradnictwo
(1)
RATOWNICTWO
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
STRAŻACY
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
Strzelanie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(8)
Podręcznik
(4)
PORADNIKI
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Słowo kluczowe
szkolenie pracowników
(31)
szkolenie
(22)
ocena pracowników
(16)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(16)
rekrutacja pracowników
(14)
motywowanie pracowników
(11)
przywództwo
(9)
rozwój zawodowy
(9)
wynagrodzenie
(8)
zarządzanie
(6)
zarządzanie personelem
(6)
coaching
(5)
mentoring
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
zatrudnienie
(5)
kariera zawodowa
(4)
konflikt
(4)
organizacja
(4)
selekcja
(4)
zwolnienia pracowników
(4)
e-learning
(3)
kultura organizacji
(3)
marka
(3)
outsourcing
(3)
planowanie karier
(3)
praca
(3)
wartościowanie pracy
(3)
bezrobocie
(2)
dobór pracowników
(2)
dokształcanie
(2)
działalność operacyjna
(2)
informacja personalna
(2)
innowacyjność
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kadry
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kompetencje zawodowe
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
koszty pracy
(2)
marketing personalny
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
menedżer
(2)
motywacja
(2)
organizacja pracy
(2)
psychologia
(2)
psychoterapia
(2)
rynek pracy
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
związki zawodowe
(2)
adaptacja zawodowa
(1)
analiza SWOT
(1)
bezdomność
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
budowanie marki
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
cyfryzacja
(1)
czas pracy
(1)
digitalizacja
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
e-biznes
(1)
e-gospodarka
(1)
edukacja dorosłych
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
emerytura
(1)
emocje
(1)
etyka
(1)
executive coaching
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
integracja
(1)
interwencja kryzysowa
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
komunikacja
(1)
konsulting
(1)
kontrola
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
kultura organizacyjna
(1)
magazynkologia
(1)
manipulacja
(1)
marketing relacji
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The economics of imperfect labor markets" 2008.
Bibliogr. s. 361-383. Indeks.
W publikacji zwrócono szczególną uwagę na kwestie dotyczące instytucji rynku pracy i interwencji publicznej. Każdy z problemów został opisany według jednolitego wzoru zawierającego m.in. definicję, metody pomiaru i porównania międzynarodowe, wyjaśnienie teoretyczne badanego zjawiska, obserwacje empiryczne oraz zagadnienia polityki społeczno-gospodarczej. Książka jest wzbogacona przykładami liczbowymi i graficzną ilustracją wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13088.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13829.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14792.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 484-516 i przy rozdz.
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprowadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także zarządzanie różnorodnością oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9841.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11384.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9085.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 162)
Bibliogr. przy pracach.
Zawarte w niniejszym zbiorze artykuły mieszczą się w różnych nurtach i obszarach nauki o przedsiębiorstwie, z dominatą w obszarze nowych koncepcji i metod zarządzania przedsiębiorstwem. Ich kolejność jest wynikiem próby stworzenia w miarę jednorodnych grup tematycznych, co przy zróżnicowaniu problematyki nie jest zadaniem łatwym i, jeśli idzie o wynik, nie do końca satysfakcjonującym. Trzeba mieć nadzieję, iż poziom naukowy poszczególnych artykułów tę ewentualną słabość pracy redakcyjnej z nawiązką Czytelnikowi zrekompensuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12432.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 385-394 i przy rozdz. Indeks.
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10403.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 9.
Bibliogr. s. 397-410. Indeks.
Nasilenie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter społeczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwage na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13756.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundusze unijne w nowej perspektywie 2014-2020 / Magdalena Krasuska. - Stan prawny: 1 kwietnia 2014 r. - Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2014. - 128 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Przedsiębiorcy.)
Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów, które po raz pierwszy sięgną po unijną pomoc. Informacje w niej zawarte ułatwią także pozyskanie brukselskich środków firmom, które już skorzystały z unijnej pomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15440.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. i na s. 665-679. Indeks.
Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach. Co ważne, przykłady z praktyki oparte są na doświadczeniu polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6465 [Magazyn 1], P.6467 [Magazyn 1], P.6470 [Magazyn 1], P.6754 [Magazyn 1], P.6757 [Magazyn 1], P.6756 [Magazyn 1], P.6472 [Magazyn 1], 7587.IX.4 [Magazyn 1], P.6752 [Magazyn 1], P.6758 [Magazyn 1], P.6755 [Magazyn 1], P.6469 [Magazyn 1], P.6753 [Magazyn 1], P.6468.IX.4 [Magazyn 1] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6471.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6466.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum)
Indeks.
Pierwsze wydanie praktycznego poradnika z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, który ukazuje się w serii Meritum. Publikacja obejmuje praktycznie całą tematykę zagadnień HR, tak aby Czytelnik nie musiał tracić czasu na poszukiwanie interesujących go wiadomości w wielu źródłach z tego zakresu. Celem publikacji jest ułatwienie zainteresowanym korzystania i stosowania z ujętej kompleksowo, użytecznej wiedzy z obszaru HR. Sprzyjają temu: klarowny podział zagadnień-problemów na rozdziały, z których każdy wyczerpująco przedstawia zagadnienie, układ treści podzielony na niewielkie, zwięzłe fragmenty, uwypuklenie najistotniejszych kwestii przez zaznaczenie ich ramką i hasłem "ważne", wyraźnie wyodrębnione w tekście przykłady, zamieszczane na marginesach numery, które wskazują ważne pojęcie lub istotny element, zamieszczane do praktycznego wykorzystania wzory dokumentów (regulaminów, procedur), a także praktyczne formularze ułatwiające i porządkujące wybrane przedsięwzięcia HR, indeks rzeczowy, przyjazna dla Czytelnika szafa graficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11636.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12845.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej