Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Gordon Andrzej
(2)
Cope Beulah
(1)
Davidson Rob
(1)
Milencki Jan K
(1)
Richards Bill
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Year
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
TURYSTYKA
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
KRAJOWY REJESTR SĄDOWY
(1)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(1)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
REGIONALIZM
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(4)
marketing
(1)
marketing turystyczny
(1)
organizacja turystyczna
(1)
podróże
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka lokalna
(1)
8 results Filter
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Tyt. oryg.: Business travel : conferences, incentive travel, exhibitions, corporate hospitality and corporate travel, 2003.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Turystyka biznesowa to uaktualniona wersja książki z roku 1994 pod tym samym tytułem. Jednak podczas gdy pierwsze wydanie skierowane było do tych, którzy zdobywali taką wiedzę w ramach szkolenia zawodowego, nowa edycja została napisana specjalnie dla studentów szkół wyższych. Ta zmiana odbiorcy widoczna jest w całej książce, nie tylko w zaproponowanym poziomie analizy, lecz także w szerszym zakresie i w sposobie podejścia do tematu oraz w przedstawieniu tych złożonych kwestii, które muszą być znane studentom zajmującym się podróżami służbowymi. Książka podzielona jest na części, każdy rozdział poświęcony jest jednemu z głównych segmentów przemysłu podróży służbowych: podróżom indywidualnym, spotkaniom, wyjazdom motywacyjnym, wystawom i turystyce korporacyjni. Książkę przygotowano z założeniem opisania przede wszystkim rynku brytyjskiego, umieszczono go jednak w kontekście europejskim. Podawane przykłady pochodzą także spoza kontynentu, a ten rynek jest często porównywany z rynkiem amerykańskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4494 [Magazyn 2], P.4036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7220.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2589.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera przesłania, informacje i opisy zrealizowanych inicjatyw, które mogą okazać się potrzebne w szerszym podejmowaniu spraw turystyki. Prezentuje owoce doświadczeń wielu gmin, miast i powiatów. Zawiera treści które mogą być potrzebne czytelnikom.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1405 [Magazyn 1], P.1406 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2395.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Regionalne Organizacje Turystyczne stanowią forum współpracy samorządów terytorialnych, zawodowych organizacji branżowych i podmiotów gospodarczych działających w turystyce. Szczególne znaczenie dla rozwoju turystyki w regionie mają Lokalne Organizacje Turystyczne, organizacje mniejsze w systemie współpracy jednostek samorządu terytorialnego. Publikacja koncentruje się wokół podstaw organizacyjno-prawnych regionalnych oraz lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.943.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Subject
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.410 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.409.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Czytelnia Główna"
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Form of Work
Subject
Celem przewodnika jest zaprezentowanie unikalnej oferty turystycznej Polski oraz jej promocja wśród turystów krajowych i zagranicznych, którzy preferują wypoczynek aktywny, poszukują nowych wrażeń i niezapomnianych przeżyć. Przewodnik przedstawia propozycje wypoczynku aktywnego o charakterze kompleksowych produktów turystycznych ujęte w kategoriach: woda, powietrze, sport i rajdy ekstremalne, konie, wyprawy tematyczne, polowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1108.XXI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again