Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(25)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Eason Adam
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Klimek Jan
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
McCorman David
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Panowicz-Lipska Janina
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pfaff Józef
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Raich Mario
(1)
Rojek Miłosz
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Varian Hal R
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING
(6)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(6)
Marketing
(3)
HANDEL
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA
(2)
Badania marketingowe
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
Instagram
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRAWO ZOBOWIĄZANIOWE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Perswazja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowość
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Francja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
sprzedaż
(25)
marketing
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
reklama
(7)
marketing bezpośredni
(6)
public relations
(6)
marka
(5)
badania marketingowe
(4)
cena
(4)
merchandising
(4)
perswazja
(4)
segmentacja rynku
(4)
sprzedaż osobista
(4)
produkt
(3)
promocja
(3)
strategia marketingowa
(3)
budżet
(2)
cykl życia produktu
(2)
dystrybucja
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
kapitał finansowy
(2)
konsument
(2)
marketing zrównoważony
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
plan marketingowy
(2)
rynek
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Polska
(1)
agencja reklamowa
(1)
aktywa
(1)
alimenty
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza finansowa
(1)
audyt
(1)
audyt marketingowy
(1)
coaching
(1)
darowizna
(1)
degustacja
(1)
depozyt bankowy
(1)
direct mail
(1)
dobra publiczne
(1)
dobrobyt
(1)
działalność przedsiębiorstw
(1)
działania promocyjne
(1)
dzierżawa
(1)
e-commerce
(1)
efektywność rynku
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
gender marketing
(1)
grafika
(1)
gwarancja jakości
(1)
handel
(1)
handel elektroniczny
(1)
handlowiec
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
inwestycje
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
kampania reklamowa
(1)
kanały marketingowe
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
komis
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konto księgowe
(1)
koszty
(1)
kredyt
(1)
księga rachunkowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
kupno
(1)
leasing
(1)
liternictwo
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
media
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mikroekonomia
(1)
model biznesu
(1)
monopol
(1)
motywowanie pracowników
(1)
najem
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
obrót materiałowy
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-135.
Niniejsza praca ma za zadanie teoretyczną analizę efektywności rynku kapitałowego i określenie wpływu na tę efektywność sprzedaży krótkiej. Nie mniej ważnym celem jest pomoc w zrozumieniu zasad stosowania sprzedaży krótkiej i jej wpływu na ryzyko portfela, a także na poprawę efektywności rynku kapitałowego. Do realizacji tego celu konieczne jest określenie rynku kapitałowego oraz praw funkcjonujących na tym rynku. Analizowane są teorie wyceny aktywów kapitałowych, bez których nie ma teorii finansów korporacji. Ponadto celem jest zapoznanie z samą metodą sprzedaży krótkiej i podstawami prawnymi tej metody. Innym zadaniem jest pokazanie ryzyka inwestycji w przypadku występowania sprzedaży krótkiej oraz opis szerszego spektrum metod inwestycji stojących przed inwestorami w przypadku dopuszczenia tej metody do inwestowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11294.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12417.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej