Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Brendzel-Skowera Katarzyna
(2)
Łukasik Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(2)
Gurgul Eugeniusz
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
AGROBIZNES
(1)
KADRY
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
(1)
Agencja Rynku Rolnego
(1)
Polska
(1)
agrobiznes
(1)
innowacje
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
marketing
(1)
programy pomocowe
(1)
rolnictwo
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Organizacja bez wyraźnie obranej strategii biznesowej szybko pogubi się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Odpowiednia koncepcja działania wskaże drogę do celu ludziom pracującym w przedsiębiorstwie, jednocząc ich wysiłki i możliwości. Zatem siłą każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiaru czy branży, jest potencjał do tworzenia nowych pomysłów lub wykorzystania rozwiązań już istniejących, które mogą dać początek lokalnej ekspansji organizacji, a później nawet na miarę globalną. O tym oraz o innych problemach współczesnego zarządzania - w poniższych rozdziałach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15674.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Publikacja jest jednym z trzech tomów monografii; zawiera opracowania naukowe, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, z następujących zagadnień: Kierunki zmian w technikach zarządzania zasobami ludzkimi (część I) oraz Innowacje i zarządzanie wiedzą (część II). Po raz czwarty Autorami poszczególnych rozdziałów monografii są studenci, członkowie kół naukowych oraz doktoranci wielu cenionych uczelni polskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15675.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [91].
Niniejszy skrypt przede wszystkim przybliża istotę i cel rozwoju agrobiznesu oraz proces restrukturyzacji i modernizacji sektora żywieniowego i obszarów wiejskich. Zaprezentowana została również populacja rolników z terenu byłego województwa częstochowskiego. Na podstawie badań własnych oraz bazy danych AGRINPOL dokonana została analiza pozarolniczych przedsięwzięć gospodarczych podejmowanych przez rolników. Materiał ten pozwala na poznanie charakteru podejmowanych działań, motywów, które skłaniały rolników do działania, największych trudności, uzyskiwanych efektów, a także planów, jakie rolnicy mają w związku z prowadzonymi przez siebie firmami. Daje to możliwość oglądu wiejskiej przedsiębiorczości, w której upatruje się szansę na przezwyciężenie niekorzystnych zjawisk występujących na obszarach wiejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3592.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again