Sorting
Source
Books
(14)
Form of Work
Książki
(14)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Status
only on-site
(11)
available
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Author
Knill Christopher
(7)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Knill Marianne
(1)
Opolska Teresa
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Piszczek Maria
(1)
Piszczek Maria. Terapia przez sztukę (wybrane zagadnienia i metody)
(1)
Potempska Elżbieta
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(9)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
DOTYK
(8)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(8)
KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA
(8)
REHABILITACJA (med.)
(8)
DZIECKO
(2)
PSYCHOTERAPIA
(2)
ARTETERAPIA
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO TRUDNE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
MOWA
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
TERAPIA ZABAWĄ
(1)
TERAPIA ZAJĘCIOWA
(1)
WYCHOWANIE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZESPÓŁ ADHD
(1)
14 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 61.
Autorka przedstawiła, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój mowy u dzieci od trzeciego do szóstego roku życia. W książce zostały przedstawione zagadnienia usprawniania mowy, wskazano celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, zostały omówione zasady, których należy przestrzegać, aby pomoc dziecku była możliwa i skuteczna. Zamieszczone w niej przykłady ćwiczeń odpowiednio pogrupowano, by pokazać, jak pracować z dzieckiem nad rozwojem jego mowy w warunkach domowych. W omawianej pozycji szczegółowo omówiono następujące rodzaje ćwiczeń: słuchowe, rozwijanie wypowiedzi i ćwiczenie pamięci słownej, rozwijanie słownictwa (biernego i czynnego), w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi, oddechowe, głosowe, aparatu artykulacyjnego, utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.955 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. B.954.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.953.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W książce znajdujemy wskazówki pozwalające zaplanować i przeprowadzić sesję kontaktu, a także ocenić jej efekty. Stanowi próbę wykorzystania osiągnięć psychologii rozwojowej do pracy z tymi wszystkimi, którzy niezależnie od wieku i przyczyny zaburzeń nie nawiązują kontaktu z najbliższym otoczeniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1618.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. T.143 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. T.144 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. T.145 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. T.146 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E.13 CZYT.
W książce znajdują się opisy programów, wskazówki pozwalające zdiagnozować indywidualne potrzeby dziecka, a także zaplanować i ocenić efektywność wprowadzenia poszczególnych programów (dołączono do niej specjalne karty obserwacji).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1619.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma służyć osobom zajmującym się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dla dzieci sprawiających trudności wychowawcze, wynikające ze zdiagnozowanej u nich nadpobudliwości psychoruchowej. Książka zawieta program, który polega na udzielaniu pomocy dzieciom w nabywaniu umiejętności kontroli nad własną hiper aktywnością oraz poszukiwaniu akceptowanych społecznie sposobów odreagowania napięcia emocjonalnego i fizycznego przy jednoczesnym wzmocnieniu poczucia własnej wartości i poprawieniu samooceny. Prezentuje informacje nt.: Podstawowych przyczyn powstania zaburzeń zdrowia psychicznego u dzieci; Charakterystyki nadpobudliwości psychoruchowej; Celu i założeń programu oraz metodyki prowadzenia zajęć. Praca zawiera 10 scenariuszy zajęć.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2557 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2556.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka składa się z dwóch części: Terapia zabawą i Terapia przez sztukę. Autorka odnosi się do osobistych przeżyć rodziców, ich własnych wspomnień z dzieciństwa. Zabawa jest sposobem wzajemnego ujawniania uczuć i dziecka, i jego rodziców. To podejście korzystnie odbiega od stylu większości materiałów instruktażowych. Autorka odcina się od oceny zabawy z punktu widzenia "rozliczania" dziecka z osiągnięć rozwojowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2138 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3343.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2137.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zaprezentowane teksty są zmodyfikowaną wersją prac dyplomowych słuchaczy, którzy w programie swoich studiów, poza cyklem zajęć treningowych, mieli również rozważania teoretyczne oraz przeprowadzili spotkania grupowe z wybraną przez siebie grupą dzieci lub młodzieży według wcześniej opracowanego scenariusza. Czytelnik zapoznawany jest z przesłankami teoretycznymi skonstruowanego programu, z samym programem oraz ze sposobem jego realizacji, z refleksją prowadzących zajęcia na temat funkcjonowania grupy oraz z ich autorefleksją.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently unavailable
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2558.VI.2 [Czytelnia B], 3809.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. V.41 [Magazyn 1] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. V.42 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka stawia sobie jako cel pomoc w trudnej pracy kształtowania celu wychowawczego. Jest zbiorem wygłoszonych wcześniej referatów i spotkań szkoleniowych dla nauczycieli, pedagogów, psychologów lub decydentów odpowiedzialnych za system oświaty. Zebrane propozycje realizacji procesu wychowawczego, łącznie z określeniem jego celu mogą być pomocne tym, którzy wypełniając zadania reformy oświaty przygotowują programy wychowawcze w szkole czy klasie. Książka ta może też być pomocna studentom pedagogiki i psychologii, szczególnie tym, którzy chcą pracować z dziećmi i młodzieżą nieprzystosowaną społecznie, zagubioną, poszukująca celu i sensu życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1880.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again