Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Thornbury Scott 1950-
(2)
Ur Penny
(2)
Chodkiewicz Halina
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Goebel Urszula
(1)
Jang Eunice Eunhee
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
McKay Penny
(1)
Schustereit Sonja
(1)
Stanley Graham
(1)
Struk Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Anglia
(4)
Polska
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
angielski
(6)
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(3)
JĘZYKI
(2)
Language and languages
(2)
Educational technology
(1)
KADRY
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Praca zespołowa
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(4)
Słowo kluczowe
assessment
(7)
teaching
(3)
English language
(2)
evaluation
(2)
grammar
(2)
learning
(2)
listening
(2)
reading
(2)
speaking
(2)
study and teaching
(2)
testing
(2)
vocabulary
(2)
writing
(2)
assessment centre
(1)
classroom managment
(1)
education
(1)
foreign language
(1)
group learning
(1)
group work
(1)
homework
(1)
individual learning
(1)
integrating technology
(1)
language
(1)
language acquisition
(1)
learning community
(1)
multilingualism
(1)
ocena zintegrowana
(1)
online education
(1)
ośrodek oceny
(1)
project work
(1)
pronunciation
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
remote teaching
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
teacher development
(1)
tests
(1)
testy rekrutacyjne
(1)
tutoring
(1)
young learners
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Issues in promoting multilingualism" is a collection of articles reflecting Polish approaches to the promotion of high quality second and foreign language education. Examples of the way Poland approaches the abovementioned aspect are presented in the texts included in the present volume.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11381.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12575.XXIV.14 [Czytelnia A], 12576.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 178-192) and index.
Focus on Assessment helps teachers to understand research evidence in language assessment for students aged 6-16, and to develop an ability to design, implement, and critically evaluate language assessment, with reference to language frameworks and standards for assessment in school education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18475.XXIV.14 [Magazyn 1], P.18474.XXIV.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21405.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21404.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing young language learners / Penny McKay. - Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2006. - XII, 388 p. : ill. ; 23 cm.
(Cambridge language assessment series)
Includes bibliographical references (p. 364-378) and index.
In this book the author builds a comprehensive framework for the assessment of young language learners in both foreign language and second language learning situations. She begins by considering why we need a special book on young learner assessment, and describes the nature of young learner language learning. The assessment approach is task-based and is centred around tasks and techniques suitable for young learners, with particular emphasis on classroom assessment. Oral language assessment, and reading and writing assessment are addressed in separate chapters, as is the large-scale testing of young learners. Underpinned by sound theory, the book is full of practical guidelines, and draws on examples of assessment contexts, issues and practices from around the world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15683.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Includes bibliographical references and index.
Tried and tested teaching tips for language teachers. This practical book, with its clear and accessible style, will be useful to many teachers, whether trainee, novice or experienced, in a variety of contexts. It provides a set of 100 hands-on tips on 19 different areas of classroom teaching, including using a coursebook, giving and checking homework, classroom discipline, testing and assessment. The clear and concise advice is accompanied by brief explanatory notes based on the author's extensive teaching experience.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21428.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21427.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A course in English language teaching / Penny Ur. - Second edition. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2012. - X, 325 stron : ilustracje ; 27 cm.
Includes bibliographical references and index.
A completely revised and updated edition of A Course in Language Teaching. This book provides a comprehensive introduction to English language teaching, and is suitable for teachers in a variety of educational settings, including compulsory education. It has been completely revised and updated to include essential new topics for the modern English language teacher, including English as an international language, Content and Language Integrated Learning (CLIL) and using digital materials. It is ideal for initial teacher training and as a reference guide for practising teachers. The book combines theory and practice, with each unit containing tasks that encourage reflection and discussion, plus action tasks such as classroom observation and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21376.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Includes index.
Language Learning with Technology is for teachers interested in integrating technology into their classroom practice. The book contains 150 classroom activities for beginner to advanced level learners, incorporating a wide range of up-to-date technologies, such as mobile technologies and social networking. It puts pedagogy first, with the content organised around areas of language learning rather than technology types. Chapters cover language skills and the language areas of grammar, pronunciation and vocabulary, as well as project work and assessment and evaluation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18155.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Personalauswahl : schnell und sicher Top-Mitarbeiter finden.
Indeks.
Książka opisuje proces rekrutacji, począwszy od formułowania ogłoszeń i kompetentnej oceny dokumentacji aplikacyjnej, aż po podjęcie trafnej decyzji. Przedstawione tu techniki pytań, stosowane w rozmowie kwalifikacyjnej pozwalają odpowiednio ocenić kandydata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11002.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10357.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej