Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Marek Stanisław
(1)
Meyer Beata
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
TURYSTYKA
(3)
POLITYKA TURYSTYCZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Słowo kluczowe
zasoby w przedsiębiorstwie
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Koncepcja książki pomyślana została tak, aby dostarczyć Czytelnikowi raczej materiał do własnych przemyśleń. niż jako zbiór reguł i definicji. Wynika to z przyjętego założenia, że najcenniejszą umiejetnością jest umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, a nie sprawność przyswajania określonych definicji. Założeniu takiemu podporządkowano treść książki, której struktura odpowiada czterem blokom tematycznym: zagadnienia wstępne, przedsiębiorstwo a otoczenie, funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz ocena przedsiębiorstwa. Ocena celów przyjętej koncepcji, a przede wszystkim przydatność merytoryczna książki należy niewątpliwie do Czytelników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4039.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
Subject
Znaczenie obsługi turystycznej w gospodarce turystycznej jest coraz większe, gdyż zapotrzebowanie na nią stale rośnie, nawet w sytuacji, gdy liczba turystów nie wzrasta. Tematyka opracowania dotyczy bardzo istotnego segmentu współczesnej gospodarki turystycznej, którego konsekwencje ekonomiczne i pozaekonomiczne są identyfikowane nie tylko w regionach recepcji turystycznej, ale również w regionach emisji turystycznej i tranzytowych. Treść została podzielona na pięć rozdziałów, z których dwa pierwsze dotyczą charakterystyki zjawiska, jakim jest ruch turystyczny, trzy kolejne zaś form jego obsługi. Jest to kompendium wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacji i innych osób związanych z ruchem turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2461 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3664.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawową problematyka przedstawioną w tej publikacji są wybrane zagadnienia dotyczące turystyki, głównie w ujęciu ekonomicznym i organizacyjnym. Pojawiły sie też zagadnienia z geografii. Zawartość merytoryczna została podzielona na dziewięć rozdziałów, które są powiązane z programem studiów kierunków turystyka i hotelarstwo. Książka jest pomocą dydaktyczną dla studentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3618.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Monografia jest zbiorem artykułów przybliżających problematykę w trzech podstawowych ujęciach: 1. Mega- i makroekonomicznym wskazującym rozwiązania systemowe i instrumenty wykorzystywane w polityce turystycznej w skali krajowej i miedzynarodowej. 2. W ujęciu regionalnym i lokalnym prezentującym formy aktywności jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. 3. W ujęciu mikroekonomicznym w aspekcie dostosowywania sie podmiotów gospodarki turystycznej do rozstrzygnięć politycznych. Celem monografii jest przegląd problematyki teoretycznej i dyskusja nad modelem polityki turystycznej na poszczególnych poziomach struktury administracyjnej i samorządowej kraju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3580.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4304.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again