Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(67)
tylko na miejscu
(54)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(54)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Chuchro Ewa
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Pacian Anna
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Sosińska-Kalata Barbara
(2)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Cisek Sabina
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czapnik Grzegorz
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Degen Dorota
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fedorowicz-Kruszewska Małgorzata (1968- )
(1)
Forlicz Stefan (1950- )
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajos Małgorzata
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Grabowska Dorota (1968- )
(1)
Gruszka Zbigniew
(1)
Grycuk Adrian (ekonomia)
(1)
Góral Lesław
(1)
Górski Tadeusz (agrotechnika)
(1)
Janiak Małgorzata
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jarosz Zuzanna
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Koliński Adam
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Korycińska-Huras Agnieszka
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozyra Jerzy (nauki rolnicze)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Królikowski Jan (zarządzanie)
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Luterek Mariusz (1979- )
(1)
Macias Andrzej
(1)
Majewska Mirosława
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Mącik Radosław
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nesterowicz Mirosław
(1)
Nieróbca Anna
(1)
Niezgoda Dionizy
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak Paweł
(1)
Ochmański Mikołaj
(1)
Oleński Józef
(1)
Olszak Marcin
(1)
Osińska Veslava (1968- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Parlińska Maria
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Podleśna Anna
(1)
Poździoch Stefan
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Rall Beatrice
(1)
Roman Wanda Krystyna
(1)
Roszkowski Marcin (1978- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Ryś Andrzej
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Shapiro Carl
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
INFORMACJA NAUKOWA
(9)
TURYSTYKA
(7)
BIBLIOTEKARSTWO
(6)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(5)
MARKETING
(5)
INFORMACJA
(4)
INTERNET
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(4)
RYNEK
(3)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(3)
ZDROWIE PUBLICZNE
(3)
BIBLIOLOGIA
(2)
GOSPODARKA
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRACOWNICY NAUKOWI
(2)
ROLNICTWO
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(2)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Analiza finansowa
(1)
BIBLIOGRAFIA
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
INFOBROKERZY
(1)
INFORMACJA PUBLICZNA
(1)
INFORMACJE NIEJAWNE
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing
(1)
NAUKI KOGNITYWNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTWARTE ZASOBY EDUKACYJNE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PRAWO do INFORMACJI
(1)
PRAWO do INFORMACJI PUBLICZNEJ
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Sport
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Usługi finansowe
(1)
WIZUALIZACJA (psychol.)
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
PODRĘCZNIKI
(8)
Podręcznik
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
informacja
(26)
informacja naukowa
(11)
informacja turystyczna
(8)
turystyka
(8)
zarządzanie
(8)
informacja marketingowa
(7)
marketing
(7)
Internet
(6)
biblioteka
(6)
cena
(5)
dystrybucja
(5)
produkt
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
zarządzanie marketingowe
(5)
badania marketingowe
(4)
bibliotekarstwo
(4)
informacja publiczna
(4)
informacja rynkowa
(4)
komunikacja
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
organizacja turystyczna
(4)
segmentacja rynku
(4)
zarządzanie informacją
(4)
zbiory biblioteczne
(4)
aktywność fizyczna
(3)
edukacja zdrowotna
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
konsument
(3)
organizacja
(3)
produkt turystyczny
(3)
promocja
(3)
promocja zdrowia
(3)
reklama
(3)
ruch turystyczny
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
system biblioteczny
(3)
usługi biblioteczne
(3)
wyszukiwanie informacji
(3)
zagospodarowanie turystyczne
(3)
HIV
(2)
agroturystyka
(2)
analiza ekonomiczna
(2)
baza danych
(2)
bezpieczeństwo informacyjne
(2)
bibliologia
(2)
biblioteka cyfrowa
(2)
biblioteka publiczna
(2)
choroby cywilizacyjne
(2)
choroby układu krążenia
(2)
cukrzyca
(2)
edukacja
(2)
ekonomika informacji
(2)
ekoturystyka
(2)
etyka
(2)
finanse
(2)
finansowanie
(2)
funkcje turystyki
(2)
geoturystyka
(2)
gruźlica
(2)
historia
(2)
informacja biznesowa
(2)
informacja finansowa
(2)
informacja medyczna
(2)
informacja personalna
(2)
informacja zarządcza
(2)
informacja zdrowotna
(2)
jakość informacji
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kierowanie
(2)
marketing społeczny
(2)
medycyna pracy
(2)
medycyna rodzinna
(2)
medycyna społeczna
(2)
medycyna szkolna
(2)
nadzór sanitarno-epidemiologiczny
(2)
nowotwór
(2)
ochrona danych osobowych
(2)
odżywianie się
(2)
opieka paliatywna
(2)
opieka zdrowotna
(2)
otyłość
(2)
outsourcing
(2)
polityka zdrowotna
(2)
prawo
(2)
profilaktyka
(2)
profilaktyka uzależnień
(2)
przetwarzanie informacji
(2)
przewlekła obturacyjna choroba płuc
(2)
public relations
(2)
region turystyczny
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
samobójstwo
(2)
samorząd terytorialny
(2)
stan zdrowia
(2)
starzenie się
(2)
strona WWW
(2)
system informacyjny
(2)
szlaki turystyczne
(2)
służba zdrowia
(2)
71 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka obejmuje kompleksową i aktualną wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat przyrodniczych podstaw gospodarowania środowiskiem, które są jednym z filarów zrównoważonego rozwoju. Autorzy omówili nie tylko poszczególne elementy środowiska przyrodniczego w kontekście ocen środowiskowych, ale także prawne podstawy gospodarowania, źródła informacji geograficznej oraz wybrane metody i techniki oceny zasobów środowiskowych. Uwzględnili też strategiczne opracowania przyrodnicze na różnych poziomach planowania rozwoju społeczno-gospodarczego (m.in. polityki, strategie, plany i programy). Przedstawili również problematykę prognozowania krajobrazowego oraz jego znaczenie w ocenach oddziaływania na środowisko. Towarzysząca książce płyta CD zawiera tabelaryczne zestawienie informacji na temat przydatności rolniczej gleb oraz związków między glebami i zbiorowiskami roślinnymi a typami siedliskowymi lasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13847 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13846.XVII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14807.XVII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-246.
Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania mozliwości stwarzanych przez internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4436.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 4. wyd., stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 256 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 253-256.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13027.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przez informację rynkową rozumie się wiadomość pochodzącą od nabywców lub konkurtentów oferty handlowej przedsiębiorstwa lub gospodarstwa występującego w roli sprzedawcy, która przyczynia się do zmniejszenia w nim nieokreśloności wyboru, działania lub oceny. Oznacza to zarazem, iż za podstawowy warunek osiągnięcia sukcesu oczekiwanego przez kierownictwo przedsiebiorstwa lub gospodarstwa uznaje się poprawny przekaz i adekwatne do potrzeb przetworzenie informacji rynkowej. W zaprezentowanych na konferencji referatach i wystąpieniach autorzy podjęli wiele wycinkowych zagadnień służacych lepszemu poznaniu rzeczywistości gospodarczej w oparciu o system informacji tworzonej przez posiadające osobowość prawną podmioty gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2373.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 116)
Bibliogr. s. 141-[150]. Indeks.
Niniejsza praca liczy cztery rozdziały. Wizualizacja informacji jest typowo interdyscyplinarną dziedziną, wykorzystującą osiągnięcia naukowe ostatnich lat w analizie danych, interakcji człowiek-komputer, jak również grafice komputerowej. Dlatego rozdziały pierwszy i drugi charakteryzują tę dyscyplinę z perspektywy współczesnej problematyki badań, odpowiednio w Informacji Naukowej i Naukach Komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11427.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe i Monografie / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego = Treatises and Monographs ISSN 0239-8613 ; 343)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 121-126.
Głównym celem pracy było zbadanie praktyki informacyjnej na rynkach hurtowych i oczekiwań producentów rolnych korzystających z ich usług oraz wskazanie problemów, jakie muszą pokonywać uczestnicy rynku dla zdobycia pełnej informacji o procesach tam zachodzących. Badania te przeprowadzono na bazie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach i Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. W tym problemie oddzielnie rozpatrzono dwa zagadnienia: ocenę systemów dystrybucji informacji na wyżej wymienionych rynkach oraz ocenę oczekiwań odbiorców informacji dystrybuowanej przez te rynki. Badania udowadniają, że praktyka gospodarowania informacją na rynkach hurtowych w Polsce wykazuje asymetrię oraz, że wdrożenie nowoczesnych metod gospodarowania informacją przez producentów rolnych wymaga wcześniejszych dostosowań w zakresie nowych technologii. Zmienia się także rola rynku hurtowego, który przestaje być wyłącznie miejscem sprzedaży produktów, w kierunku zwiększenia oferty o szereg wartości dodanych, w tym również gromadzenia, opracowywania i publikowania informacji pożądanych przez podmioty rynkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9925.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personalna funkcja firmy / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2003. - 360 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka w bardzo jasny, klarowny i logiczny sposób wprowadza Czytelnika w obszar spraw kadrowych. Zawiera przegląd najważniejszych metod i uwarunkowań zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Z metodologicznego punktu widzenia układ treści książki - kolejność rozdziałów, dobór tematów - stanowi odzwierciedlenie rzeczywistej organizacji pracy pionów personalnych. Autor szczegółowo i zarazem panoramicznie referuje takie zagadnienia jak: analiza i wartościowanie pracy, dobór pracowników (rekrutacja, selekcja, headhunting itp.), ich szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, zwalnianie i wiele innych. W interesujący sposób rozwiązania teoretyczne współgrają tu z praktycznymi. Przydatne w działach kadr mogą być zwłaszcza stałe odniesienia do Kodeksu pracy i innych uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2933 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1510.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-526. Indeks.
Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system zarządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej. Książka powstała na bazie studiów oraz doświadczeń dydaktycznych i doradczych autora. Jej zaletą jest prezentacja problematyki zasobów ludzkich i zarządzania nimi w kontekście obowiązujących w Polsce uregulowań prawnych oraz rynku pracy. Ważny atut stanowi także praktyczne ujęcie - systemy, procesy, procedury i narzędzia rozpatrywane są pod kątem ich użyteczności w rzeczywistych warunkach firm o różnej wielkości i charakterze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12002 [Magazyn 1], P.11630.IX.4 [Magazyn 1], P.11999 [Magazyn 1], P.12000 [Magazyn 1], P.12001 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11629.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12837.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 127-132.
Opracowanie ma charakter ekonomiczny - jest zatem w nim eksponowany przede wszystkim wpływ technologii informatycznych na proces wymiany na rynku usług turystycznych, natomiast kwestie związane z technicznymi aspektami rozwoju technologii stosowanych w systemach informatycznych zostały ograniczone do minimum. Na uwagę zasługuje również znacząca użyteczność i walory poznawcze opracowania, zwłaszcza 14 studiów przypadków w zakresie e-turystyki z całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12398.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13559.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Opieka zdrowotna jest ważnym i zarazem kontrowersyjnym (ze względu na potencjalny konflikt socjalnych i ekonomicznych celów działalności podmiotów leczniczych) elementem życia społecznego. Przedkładając niniejszą monografię redaktorzy mają nadzieję, że stanie się ona przyczynkiem do pogłębienia dyskusji nad ekonomicznymi mechanizmami pobudzającymi do racjonalizacji tej sfery ludzkiej aktywności, przy jednoczesnym uwzględnianiu wartości humanitarnych wpisanych w ową działalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13960.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 162.)
Tyt. równol.: A world model of bibliographic information : programmes and projects (1950-2010).
Bibliogr. s. 297-339. Indeks.
Niniejsza książka stanowi analizę zaleceń i wytycznych, jakie pojawiły się na arenie międzynarodowej w ostatnim sześćdziesięcioleciu (od lat 50. XX w. do pierwszego dziesięciolecia XXI w.), a które dotyczyły pośrednio lub bezpośrednio kształtowania modelu informacji bibliograficznej. Praca została podzielona na dziewięć rozdziałów dotyczących kształtowania się modelu informacji bibliograficznej. Omówiono w nich problemy ściśle powiązane z tą problematyką. Jednak, aby nakreślić całościowy obraz i kontekst, w jakim przejawiała się informacja bibliograficzna, przedstawiono także zagadnienia związane pośrednio z rejestracją bibliograficzną. Znalazły się więc w pracy fragmenty dotyczące problematyki opisu bibliograficznego, opisu formalnego, formatu wymiany danych czy zmian zachodzących w postaci bibliografii, a także odnoszące się do powiązań rejestracji bibliograficznej z udostępnianiem zbiorów (relacje między programami UBC oraz UAP),oraz problematyki systemów identyfikacji dokumentów szeroko wykorzystywanych w działalności informacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16083.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Oprócz syntezy treści poszczególnych tematów zawiera również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8480.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8479.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 6)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 141)
Bibliogr. przy pracach.
Nauka o informacji w XXI wieku stanęła wobec konieczności określenia na nowo swojej tożsamości, paradygmatu, kierunków dalszego rozwoju. Jej coraz ściślejsze związki z innymi dyscyplinami, w tym przede wszystkim z informatyką, stawiają przed nią nowe wyzwania, zmuszają do stałego samookreślania się, szukania wspólnoty celów z innymi naukami i dróg porozumienia. Książka stanowi próbę opisu tych zagadnień ze wskazaniem nowych możliwości badawczych i użytecznych zastosowań. Walorem książki jest zachowanie równowagi między tekstami teoretycznymi, poznawczymi a przedstawiającymi rozwiązania praktyczne. Artykuły tu przedstawione zostały oparte na rzetelnej wiedzy, bogatej literaturze przedmiotu i własnych przemyśleniach autorów. Ukazują one z jednej strony zmieniającą się rzeczywistość informacyjną, nowe podejścia i pola badawcze nauki o informacji, z drugiej zaś wyniki wdrożenia wypracowanych rozwiązań teoretycznych w praktyce. (z recenzji Marty Skalskiej-Zlat)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14071.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 5)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 130)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem przewodnim książki jest interakcja zachodząca między nowoczesną technologia informacyjną a współczesnym społeczeństwem. Przedmiotem rozważań są: zmiany w zachowaniach informacyjnych digital natives, oddziaływanie sieci komputerowych i urządzeń komunikacji mobilnej na kształtowanie się nowych modeli biznesowych i nowego stylu życia, wpływ nowych technologii na demokratyzację i wyrównywanie szans kobiet, zarządzanie informacją indywidualną, rozwój systemów informacji publicznej, wykorzystanie internetowych serwisów informacji publicznej jako narzędzia udostępniania informacji kulturalnej, metody pomiaru efektywności systemów informacyjno-wyszukiwawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13391.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-269.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy organizację systemu zarządzania turystyką w krajach Unii Europejskiej. Po raz pierwszy tak obszernie omówiona została rola narodowych organizacji turystyki jako nowoczesnego instrumentu polityki państwa. Przykłady działania tych organizacji we wszystkich krajach Unii Europejskiej pozwalają zrozumieć ich misje oraz zasady funkcjonowania na międzynarodowym rynku turystycznym. Wśród wielu zagadnień omawianych w książce do najważniejszych należą: rola Europy na międzynarodowym rynku turystycznym, znaczenie turystyki w krajach Unii Europejskiej, polityka Unii Europejskiej w dziedzinie turystyki, organizacja systemu zarządzania turystyką w Unii Europejskiej, zakres działalności i funkcje narodowych organizacji turystyki, cele i zadania oraz struktura organizacyjna i kierunki działania NTO w 27 krajach członkowskich. Książka pomaga w pogłębieniu wiedzy i zrozumieniu turystyki jako ważnego sektora gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13291.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej