Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(23)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Penc Józef (1939- )
(3)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mojs Ewa
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Postuła Marta
(1)
Sadovnikova Lûdmila
(1)
Silin Anatolij Nikolaevič (1946- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
sandawe
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(23)
MENEDŻEROWIE
(11)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Zarządzanie
(3)
HANDEL
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Asertywność
(1)
DECYZJE
(1)
Decyzje
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
Motywacja pracy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPORT
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SZPITALE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręczniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(36)
zarządzanie
(19)
przywództwo
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
organizacja
(8)
motywowanie pracowników
(7)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie strategiczne
(5)
kontrola
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
kompetencje kierownicze
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
motywacja
(3)
negocjacje
(3)
planowanie
(3)
stres
(3)
wypalenie zawodowe
(3)
zarządzanie jakością
(3)
biznes
(2)
coaching
(2)
dokształcanie
(2)
kadra kierownicza
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje
(2)
konflikt
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
mobbing
(2)
ocena pracowników
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość
(2)
strategia
(2)
szkolenie
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
zatrudnienie
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
CRM
(1)
Straż Pożarna
(1)
TQM
(1)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
awans zawodowy
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dyskryminacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zdrowie
(1)
efektywność
(1)
executive coaching
(1)
finanse
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gmina
(1)
handel
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał obrotowy
(1)
karta płatnicza
(1)
kobiety
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mentoring
(1)
modele biznesowe
(1)
molestowanie seksualne
(1)
monitoring
(1)
mężczyzni
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacja ucząca się
(1)
osobowość
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outplacement
(1)
pacjenci
(1)
patologia pracy
(1)
personel medyczny
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie strategiczne
(1)
postawa asertywna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5274.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6548.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-244.
Książka ma pokazać rzeczywistą sytuację w szpitalach, prezentując funkcjonowanie pracowników medycznych na stanowiskach kierowniczych i ich zapotrzebowanie na wiedzę menedżerską oraz zaproponować nowy kształt kompetencji menedżerskich kierowników medycznych. W strukturze książki mozna wyróznić trzy części. Pierwsze dwa rozdziały zawieraja przegląd literatury przedmiotu i stanowią częśc teoretyczną. Po nich następuje część empiryczna obejmująca pięć kolejnych rozdziałów, w których autor analizuje zapotrzebowanie personelu medycznego na wiedzę menedżerską. Ostatni rozdział stanowi podsumowanie rozważań teoretyczno-empirycznych oraz zawiera propozycje innowacyjne w metodach szkoleniowych personelu medycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13162.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14280.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14047.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-344.
Publikacja skierowana jest do studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Zawartość książki ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w procesie uczenia się, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarządzanie dla studiów licencjackich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, administracja, bankowość i finanse, turystyka i rekreacja, bezpieczeństwo wewnętrzne itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11397.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12596.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Bibliogr. s. 233-240 i przy rozdz. Indeks.
Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji. Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych, Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie – powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11441.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1 pt.: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do rąk Czytelnika książka pt. Problemy potencjału społecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. To już druga część zmagań z nauką, które zdecydowali się oni ponownie podjąć. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przeglądowe są rezultatem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentować swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowców, dydaktyków i studentów zgłębiającą problematykę nauka o organizacji i zarządzaniu, praktyków zarządzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz branż gospodarki, zmierzających do zapoznania się, a może nawet pogłębienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjerów znających od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragnęło zapoczątkować budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarządzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania się coraz to nowszych pytań oraz problemów badawczych, kształtowania się specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej książki wynika poniekąd z szerokiego wachlarza problemów, z jakimi rozpoczęły zmagania nauki o organizacji i zarządzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16940.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 341-348. Indeks.
Książka przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. W publikacji krytycznej analizie zostały poddane: społeczny podsystem organizacji, uwarunkowania jego sprawności, jak również przyczyny jego niesprawności ujawniające się w postaci różnych dysfunkcji i patologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11258.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12347.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1874.IX.1 [Magazyn 1], P.666 [Magazyn 1], P.1873.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Mając na uwadze rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, w publikacji zostały ujęte najistotniejsze zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod zarządzania, perspektyw i możliwości rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, wpływu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw oraz zagadnienia dotyczące innowacji wprowadzanych w przedsiębiorstwach. Publikacja jest zwartą pozycją wydawniczą, będącą rezultatem licznych spotkań naukowych ośrodków akademickich w kraju, współpracujących z Katedrą Informatycznych Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnień obejmujących rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11410.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej