Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(24)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Eason Adam
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Klimek Jan
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
McCorman David
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Panowicz-Lipska Janina
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pfaff Józef
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Raich Mario
(1)
Rojek Miłosz
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Varian Hal R
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING
(6)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(6)
Marketing
(3)
HANDEL
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA
(2)
Badania marketingowe
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
Instagram
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRAWO ZOBOWIĄZANIOWE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Perswazja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowość
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Francja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
sprzedaż
(25)
marketing
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
reklama
(7)
marketing bezpośredni
(6)
public relations
(6)
marka
(5)
badania marketingowe
(4)
cena
(4)
merchandising
(4)
perswazja
(4)
segmentacja rynku
(4)
sprzedaż osobista
(4)
produkt
(3)
promocja
(3)
strategia marketingowa
(3)
budżet
(2)
cykl życia produktu
(2)
dystrybucja
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
kapitał finansowy
(2)
konsument
(2)
marketing zrównoważony
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
plan marketingowy
(2)
rynek
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Polska
(1)
agencja reklamowa
(1)
aktywa
(1)
alimenty
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza finansowa
(1)
audyt
(1)
audyt marketingowy
(1)
coaching
(1)
darowizna
(1)
degustacja
(1)
depozyt bankowy
(1)
direct mail
(1)
dobra publiczne
(1)
dobrobyt
(1)
działalność przedsiębiorstw
(1)
działania promocyjne
(1)
dzierżawa
(1)
e-commerce
(1)
efektywność rynku
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
gender marketing
(1)
grafika
(1)
gwarancja jakości
(1)
handel
(1)
handel elektroniczny
(1)
handlowiec
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
inwestycje
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
kampania reklamowa
(1)
kanały marketingowe
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
komis
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konto księgowe
(1)
koszty
(1)
kredyt
(1)
księga rachunkowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
kupno
(1)
leasing
(1)
liternictwo
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
media
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mikroekonomia
(1)
model biznesu
(1)
monopol
(1)
motywowanie pracowników
(1)
najem
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
obrót materiałowy
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla dyrektorów i menedżerów wszystkich szczebli, mający ułatwić skuteczne działanie w ramach nowoczesnych koncepcji przywództwa. Dobry przewodnik pozwalający firmie uniezależnić się od zewnętrznych konsultantów. Autor, doświadczony doradca w dziedzinie zarządzania, oferuje praktyczny zestaw narzędzi i modeli rozwiązywania problemów, opracowywania strategii i planowania. Dzięki nim menedżer nie będzie skazany na stałe posługiwanie się kilkoma rutynowymi, typowymi rozwiązaniami. Uzyska możliwość twórczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudnościami. Korzystanie z książki ułatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane są kluczowe zagadnienia zarządzania, takie jak budowa zespołów, style przywództwa, zarządzanie finansowe, marketing i sprzedaż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-407.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 369-373.
Znajomość narzędzi i metod analizy finansowej jest niezbędna w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zarówno przy ocenie efektywności dokonań, jak i przy trafnym podejmowaniu decyzji dotyczących przyszłości przedsiębiorstwa. Zakres przedmiotowy niniejszej książki obejmuje cztery najważniejsze obszary analizy finansowej, czyli: teoretyczno-merytoryczne podstawy analizy finansowej; metody i narzędzia analizy zasobów majątkowych i kapitałowych oraz przychodów, kosztów i wyników finansowych w wymiarze bezwzględnym; analizę wskaźnikową obejmującą analizę rentowności, płynności finansowej, zadłużenia i sprawności działalności przedsiębiorstwa; ocenę zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju. W książce ukazano analizę finansową w ujęciu retro- i prospektywnym. Połączono więc ocenę przeszłości z przyszłością przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17292 [Magazyn 1], P.17293 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14755.VIII.5 [Wypożyczalnia C], P.13533.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14565.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RRR - Rachunkowość)
Bibliografia na stronach 315-317, wykaz aktów prawnych na stronach 11-12. Indeks.
Podręcznik stanowi nowatorskie podejście wprowadzające do rachunkowości. Uwzględnia podstawę prawną MSR/MSSF, podczas gdy podobnego typu opracowania są podporządkowane tylko regulacjom Ustawy o rachunkowości. Publikacja omawia specyfikę MSR/MSSF już na etapie identyfikacji i klasyfikacji składników majątku, kapitałów, elementów wyniku finansowego oraz jego zakresu, polityki rachunkowości, w tym zakładowego planu kont i tym podobnych zagadnień. Co istotne autorzy uwzględnili w niej wszystkie najnowsze zmiany w prawie bilansowym. Warto zwrócić uwagę, że książka jest dostosowana do struktury cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika „Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF” pod redakcją naukową Józefa Pfaffa, stanowiąc razem z nim spójną i logiczną całość z punktu widzenia procesu dydaktycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17347 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18013.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18012.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Intermediate microeconomics : a modern approach, 2010.
Indeks.
Kultowy podręcznik do kursu średniego mikroekonomii i ekonomii menedżerskiej. Zalety podręcznika: układ podręcznika zawiera kilka równoległych ścieżek, które czynią go przydatnym do prowadzenia kursów na różnych poziomach: od podstawowego, przez średniozaawansowany, aż do zaawansowanego; autor nie tylko opisuje pojęcia i zdarzenia, lecz "otwiera" przed czytelnikiem kolejne drzwi prowadzące do poznania tajemnic spraw codziennych zwykle niełączonych z zagadnieniami ekonomicznymi; z podręcznika mogą korzystać studenci o różnym stopniu znajomości matematyki, w głównym toku wykładu nie jest bowiem wykorzystywany rachunek różniczkowy, wiele rozdziałów dopełniają dodatki matematyczne; konsekwentnie jest prezentowane ujęcie funkcjonalne, w którym zdarzenia gospodarcze są ukazywane przez pryzmat ich wspólnego problemu, nawet gdy dotyczą różnych dziedzin gospodarki, co uczy uniwersalnego myślenia ekonomicznego; w analizie został uwzględniony nie tylko wpływ czynników stricte ekonomicznych, lecz także takich jak: niepewność, nierówna informacja czy słabość ludzkiego charakteru i instytucji, co zbliża podręcznik do äcodziennego życiaö. Nowe wydanie zostało wzbogacone o nowe rozdziały poświęcone teorii gier oraz ekonomii behawioralnej, mikroekonomiczną koncepcję przetargów, aktualne, ciekawe przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13656 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13655.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14673.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zobowiązania - część szczegółowa / Zbigniew Radwański, Janina Panowicz-Lipska. - 9. wyd. rozsz. i zaktualizowane. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2012. - 414 s. : il. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
Bibliogr. s. XXIII. Indeks.
Podręcznik jest kontynuacją podręcznika "Zobowiązania - część ogólna", wraz z którym obejmuje pełny wykład z prawa zobowiazań. W podręczniku omówiono m.in. umowy: regulujące przeniesienie praw, regulujące używanie rzeczy i świadczenie usług, dotyczące stosunków kredytowych i zabezpieczenia wierzytelności, o funkcji alimentacyjnej, umowę ubezpieczenia, umowę spółki. Wydanie uwzględnia m.in. zmiany w zakresie najmu lokali, wynikające z nowelizacji ustawy o ochronie praw lokatorów, zmiany wprowadzone ustawą o kredycie konsumenckim, ustawą o grach hazardowych. Podręcznik zawiera najnowszą literaturę i orzecznictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12563.X.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13670.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-135.
Niniejsza praca ma za zadanie teoretyczną analizę efektywności rynku kapitałowego i określenie wpływu na tę efektywność sprzedaży krótkiej. Nie mniej ważnym celem jest pomoc w zrozumieniu zasad stosowania sprzedaży krótkiej i jej wpływu na ryzyko portfela, a także na poprawę efektywności rynku kapitałowego. Do realizacji tego celu konieczne jest określenie rynku kapitałowego oraz praw funkcjonujących na tym rynku. Analizowane są teorie wyceny aktywów kapitałowych, bez których nie ma teorii finansów korporacji. Ponadto celem jest zapoznanie z samą metodą sprzedaży krótkiej i podstawami prawnymi tej metody. Innym zadaniem jest pokazanie ryzyka inwestycji w przypadku występowania sprzedaży krótkiej oraz opis szerszego spektrum metod inwestycji stojących przed inwestorami w przypadku dopuszczenia tej metody do inwestowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11294.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12417.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej