Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(43)
Autor
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kowalski Arkadiusz Michał
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Adamik Anna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bokajło Wiesław (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brodzicki Tomasz
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Fila Joanna
(1)
Foltys Joachim
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Góra Jolanta
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jasiński Bartosz
(1)
Kaźmierski Jan (zarządzanie)
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Klimiuk Zbigniew
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kuczewska Joanna
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
L'uboš Elexa
(1)
Lesáková L'ubica (1949- )
(1)
Maj Jolanta (nauki ekonomiczne)
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Marcinkowski Adam
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Matejun Marek
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Mijal Anna
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Mikołajewicz Zbigniew (1934- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Owczarek Konstanty
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Polcyn Jan (ekonomia)
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sieńko-Kułakowska Emilia Barbara
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowska Stanisława
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Tomik Rajmund
(1)
Wawrzyniak Adam
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Wojnicka-Sycz Elżbieta
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Zalech Mirosław
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
INNOWACJE
(12)
KLASTRY (ekon.)
(10)
TURYSTYKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
ROZWÓJ REGIONALNY
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
KONKURENCJA
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
USŁUGI
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Badania ewaluacyjne
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA REGIONALNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Innowacje
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Metodologia
(1)
NAUKA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
ROLNICTWO
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
WIEŚ
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(4)
2001-0
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
POLSKA
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
klaster
(43)
konkurencyjność
(10)
innowacje
(8)
zarządzanie
(8)
innowacyjność przedsiębiorstw
(7)
innowacyjność gospodarki
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
region
(6)
rozwój regionalny
(6)
innowacyjność
(5)
produkt turystyczny
(5)
gospodarka
(4)
gospodarka oparta na wiedzy
(4)
turystyka
(4)
controlling
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
marketing
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
outsourcing
(3)
polityka regionalna
(3)
przedsiębiorczość
(3)
region turystyczny
(3)
sieci przedsiębiorstw
(3)
wizerunek
(3)
Polska
(2)
alians strategiczny
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
franchising
(2)
fuzja
(2)
globalizacja
(2)
holding
(2)
internacjonalizacja
(2)
jakość produktu
(2)
joint venture
(2)
kapitał społeczny
(2)
konsorcjum
(2)
marketing terytorialny
(2)
organizacja wirtualna
(2)
parki technologiczne
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
region uczący się
(2)
rolnictwo
(2)
rozwój gospodarczy
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
sieci franczyzowe
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
Intranet
(1)
Strategia Europa 2020
(1)
Strategia Lizbońska
(1)
Unia Europejska
(1)
aktywność zawodowa
(1)
akulturacja
(1)
analiza SWOT
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
autoprezentacja
(1)
bezpieczeństwo energetyczne
(1)
bezrobocie
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
czas wolny
(1)
demografia
(1)
dobra publiczne
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-biznes
(1)
e-urząd
(1)
edukacja
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
foresight
(1)
fundusze europejskie
(1)
geoturystyka
(1)
gospodarka regionalna
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarka terenowa
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
grupa kapitałowa
(1)
handel międzynarodowy
(1)
handel zagraniczny
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność regionów
(1)
inteligentne specjalizacje
(1)
inwestycje
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość usług
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kartel
(1)
klaster technologiczny
(1)
kombinat
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność gospodarki
(1)
konsument
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-309.
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej i jej znaczeniu w praktyce gospodarczej. Omówiono w niej istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem: kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych. Autorzy zawarli także reflekcje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, przedstawiając m.in.: znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania, wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12235 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12234.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13359.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 357-371. Indeks.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych. Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: współczesna gospodarka a innowacje, innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw, innowacje w praktyce - studia przypadków. Celem publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11633.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12840.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 595-603.
We współczesnej gospodarce światowej rozwój biznesu międzynarodowego odbywa się pod wpływem dwóch trendów - globalizacji i integracji regionalnej. W efekcie tego przedsiębiorstwa działają w otoczeniu cechującym się szybkim postępem technicznym, skróceniem cyklu życia produktu, wzrostem znaczenia skali produkcji, zaostrzeniem się konkurencji, zwiększeniem roli badań i rozwoju, a także możliwością prowadzenia biznesu praktycznie na całym świecie wskutek likwidacji barier politycznych i handlowych oraz rozwoju w sferze komunikacji i transportu. W książce autor omawia dwie zasadnicze formy biznesu międzynarodowego, tj. handel i bezpośrednie inwestycje zagraniczne oraz dzialalność przedsiębiorstw w wymiarze międzynarodowym. Walorem podręcznika jest umiejętne połączenie zagadnień makroekonomicznych z mikroekonomicznymi, a także aspektów teoretycznych z praktyką działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12215.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13333.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jako jedna z pierwszych łączy trzy wątki kluczowe dla rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw i regionu ich funkcjonowania: specyfikę funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, współpracę międzyorganizacyjną i regionalną płaszczyznę działania. Praca zawiera zarówno solidną podbudowę teoretyczną, jak i odniesienia do praktyki regionalnej, a także szczegółowe wyniki dedykowanych pracy badań empirycznych. Przeprowadzone czynności badawcze i sformułowane na ich podstawie wnioski i rekomendacje poszerzają wiedzę czytelnika zarówno o możliwościach kształtowania konkurencyjności regionów, jak i rozwijających się na ich obszarze małych i średnich przedsiębiorstw. Istotne jest także, iż zwracają uwagę na kluczową rolę nawiązywania więzi współpracy międzyorganizacyjnej, a nawet publiczno-prawnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12118 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12117.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13246.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14490.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej