Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Brown H. Douglas (1941- )
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Mercer Sarah
(2)
Arnold Jane
(1)
Arnold Jane (1944- )
(1)
Baralt Melissa
(1)
Barfield Andrew
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Blaz Deborah
(1)
Brown Cheryl (1945- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Cerezo Luis
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Coonan Carmel Mary
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Devos Nathan J
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Festman Julia
(1)
Firth J.R
(1)
Gavriilidou Zoe
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harley Birgit
(1)
Hatch Evelyn
(1)
Heekyeong Lee
(1)
Kiński Czesław
(1)
Lai Chun (Language teacher)
(1)
Lantolf James P
(1)
Leow Ronald P
(1)
Menegale Marcella
(1)
Mercer Sarah (1974- )
(1)
Mitits Lydia 1966-
(1)
Murray Garold 1952-
(1)
Nasukhah N
(1)
Nowak Sabina A. (filolog)
(1)
Pfenninger Simone E
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Reinders Hayo
(1)
Roever Carsten
(1)
Ryan Stephen
(1)
Singleton David
(1)
Spratt Mary (1947- ). English for teacher
(1)
Stevick Earl W
(1)
Sundqvist Pia
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Taguchi Naoko 1967-
(1)
Voller Peter
(1)
Walker Aisha
(1)
White Goodith
(1)
Williams Marion (1948- )
(1)
Zemsauer Nicole
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Anglia
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Wielka Brytania
(5)
Australia
(1)
Chiny
(1)
Niemcy
(1)
Indie
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(18)
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(14)
JĘZYK ANGIELSKI
(8)
Język angielski
(5)
Metody nauczania
(3)
Dwujęzyczność
(2)
Applied Linguistics
(1)
Education
(1)
English language
(1)
Foreign language
(1)
Interakcje społeczne
(1)
JĘZYKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
LEKSYKOLOGIA
(1)
Language
(1)
Language and languages
(1)
Language learning
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Metodologia
(1)
Nauczanie
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Psycholinguistics
(1)
Psychologia
(1)
Second-language acquisition (SLA)
(1)
Technology
(1)
Współdziałanie
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Językoznawstwo
(14)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Słowo kluczowe
language learning
(31)
teaching
(7)
foreign language
(5)
second language acquisition
(5)
language teaching
(4)
learning strategies
(4)
English language
(3)
technology
(3)
EFL
(2)
bilingualism
(2)
education
(2)
language skills
(2)
learning
(2)
lifelong learning
(2)
psycholinguistics
(2)
study and teaching
(2)
ELT
(1)
Internet
(1)
SLA
(1)
autonomy
(1)
celebrations
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
cognitive behavior
(1)
communication skills
(1)
communicative approach
(1)
digital technology
(1)
emotional dimension
(1)
language acquisition
(1)
language and languages
(1)
language assessment
(1)
learner
(1)
learner autonomy
(1)
lexicon
(1)
linguistics
(1)
literature
(1)
peer interactions
(1)
political dimension
(1)
pragmatics
(1)
psychology
(1)
second language learning
(1)
semantics
(1)
social interactions
(1)
spatial dimension
(1)
special educational need
(1)
statistical research
(1)
statistics
(1)
teacher development
(1)
teacher education
(1)
thinking styles
(1)
vocabulary
(1)
writing
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Engaging language learners in contemporary classrooms / Sarah Mercer, Zoltán Dörnyei. - First published. - Cambridge ; New York ; Port Melbourne ; New Delhi ; Singapore : Cambridge University Press, 2020. - VII, [1], 194 strony ; 25 cm.
(Cambridge Professional Learning)
Bibliografia na stronach 163-186. Indeks.
This accessible book offers a fresh perspective on engagement, with an emphasis on how teachers can create the conditions for active engagement and the role learners can play in shaping the way they learn. Drawing on extensive theoretical knowledge, the book takes an applied approach, providing clear principles and practical strategies for teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20490.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The aims of this correlational study were to find out whether or not there was a significant correlation between thinking styles and language learning strategies of the English Education Study Program students of FKIP Sriwijaya University, there were significant correlations among each category of thinking styles to each category of languange learning strategies, and there were any contributions of students’ thinking styles to their language learning strategies. The sample of this study was the English Education Study Program students of FKIP Sriwijaya University in the Academic Year 2013/2014. To collect the data, Thinking Styles Inventory (TSI) and Strategy Inventory for Language Learning (SILL) were used. The data were analyzed by using correlational and regression analyses. The result showed that there was a positive correlation between students’ thinking styles and language learning strategies. Significant correlations were also shown by each category of thinking styles and languange learning strategies. However, further calculation by using multiple regression analyses showed that the contribution of thinking styles to students’ language learning strategies was only 38.5%, suggesting that thinking styles did not give much contribution to students’ language learning strategies. It is implied that English teacher should pay attention to students’ different thinking styles and language learning strategies. Besides that, English teacher should care of other factors that can influence students’ learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1439.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1438.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge International Handbooks of Education.)
Includes bibliographical references and index.
Informal language learning beyond the classroom plays an important and growing role in language learning and teaching. This Handbook brings together and solidifies the existing body of research and unites the various disciplines that have looked at this area to present the current state of knowledge in one accessible resource.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21802.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Earl Stevick is one of the most respected contemporary writers on the theory and practice of foreign language teaching. In this important new book he develops his argument that learning a language depend on 'what goes on inside and between the people in the classroom.' This is a readable and down-to-earth book by one of the leading authorities of our day about the 'why' as well as the 'how to' of language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3213 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford applied linguistics)
Includes bibliographical references (pages 285-320) and index.
Taguchi and Roever present the latest developments in second language pragmatics research, combining acquisitional and sociolinguistic perspectives.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22860.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22859.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Indeks.
Bibliografia 191-203.
This highly-readable book brings together theory and practice, giving you a better understanding of why and how technology can enhance language learning. It helps you become more familiar with technology tools you can use in class, and gives you a better understanding of how to use them for language learning. Practical tasks help you reflect on their use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22856.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17480.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia strony 157-168. Indeks.
This book explores key areas of educational and social psychology and considers their relevance to language teaching, using activities and questions for reflection. Issues discussed include learners' and teachers' beliefs about how a subject should be learned and taught, relationships with others, and the role of emotions in learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17482.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text focuses on the skills and processes necessary for understanding statistical research in language learning Designed for language teachers with no previous background in statistics, the paperback edition focuses on the skills and processes necessary for understanding statistical research in language learning. Brown explains the basic terms of statistics, the structure and organization of statistical research reports, the system of statistical logic, and how to decipher tables, charts, and graphs. By the end of the book, readers will be able to make knowledgeable judgments about the relative qualities of a study and to assess the value of the results of a study in relation to a specific language teaching situation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3217.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3216.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Best of Language Learning / ed. Alister H. Cumming)
The nine major empirical studies of "Lexical Issues in Language Learning" address key issues in the development and use of vocabulary by child bilinguals and older second language learners. The thematic focus in this collection of Language Learning articles is on the assessment of lexical development in bilinguals at different points in the lifespan; the psycholinguistic factors that determine the learnability of second language lexis; and the conditions on communication tasks that promote the learning and retention of second language vocabulary or lead to different strategies for handling lexical problems. The introductory chapter presents an overview of current trends in lexical research in second language learning, and assesses the contribution of each of the nine studies to knowledge in the field. The chapters are organized in three sections in accordance with the main themes of the volume. The preface to each individual article contains a brief update assessing the contribution of the research in question to the current knowledge about second language lexical acquisition. The studies address learning in diverse situations internationally, utitlize innovative research methods conducted with the highest levels of expertise, and concern acquisition in various languages: Chinese, English, French, German, and Spanish. The volume is not only a valuable reference tool for researchers and scholars active in this field, but also form excellent course material for use in graduate seminars on the subject.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10018.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text focuses on the exploration of semantic and lexical theory and its application to language teaching and language learning Learning the vocabulary of a new language requires learning its semantic and lexical systems. The focus of the paperback edition is the exploration of semantic and lexical theory and its application to language teaching and language learning. Following the format of its companion volume, Discourse and Language Education, winner of the Modern Language Association's Kenneth W. Mildenberger Prize, each chapter contains a wide variety of hands-on practice activities as well as suggestions for application and research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3640.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The aim of this volume is to expand knowledge on research and action-research on language learner autonomy, conceivably inspiring further investigation into how students can be helped to be more actively involved in their own learning. The volume explores concepts such as ‘motivation’, ‘self-efficacy’, ‘learner strategies’, ‘self-reflection’, as well as the use of specific autonomous tools and tasks that may be included in the curriculum, yet help students make the most of out-of-class language learning opportunities. The volume features contributions by Anna Uhl Chamot, Leni Dam, Lienhard Legenhausen, David Little and Marcella Menegale with a foreword by Carmel Mary Coonan. It was inspired by an International Conference on Language Learner Autonomy held at Ca’ Foscari University, Venice in September 2011 supported by the IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21785.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21784.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research Series)
Bibliografia.
Language fundamentally defines and distinguishes us as humans, as members of society, and as individuals. As we go through life, our relationship with language and with learning shifts and changes, but it remains significant. This book is an up-to-date resource for graduate students and researchers in second language (L2) acquisition who are interested in language learning across the lifespan. The main goal is to survey and evaluate what is known about the linguistic-cognition-affect associations that occur in L2 learning from birth through senescence (passing through the stages of childhood, adolescence, adulthood, and third age), the extent to which L2 acquisition may be seen as contributing to healthy and active aging, the impact of the development of personalized, technology-enhanced communicative L2 environments, and how these phenomena are to be approached scientifically and methodologically. The effects of certain specific variables, such as gender, socio-economic background, and bilingualism are also analyzed, as we argue that chronological age does not determine the positioning of L2 learners across the lifespan: age is part of a complex web of social distinctions such as psychological and individual factors that intersect in the construction of a learner's relative status and opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22464.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22463.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign language teacher's guide to active learning / Deborah Blaz. - New York, London : Routledge, 2013. - X, 196 stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony 195-196.
The easy-to-implement activities and strategies in this book will help middle and high school foreign language teachers enhance their students' success. It shows how to create a classroom in which students can actively experience, experiment and discover a foreign language. It applies brain research, multiple intelligences, alternative assessment, technology and other educational innovations to the foreign language classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17485.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching by Principles is a widely acclaimed methodology test used in language teacher education programs around the world. In this fourth edition, Dr. H. Douglas Brown and Dr. Heekyeong Lee offer a comprehensive survey of practical language teaching options firmly anchored in current research on second language acquisition and pedagogy. Features of the Fourth Edition A comprehensive update on current issues, new research findings, and innovative classroom teaching techniques, with additional and reworked chapters to reflect this information. A description and analysis of new foundational principles, including: agency, identity, languaculture, communities of practice, embodied cognition, and self-regulation. Pre-reading organizers at the beginning of each chapter. Frequent statistics and pedagogical "tips" in each chapter. Numerous "classroom connections" to stimulate practical applications of concepts and principles. End-of-chapter group activities, discussion topics, and suggested additional readings. A glossary of technical terminology
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19374.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19373.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign-language learning with digital technology / edited by Michael J. Evans. - London ; New York : Continuum, c2011. - XII, 210 pages : illustrations ; 25 cm.
(Education and digital technology)
Includes bibliographical references and index.
The book situates new insights into the value of digital technology for foreign language learning within the context of evidence from prior research and of educational policy-making and examines key pedagogical uses of digital technology in relation to effective foreign language learning by pupils. It provides an in-depth description of the use of a range of digital media and combines practical ideas for teaching and learning with critical analysis of evidence drawing on an analysis of technology-focused language learning across different sectors and in different anglophone contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18143.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
English for the Teacher : a language development course / Mary Spratt. - Ed.1, 20th printing - Cambridge : Cambridge University Press, 2012 - XI, 158 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 250-269) and index.
This book examines how autonomy in language learning is fostered and constrained in social settings through interaction with others and various contextual features. With theoretical grounding, the authors discuss the implications for practice in classrooms, distance education, self-access centres, as well as virtual and social learning spaces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18935.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18934.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 473-520 i bibliografie, netografie przy rozdziałach.
“The book is founded on the task-based approach and positive education, reflecting contemporary trends and tendencies in foreign language teaching methodology. Compared to other similar publications available on the Polish market, the book’s most distinguishing feature is the attention devoted not only to developing the students’ language competence, but also their well-being, which is in keeping with the tenets of positive psychology. Academic in form, it is a truly unique volume that fills the gap in this type of literature on the Central European publishing market.” Prof. Michał B. Paradowski, University of Warsaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22178.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22177.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej