Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(309)
Forma i typ
Książki
(300)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(19)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
dostępne
(302)
tylko na miejscu
(280)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(108)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(190)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(282)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(11)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rejman Krzysztof
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(185)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(309)
Język
polski
(306)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Menedżerowie
(4)
Lekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(37)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(21)
ZARZĄDZANIE
(21)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(16)
NEGOCJACJE
(15)
KADRY
(14)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(9)
Pielęgniarstwo
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Marketing
(7)
REKLAMA
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNOŚĆ
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
Podręcznik
(28)
PODRĘCZNIKI
(25)
PORADNIKI
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(23)
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(15)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(84)
komunikacja marketingowa
(75)
komunikacja interpersonalna
(71)
komunikacja społeczna
(49)
marketing
(42)
public relations
(28)
negocjacje
(27)
zarządzanie
(24)
Internet
(22)
reklama
(22)
komunikacja niewerbalna
(21)
przywództwo
(20)
dystrybucja
(18)
produkt
(18)
motywowanie pracowników
(17)
organizacja
(17)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(17)
etyka
(16)
konflikt
(16)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
psychologia
(15)
cena
(14)
marka
(14)
przedsiębiorstwo
(14)
media
(13)
motywacja
(13)
segmentacja rynku
(12)
wizerunek
(12)
asertywność
(11)
kultura organizacyjna
(11)
pacjenci
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
komunikacja międzykulturowa
(10)
komunikacja werbalna
(10)
pielęgniarstwo
(10)
marketing bezpośredni
(9)
osobowość
(9)
sponsoring
(9)
stres
(9)
edukacja
(8)
emocje
(8)
plan marketingowy
(8)
praca
(8)
strategia
(8)
turystyka
(8)
zachowania organizacyjne
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
kierowanie
(7)
komunikacja z pacjentem
(7)
kontrola
(7)
kultura organizacji
(7)
opieka pielęgniarska
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
służba zdrowia
(7)
biblioteka
(6)
diagnoza pielęgniarska
(6)
e-marketing
(6)
grupa
(6)
komunikacja biznesowa
(6)
kultura
(6)
marketing-mix
(6)
menedżer
(6)
planowanie
(6)
planowanie marketingowe
(6)
praca zespołowa
(6)
sprzedaż
(6)
struktura organizacyjna
(6)
szkoła
(6)
wychowanie
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
zarządzanie personelem
(6)
finanse
(5)
komunikacja elektroniczna
(5)
konkurencyjność
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
planowanie strategiczne
(5)
postawa
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rodzina
(5)
rozwiązywanie problemów
(5)
socjologia
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
usługi medyczne
(5)
wpływ społeczny
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
cykl życia produktu
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
ergonomia
(4)
etyka biznesu
(4)
etyka zawodowa
(4)
filozofia
(4)
informacja
(4)
inteligencja
(4)
jakość usług
(4)
309 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 153.)
Bibliogr. s. 273-289. Indeks.
W tekście mowa o problemach: oferty bibliotecznej i jej dostosowania do zmieniających się potrzeb oraz oczekiwań czytelników; zakresu i organizacji usług bibliotecznych z uwzględnieniem warunków ich realizacji według rodzaju bibliotek, które je świadczą (biblioteki akademickie, publiczne); tworzenia sieci bibliotecznej i rozwijania międzybibliotecznej współpracy na różnych płaszczyznach; udostępniania i odbioru piśmiennictwa oraz materiałów digitalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15476.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12862.IX.16.3 [Magazyn 1], P.12863 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5486.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-163.
Autor książki przedstawia podstawowe typy oraz szczegółowe rodzaje efektów uzyskiwanych za pomocą reklamy. Najwięcej miejsca poświęca efektom komunikacyjnym, opisując liczne modelowe ujęcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontekście procesów zarządczych związanych z reklamą, omawiając etap wyznaczania celów w procesie planowania reklamy oraz założenia i przebieg procesu pomiaru wyników inwestycji reklamowych. Podręcznik powstał w oparciu o monografię "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12138.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dedykowana wszystkim, zajmującym się webwritingiem - pisaniem tekstów dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalności stron internetowych, pokazuje, jak pisać internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizować tekst pod kątem wyszukiwarek. Nowością w tym wydaniu książki jest rozdział o pisaniu tweetów, gdyż portale społecznościowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo książka zawiera prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13989.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14850.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych są procesy wyboru rynku docelowego, sposobów postępowania oraz instrumentów działania. Fundamentalną podstawą tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe są składnikiem ogólnych strategii stosowanych na rynku przez przedsiębiorstwa i inne instytucje. W książce Autorzy prezentują: istotę strategii marketingowych oraz proces ich formułowania i wyboru przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w działalności usługowej. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Jest to nowoczesny podręcznik, który zawiera najnowszą wiedzę z zakresu pielęgniarstwa. Autorzy uświadamiają przyszłej pielęgniarce jej rolę i miejsce w systemie opieki zdrowotnej oraz oczekiwania społeczne wobec niej. Kładą nacisk na promowanie zdrowia, uwzględniają zagadnienia komunikowania się pielęgniarki z pacjentem oraz proces pielęgnowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3398 [Magazyn 1], P.4541 [Magazyn 1], P.3397 [Magazyn 1], P.4544 [Magazyn 1], P.3399 [Magazyn 1], P.4542 [Magazyn 1], P.4543 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.3093.XVIII.2 [Wypożyczalnia B], P.3094.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3949.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pielęgniarstwo : podręcznik dla studiów medycznych / pod redakcją Kazimiery Zahradniczek. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2017. - 654, [1] strona : ryciny, tabele ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Jest to nowoczesny podręcznik, który zawiera najnowszą wiedzę z zakresu pielęgniarstwa. Autorzy uświadamiają przyszłej pielęgniarce jej rolę i miejsce w systemie opieki zdrowotnej oraz oczekiwania społeczne wobec niej. Kładą nacisk na promowanie zdrowia, uwzględniają zagadnienia komunikowania się pielęgniarki z pacjentem oraz proces pielęgnowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.564.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.565.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.563.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.562.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 545-560 i przy pracach. Indeks.
Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusję, dzięki czumu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13503 [Magazyn 1], 13586.IX.1 [Magazyn 1], P.12440.IX.1 [Magazyn 1], P.13489 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12441.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14448.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-379.
Książka porusza problematykę małżeństwa i rodzicielstwa po usamodzielnieniu się dzieci. Przedmiotem badań jest Syndrom Pustego Gniazda. Słownik gerontologii społecznej definiuje stadium pustego gniazda jako okres życia rodziców, kiedy pozostali sami po opuszczeniu domu rodzinnego przez dorosłe dzieci. Dla potrzeb pracy utworzono definicję, przyjmując, iż Syndrom Pustego Gniazda jest to zespół cech lub układów zachowań najczęściej uwarunkowanych kulturowo, obserwowany głównie u małżonków, gdy ich dzieci usamodzielniają się i opuszczają dom rodzinny. Nowa tożsamość małżonków tworząca się w syndromie prowadzi do dekonstrukcji i rekonstrukcji tożsamości małżeńskiej i rodzicielskiej i określenia na nowo ról małżonka i rodzica Istotą i tematem tej pracy są relacje i interakcje małżeńskie i rodzicielskie w szczególnej fazie życia małżeńskiego, jaką jest faza wtórna. Badanymi elementami tej interakcji są: miłość, przyjaźń, szacunek, czułość, przywiązanie małżeńskie, rozwiązywanie konfliktów. W badaniach posłużono się metodami ilościowymi i jakościowymi. Zastosowano ankietę, wywiad, obserwację uczestniczącą i studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15128.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17246 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17295.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17294.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podstawy pielęgniarstwa. T. 1, Założenia koncepcyjno-empiryczne opieki pielęgniarskiej / redakcja naukowa Danuta Zarzycka, Barbara Ślusarska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. I). - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2017. - XIX, [1], 866, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępiania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.115.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.858.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.859.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.860.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.857.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Książka powstała w odpowiedzi na potrzeby nauczycieli poszukujących gotowych rozwiązań lub inspiracji do pracy wychowawczej z dziećmi w wieku szkolnym. Jest ona zbiorem propozycji metodycznych dla nauczycieli pełniących funkcje wychowawców klas. Publikacja zawiera miniprogramy zajęć wychowawczych (obejmujące kilka scenariuszy) o tematyce ważnej dla prawidłowego rozwoju psychospołecznego uczniów. Poszczególne tematy zajęć mogą być podejmowane według zaproponowanej w książce kolejności, albo też mogą być realizowane wybiórczo, w zależności od potrzeb grupy i celu wychowawczego. Oprócz nauczycieli z książki korzystać mogą psychologowie, pedagodzy i wychowawcy grup pracujący ze starszymi dziećmi w szkołach, poradniach, świetlicach (środowiskowych, socjoterapeutycznych) i innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18169.V.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20073.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20072.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Publikacja jest owocem konferencji naukowej, która odbyła si ę w Lublinie. Do dyskusji zaproszono ekspertów i specjalistów z dzieciny doradztwa zawodowego, ale także socjologów, psychologów, pedagogów. Interdyscyplinarne wskazania pomagają w doskonaleniu kadry doradczej oraz kompleksowego procesu organizacji usług poradniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16226.VII.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Asertywność: sztuka bycia sobą. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - Czas trwania : 27 min. ; 20 cm.
(Problemy nastolatków ; Kaseta)
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.20 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Komunikacja i perswazja czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 6)
Na CD błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.247 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej