Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Targański Bartosz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
KONKURENCJA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
e-marketing
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
własność przemysłowa
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again