Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Barnes B. Kim
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Doherty Nora
(1)
Eason Adam
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Moryl Beata
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rzycka Olga
(1)
Stachura Krzysztof (1980- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Waligóra Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(8)
ZARZĄDZANIE
(3)
AUTORYTET
(1)
CHORZY
(1)
ETYKA LEKARSKA
(1)
INTERNET
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONFLIKT
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKARZE
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MEDYCYNA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTMODERNIZM
(1)
PRACA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
ROZMOWA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SZPITALE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WOLNOŚĆ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
stosunki interpersonalne
(12)
Internet
(2)
negocjacje
(2)
osobowość
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bioetyka
(1)
etyka lekarska
(1)
język ciała
(1)
klauzula sumienia
(1)
komisja etyczna
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konflikt
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lekarz
(1)
lojalność
(1)
mediacja
(1)
menedżer
(1)
motywowanie pracowników
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
ponowoczesność
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przełożony
(1)
przywództwo
(1)
psycholingwistyka
(1)
psychologia pracy
(1)
rodzina
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
socjotechnika
(1)
soft skills
(1)
sprzedaż
(1)
styl życia
(1)
szpital
(1)
służba zdrowia
(1)
tożsamość
(1)
umiejętności osobiste
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wartość społeczna
(1)
wolność
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zatrudnienie
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Bestseller)
Tyt. oryg.: Exercising influence, 2000.
Niniejsza publikacja pomyślana jest jako praktyczny przewodnik służący rozwijaniu imiejętności wywierania wpływu na innych. Treść ksiązki została podzielona na trzy części. Pierwsza część skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych ndo tego, aby skutecznie wpływać na innych. Część druga dostarcza praktycznych porad dotyczących przygotowania, wprowadzenia w życie oraz późniejszego przeanalizowania sytuacji wywierania wpływu. Trzecia, ostatnia część, omawia ważne kwestie, które pojawiają sie podczas wywierania wpływu, jak równiez specyficzne zastosowania umiejętności wpływania na innych. Krótkie rozdziały w każdej części omawiają określoną, istotną sferę wywierania wpływu we wszelkich aspektach życia. Każdy rozdział kończy się przydatnym zestawem ćwiczeń, dzięki którym Czytelnik będzie umiał wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12507.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Soft skills : das Kienbaum Trainingsprogramm", 2006
Indeks.
Umiejętności osobiste nie tylko poprawiają jakość komunikacji, wpływają także na jej skuteczność. Kadra kierownicza, która dzięki przekazom werbalnym, a także mowie ciała prezentuje się przekonująco, szybko zdobywa przychylność partnerów biznesowych i klientów. Książka przeznaczona jest dla tych, którzy czują, że mogliby się jeszcze czegoś nauczyć na temat umiejętności osobistych. Pomoże ona Czytelnikowi uświadomić sobie, jak rozwinięte są jego umiejętności oraz jak ma je udoskonalić. Przedstawione są w niej najważniejsze umiejętności osobiste, a także wskazówki, w jaki sposób i kiedy je stosować, a przede wszystkim, jak można je wyćwiczyć. Przedmiotem tego poradnika nie są teorie dotyczące umiejętności osobistych, lecz przedstawia on skuteczne narzędzia sprawdzone w codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10998.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technologie informacyjno-komunikacyjne stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Korzystanie z nich uznaje się za kluczową umiejętność i kapitał zarazem, a związane z nimi praktyki społeczno-kulturowe w szybkim tempie przeobrażają dostępny jednostkowemu doświadczeniu późnonowoczesny krajobraz. Z upływem lat, w analizach badaczy społecznych aspektów Internetu coraz większy nacisk kładzie się na analizę znaczeń nadawanych technologii i zróźnicowanych sposobów jej wykorzystania. Podział na użytkowników i nie-użytkowników służy podkreśleniu, jak funkcjonowanie online i offline różni sposoby bycia w świecie społecznym i jego postrzegania. Autor bada sposoby korzystania z Internetu i style życia, jakie powstają przy wyraźnym udziale czy za sprawą nowych technologii oraz przygląda się różnicom w sposobach rozumienia medium pomiędzy użytkownikami i nie-użytkownikami oraz odmienności związanych z siecią doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12359.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf.: "Etyczne aspekty decyzji medycznych. Pacjent - zespół terapeutyczny - rodzina", 2010 r., Kraków.
Książka porusza niezwykle ważne i kluczowe zagadnienia prawne i regulacyjne (m.in. stosowanie klauzuli sumienia przez lekarzy, działalność szpitalnych komisji etycznych), jak również kwestie relacji między lekarzem a pacjentem, w tym trudnej sztuki komunikacji w medycynie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12261.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka składa się z trzech części. W pierwszej prezentowane są zagadnienia wolności jako wartości indywidualnej i społecznej. W drugiej omówione jest znaczenie autorytetów i ich wpływ na wychowanie i rozwój współczesnej rodziny. Część trzecia omawia style życia i kierunki, jakie mogą kształtować postawę współczesnego człowieka. Książka ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: teoretyków z dziedziny psychologii, socjologii, pedagogiki i filozofii, a także do praktyków takich, jak: rodzice i wychowawcy, nauczyciele, lekarze, pracownicy socjalni, terapeuci itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11513.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-314.
Jest to publikacja, która z pewnością może zainteresować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu. Autorka w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z wpływem formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne. Problematyka ta jest o tyle ważna, że zachowania organizacyjne są zagadnieniem w zasadzie niepoznanym do końca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11250.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12338.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej