Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(2)
Kozak Agnieszka
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
SUKCES
(3)
KOBIETA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
Czas
(1)
DOSTĘP do OŚWIATY
(1)
INNOWACJE
(1)
KARIERA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Sukces
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
Słowo kluczowe
sukces
(8)
kariera zawodowa
(3)
kobiety
(2)
osobowość
(2)
przywództwo
(2)
rodzina
(2)
biznes
(1)
czas
(1)
dostęp do edukacji
(1)
feminizm
(1)
gender studies
(1)
idol
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kreatywność
(1)
kultura masowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
macierzyństwo
(1)
menedżer
(1)
nierówności społeczne
(1)
nierówność płci
(1)
popkultura
(1)
praca
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
psychologia
(1)
relacje społeczne
(1)
ryzyko
(1)
samorealizacja
(1)
socjologia edukacji
(1)
społeczeństwo
(1)
stres
(1)
tożsamość
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zarządzanie czasem
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17978 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19515.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19514.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Naked leader, 2002
Książka stawia czytelnikowi wyzwania inspirujące do wyznaczania i osiągania najbardziej ambitnych celów. Autor zaprasza do odbycia wraz z nim siedmiu podróży, w czasie których czytelnik będzie mógł odnaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania: - Czym jest sukces? - Jak go odnieść? - Czy każdy może z powodzeniem pełnić funkcję lidera? - Jak odkryć, kim się jest naprawdę? Zdaniem autora lider bez maski potrafi odważnie marzyć, realizować swoje plany, panować nad własnym życiem i karierą oraz konsekwentnie dążyć do celu. Samodzielnie określa, co jest dla niego prawdziwym sukcesem, oraz świadomie kształtuje swoje relacje prywatne i zawodowe. David Taylor udowadnia, że aby odnieść sukces, wystarczy spełnić kilka prostych warunków: - Zrozumieć, gdzie tak na prawdę się jest - Określić, gdzie chce się być - Zdefiniować, co i kiedy należy zrobić, aby dotrzeć w pożądane miejsce - I po prostu - zrobić to!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10375.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12890.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zarządzaniu sobą / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 217 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 211-212.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing yourself, 2010.
Żyjemy w czasach, w których oczekiwania wobec pracowników stale rosną. Niejednokrotnie sprostanie im jest możliwe tylko dzięki nagięciu granic własnej wytrzymałości. Zdarza się jednak, że i to nie wystarcza. W "O zarządzaniu sobą" Czytelnik znajdzie narzędzia, które pozwolą mu z nowej perspektywy przyjrzeć się własnemu życiu i kształtować je w sposób jeszcze bardziej świadomy. Dowie się, jak skutecznie zarządzać sobą i wykorzystać nowe szanse, które dają dzisiejsze czasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13443.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Prezentowany Czytelnikowi tom to dzieło wartościowe, ukazujące wciąż nowe konteksty i perspektywy odczytania fenomenów kultury popularnej. Jest głosem interdyscyplinarnym, interparadygmatycznym i wielopokoleniowym, głosem ludzi z pasją i wiedzą merytoryczną, często będących już autorytetami w tej dziedzinie, ale również młodymi adeptami nauki. I nawet jeśli ktoś, mimo doznanej przyjemności (od)czytania zawartych w nim tekstów, uparcie kwestionowałby naukowość podejmowanej w nich problematyki, to jedno jest pewne: dyskurs, który przenika tę książkę, stał się ämigotaniem prawdy, rodzącej się na własnych oczach." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13396.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 493-511.
Książka z pogranicza socjologii edukacji oraz gender studies, z jednej strony podnosi problemy związane ze społecznymi funkcjami edukacji, szczególnie - socjalizacyjną, selekcyjną i stratyfikacyją, w odniesieniu do sytuacji kobiet. Z drugiej strony porusza kwestie dotyczące bezpośrednio kobiet jako grupy społecznej w aspekcie szeroko rozumianego dostępu do różnych form tożsamości, do wykształcenia czy rynku pracy. Poza tym w części drugiej zaprezentowane są wyniki badań jakościowych, w których wzięły udział kobiety sukcesu - polskie menedżerki i akademiczki-humanistki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12257.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej