Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Naumowicz Krystyna
(6)
Fabiszak Jacek
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(6)
English
(1)
Subject
TURYSTYKA
(4)
MARKETING
(2)
POLSKA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SHAKESPEARE, WILLIAM (1564-1616)
(1)
Słowo kluczowe
cena
(2)
dystrybucja
(2)
marketing
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
Shakespeare William
(1)
character
(1)
marka
(1)
marketing usług
(1)
rynek
(1)
rynek usług
(1)
social role
(1)
strategia marketingowa
(1)
7 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały do wykładu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Zawierają osiem rodziałów, dotyczących: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi stan wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5287.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
Subject
Opracowanie składa się dwóch części: Podstawy regionalizacji turystycznej Polski z podziałem przestrzeni turystycznej na 11 rejonów oraz 7 regionów. Druga część dotyczy rejonów turystycznych Polski z podziałem na ogólną charakterystykę rejonów turystycznych i charakterystykę 11 rejonów turystycznych Polski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5048.XXI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Treść opracowania podzielono na dwie części. Część pierwsza opisuje regiony turystyczne, ich charakterystykę oraz szczegółowe informacje o rejonach turystycznych. Część druga zawiera przyrodnicze charakterystyki przestrzeni turystycznej każdej z sześciu sfer krajobrazowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4054.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka / Krystyna Naumowicz. - Piła : Wyższa Szkoła Biznesu w Pile, 1998. - 112 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Form of Work
Subject
W opracowaniu podjęto próbę spojrzenia na turystykę jako na sferę zaspokajania potrzeb. Punktami wyjścia takiej koncepcji są następujące tematy: potrzeby turystyczne, turystyka jako sfera zaspokajania potrzeb osobistych, ruch turystyczny i przedmioty zaspokajania potrzeb jego uczestników, dobra turystyczne, usługi turystyczne, konsumpcja turystyczna, przestrzenny kompleks turystyczny, gospodarka turystyczna, popyt i podaż rynku turystycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5262.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
The book discusses Shakespeare's attribution of social roles to individual characters from his numerous plays. Valuable to those interested in social aspects of Shakespearean and Elizebethan theatre.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4607.XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again