Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
tylko na miejscu
(62)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bolland Eric J
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Curtis Tony
(1)
Cydejko Ewdokia
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hollins Bill
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jaworska Barbara (redaktor)
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kij Andrzej
(1)
Koliński Adam
(1)
Kompanowska Mieczysława
(1)
Konkołowicz-Pniewska Julia
(1)
Korneta Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawczyk Stanisław Marian
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Ligaj Magda
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Moszyński Michał
(1)
Murphy Paul Regis
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niziński Stanisław (1937- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pisz Iwona
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Saunders John
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpon Jakub
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wessel-Zasadzka Magdalena
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiąckowska Agnieszka
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Wood Donald F. (1935- )
(1)
Zadrożna Dorota
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zimon Dominik
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Śliżewska Joanna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żurek Józef (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(27)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(12)
LOGISTYKA
(3)
Marketing
(3)
USŁUGI
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Logistyka
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
BANKI
(1)
COVID-19
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing regionalny
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Obsługa klienta
(1)
Outsourcing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TRANSPORT
(1)
Towary
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(11)
PODRĘCZNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
dystrybucja
(64)
marketing
(32)
cena
(25)
produkt
(25)
promocja
(17)
komunikacja marketingowa
(16)
logistyka
(15)
badania marketingowe
(10)
segmentacja rynku
(10)
konsument
(9)
strategia marketingowa
(8)
produkcja
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
zachowania konsumenckie
(7)
marka
(6)
marketing usług
(6)
obsługa klienta
(6)
plan marketingowy
(6)
reklama
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
informacja marketingowa
(5)
zaopatrzenie
(5)
Internet
(4)
cykl życia produktu
(4)
jakość usług
(4)
konsumpcja
(4)
logistyka gospodarcza
(4)
planowanie marketingowe
(4)
rynek
(4)
system logistyczny
(4)
transport
(4)
zarządzanie
(4)
kontrola marketingowa
(3)
kultura
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
popyt
(3)
public relations
(3)
usługi
(3)
efektywność
(2)
klient
(2)
komunikacja
(2)
lojalność konsumentów
(2)
magazynowanie
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing mix
(2)
marketing międzynarodowy
(2)
marketing-mix
(2)
proces logistyczny
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
sieć logistyczna
(2)
sprzedaż
(2)
strategia produktu
(2)
system informacji marketingowej
(2)
usługi logistyczne
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
łańcuch dostaw
(2)
COVID-19
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
RFID
(1)
audyt marketingowy
(1)
benchmarking
(1)
ceny
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dokumentacja
(1)
dostawa
(1)
e-gospodarka
(1)
e-marketing
(1)
e-rozwój
(1)
ekonomia
(1)
etyka
(1)
eurologistyka
(1)
franchising
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
identyfikacja towarów
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
komodalność transportu
(1)
kompetencje
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
koordynacja
(1)
kreatywność
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
logistyka miejska
(1)
logistyka produkcji
(1)
magazyn
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing relacji
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12088.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Oprócz syntezy treści poszczególnych tematów zawiera również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8480.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8479.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej