Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Cieślicki Maciej
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Ruszkowski Janusz
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Słowo kluczowe
Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
(1)
Lean Management
(1)
Rada Europejska
(1)
Traktat nicejski
(1)
Unia Europejska
(1)
benchmarking
(1)
cena
(1)
dystrybucja
(1)
kierowanie
(1)
marketing
(1)
planowanie
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reengineering
(1)
rynek
(1)
system informacji marketingowej
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
3 results Filter
Book
In basket
O zarządzaniu słów kilka / Maciej Cieślicki. - Gorzów Wielkopolski : Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, cop. 2001. - 226 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka poświęcona jest złożonej oraz wielowątkowej problematyce organizacji i zarządzania instytucją, oraz szczególnym jej przykładzie jaki stanowi przedsiębiorstwo. Generalnie traktuje ona o funkcjach zarządzania oraz wybranych, uznanych przez Autora, problemach ważnych, o których student powinien wiedzieć i mieć do nich określony stosunek, jako swoiste minimum wiedzy w wykładanym toku studiów przedmiocie podstawy zarządzania. Książka stanowi opracowanie dojrzałe, kompleksowe, pod wieloma względami nowatorskie o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1373.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zamiarem autora jest usystematyzowanie elementarnej wiedzy o Unii Europejskiej oraz nakreślenie w sposób zwięzły przebiegu procesów integracyjnych zachodzących w Europie Zachodniej, w wyniku których doszło do powstania Unii. Ponadto celem opracowania mającego charakter podstawowego kompendium wiedzy jest przedstawienie obecnego (uwzględniającego modyfikacje dokonae w grudniu 2000 r. przez Traktat Nicejski) kształtu Unii, jej wewnętrznej struktury i filarów, na których ona się opiera a także jej funduszy strukturalnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1371.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again