Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(23)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Penc Józef (1939- )
(3)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mojs Ewa
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Postuła Marta
(1)
Sadovnikova Lûdmila
(1)
Silin Anatolij Nikolaevič (1946- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
sandawe
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(23)
MENEDŻEROWIE
(11)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Zarządzanie
(3)
HANDEL
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Asertywność
(1)
DECYZJE
(1)
Decyzje
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
Motywacja pracy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPORT
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SZPITALE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręczniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(36)
zarządzanie
(19)
przywództwo
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
organizacja
(8)
motywowanie pracowników
(7)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie strategiczne
(5)
kontrola
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
kompetencje kierownicze
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
motywacja
(3)
negocjacje
(3)
planowanie
(3)
stres
(3)
wypalenie zawodowe
(3)
zarządzanie jakością
(3)
biznes
(2)
coaching
(2)
dokształcanie
(2)
kadra kierownicza
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje
(2)
konflikt
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
mobbing
(2)
ocena pracowników
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość
(2)
strategia
(2)
szkolenie
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
zatrudnienie
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
CRM
(1)
Straż Pożarna
(1)
TQM
(1)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
awans zawodowy
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dyskryminacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zdrowie
(1)
efektywność
(1)
executive coaching
(1)
finanse
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gmina
(1)
handel
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał obrotowy
(1)
karta płatnicza
(1)
kobiety
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mentoring
(1)
modele biznesowe
(1)
molestowanie seksualne
(1)
monitoring
(1)
mężczyzni
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacja ucząca się
(1)
osobowość
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outplacement
(1)
pacjenci
(1)
patologia pracy
(1)
personel medyczny
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie strategiczne
(1)
postawa asertywna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1874.IX.1 [Magazyn 1], P.666 [Magazyn 1], P.1873.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Mając na uwadze rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, w publikacji zostały ujęte najistotniejsze zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod zarządzania, perspektyw i możliwości rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, wpływu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw oraz zagadnienia dotyczące innowacji wprowadzanych w przedsiębiorstwach. Publikacja jest zwartą pozycją wydawniczą, będącą rezultatem licznych spotkań naukowych ośrodków akademickich w kraju, współpracujących z Katedrą Informatycznych Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnień obejmujących rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11410.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej