Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(28)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Autor
Buko Jacek
(4)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Niemczyk Agata
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Balińska Agata
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Zawadka Jan
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jaremen Daria Elżbieta n
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sieczko Anna
(1)
Sieczko Anna (ekonomia)
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
Ćwiklińska Jolanta n
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
TURYSTYKA
(27)
USŁUGI
(10)
Turystyka
(6)
BIURA PODRÓŻY
(3)
POPYT
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
Zarządzanie
(2)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Sport
(1)
TURYSTYKA KONGRESOWA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
rynek turystyczny
(39)
turystyka
(28)
przedsiębiorstwo turystyczne
(13)
usługi turystyczne
(11)
produkt turystyczny
(9)
agroturystyka
(7)
popyt turystyczny
(7)
biuro podróży
(6)
konkurencyjność
(6)
hotelarstwo
(5)
ruch turystyczny
(5)
turystyka kulturowa
(5)
marketing
(4)
organizacja turystyczna
(4)
polityka turystyczna
(4)
zarządzanie
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
reklama
(3)
turystyka zrównoważona
(3)
aktywność turystyczna
(2)
baza noclegowa
(2)
czynniki rozwoju
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
ekonomika
(2)
gastronomia
(2)
historia
(2)
innowacyjność
(2)
konsument
(2)
kultura fizyczna
(2)
marketing-mix
(2)
pilot wycieczek
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
promocja
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
region turystyczny
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
sport
(2)
technologia informacyjna
(2)
turystyka aktywna
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka społeczna
(2)
turystyka wiejska
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Zielone Szlaki
(1)
aktywność fizyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
cena
(1)
certyfikacja
(1)
dieta
(1)
doradztwo
(1)
doradztwo turystyczne
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
ekonomika turystyki
(1)
ekoturystyka
(1)
enoturystyka
(1)
fast food
(1)
finanse
(1)
fitness
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
funkcje turystyki
(1)
geocaching
(1)
gospodarka narodowa
(1)
hokej
(1)
impreza turystyczna
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsumpcja
(1)
linie lotnicze
(1)
marka
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing turystyczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
media społecznościowe
(1)
niepełnosprawni
(1)
obsługa klienta
(1)
oferta turystyczna
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
podaż
(1)
podaż turystyczna
(1)
popyt
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przestrzeń turystyczna
(1)
przewodnik turystyczny
(1)
questing
(1)
rachunek satelitarny turystyki
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zrodziła się z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie biura podróży oraz połączenia jej z wiedzą praktyczną, z uwzględnieniem wyników badań rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zostało poprawione w zakresie aktualizacji przepisów prawnych dotyczących rynku turystycznego oraz finansowania przedsiębiorstw, a także zostało rozszerzone o aneks zawierający propozycje zmian w Ustawie o usługach turystycznych. Całość podzielono na piętnaście części, z których każda poświęcona jest innemu zagadnieniu związanemu z działalnością biur podróży. Oprócz wiedzy teoretycznej w książce zostały przedstawione wskazówki praktyczne oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, a dotyczących biur podróży oraz organizacji pozarządowych, w tym działających na rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7880 [Magazyn 2], P.6694 [Magazyn 1], P.7048 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6693.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.6692.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7534.XX.7 [Czytelnia B], 7533.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na przybliżeniu podstawowych zagadnień, które wiążą się z pojęciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdziałach autor omawia: istotę i genezę marketingu, etapy jego rozwoju, powiązania przedsiębiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecję marketingu operacyjnego w ujęciu klasycznym, jako kombinację czterech komponentów - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazują różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie przydatnym studentom kierunków turystycznych o profilu zarządzanie i marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12753.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja zawiera 27 opracowań, które prezentują indywidualne podejście autorów do poruszanych zagadnień. Z perspektywy polskiej gospodarki turystycznej można wskazać kilka tematów, które są zarówno uniwersalne, jak i wpisane w kontekst, w których ona działa. Należą do nich: procesy integracji gospodarczej i politycznej, a szczególnie wpływ przynależności Polski do Unii Europejskiej na uwarunkowania rozwoju turystyki, wpływ procesów globalizacji na kształtowanie się rynku turystycznego, z uwzględnieniem oddziaływania kulturowego, potencjał turystyki jako części innowacyjnej gospodarki, wreszcie różnorodne bariery, które mogą hamować rozwój turystyki i które wymagają poszukiwania adekwatnych rozwiązań. Niniejsza publikacja jest próbą odpowiedzi na niektóre z wymienionych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13051.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Wiodącym tematem książki jest rynek turystyczny i dynamika jego przemian. Przemiany te determinowane są czynnikami demograficznymi, nowymi technologiami, działaniami innowacyjnymi, a także procesami integracji branży turystycznej czy powstawaniem nowych struktur organizacyjnych. Problemy te poruszane są w artykułach zmaieszczonych w monografii, przygotowanych przez autorów zajmujących się szeroko rozumianym rynkiem turystycznym oraz badaniami nad turystyką jako zjawiskiem społecznym i ekonomicznym. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16001.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-134.
Publikacja ta z założenia jest przygotowana dla menedżerów turystyki. W pracy omówiono prawne aspekty tworzenia i działalności przedsiębiorców turystycznych. Książka jest niezwykle pomocna w nauce umiejętności związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10965.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11937.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 196-[200].
Publikacja ta jest drugim, uzupełnionym wydaniem podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreacja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7321.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8268.XX.7 [Czytelnia B], 8267.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreakcja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.426 [Magazyn 1], P.775 [Magazyn 1], 1313 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 259)
Na s. przedtyt.: VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, 29 listopada - 1 grudnia 2012. Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr., netogr. przy ref.
"Opracowanie podejmuje problematykę wyzwań stojących przed współczesną polityką turystyczną. Zawarte w opracowaniu artykuły podzielono na dwie części. Pierwsza część obejmuje opracowania dotyczące problematyki możliwości i kierunków rozwoju turystyki społecznej, druga poświęcona została obszarom niepewności w tuystyce i ich konsekwencji dla polityki turystycznej realizowanej przez różne podmioty sfery regulacyjnej gospodarki turystycznej". (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13982.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-109.
W pracy podjęto próbę określenia zagadnień warunkujących rozwój turystyki w Polsce w latach 2008-2012, z uwzględnieniem sytuacji gospodarczej naszego kraju i trendów rozwoju turystyki w świecie. Zaprezentowano teorię zagadnień ekonomicznych decydujących o rozwoju turystyki oraz nowoczesne sposoby rozwiązywania problemów w usługach turystycznych, zwłaszcza podejście projektowe. Przedstawiono również zagadnienie innowacyjności i konkurencyjności w turystyce, doskonalenia procesów normalizacji i wdrażania norm ISO. Analizą objęto także zjawisko rachunków satelitarnych dla Polski oraz wyniki badań własnych na temat strategii rozwoju, innowacyjności i współpracy w turystyce i hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13790.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Prezentowana monografia pt. „Sport i turystyka jako przedmiot wielofunkcyjnych analiz we współczesnej rzeczywistości”, stanowi zbiór dziesięciu artykułów naukowych opracowanych i zaprezentowanych na podstawie studiów literaturowych, raportów oraz wyników badań własnych i obserwacji badaczy, których zainteresowania związane są ze sportem i turystyką. Interdyscyplinarność sportu i turystyki powoduje, iż są one przedmiotem analiz badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe. W monografii zaprezentowano w szczególności aspekty ekonomiczne sportu i turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17759.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11390.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki kulturowej / Adam E. Szczepanowski. - Warszawa : Difin, 2015. - 305 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-305.
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15087 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15086.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podręczniku zostały omówione wybrane zagadnienia ukazujące współczesną turystykę. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiające: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a także funkcje i dysfunkcje związane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie związane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i podaż oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybliżono problematykę organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podręcznikach, ale także w monografiach naukowych jest zagadnienie związane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podręczniku znalazło one miejsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14010.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14886.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 8)
Bibliogr. przy pracach.
"Książka ma charakter monografii naukowej, ale zawarte w niej treści mogą być przydatne dla osób zajmujących się zarówno teorią, jak i praktyką zarządzania turystyką, rekreacją, sportem, hotelarstwem, technologią żywienia, itp. Porządkuje ona bowiem wiedzę dotyczącą aktualnych problemów współczesnej turystyki, rekreacji i sportu masowego oraz zagadnienia związane z hotelarstwem i żywieniem w świetle badań własnych przeprowadzonych przez autorów. Jednocześnie treści w niej zawarte dotyczą zarówno doświadczeń europejskich, jak i polskich wynikających z badań przeprowadzonych w ostatnich latach, dzięki czemu mogą być wykorzystane do poprawy funkcjonowania zarządzeń wynikających z ustaw o kulturze fizycznej, sporcie, turystyce i gospodarce hotelarsko-żywieniowej w warunkach globalizacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13183.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej