Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(6)
unavailable
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Marek Stanisław
(1)
Samelak Janusz (1961- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Księgowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
Analiza finansowa
(1)
MARKETING
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
zasoby w przedsiębiorstwie
(6)
przedsiębiorstwo
(3)
konkurencyjność
(2)
analiza finansowa
(1)
analiza kosztów
(1)
analiza otoczenia
(1)
ewidencja finansowo-księgowa
(1)
kadra
(1)
konto księgowe
(1)
koszty
(1)
marka
(1)
misja firmy
(1)
operacje gospodarcze
(1)
organizacja
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przychód
(1)
rachunkowość
(1)
rozliczenia
(1)
rozrachunki
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
wynik finansowy
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zasoby finansowe
(1)
zasoby informacyjne
(1)
zasoby majątkowe
(1)
zasoby marketingowe
(1)
zasoby relacyjne
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Koncepcja książki pomyślana została tak, aby dostarczyć Czytelnikowi raczej materiał do własnych przemyśleń. niż jako zbiór reguł i definicji. Wynika to z przyjętego założenia, że najcenniejszą umiejetnością jest umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, a nie sprawność przyswajania określonych definicji. Założeniu takiemu podporządkowano treść książki, której struktura odpowiada czterem blokom tematycznym: zagadnienia wstępne, przedsiębiorstwo a otoczenie, funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz ocena przedsiębiorstwa. Ocena celów przyjętej koncepcji, a przede wszystkim przydatność merytoryczna książki należy niewątpliwie do Czytelników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4039.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa / Wiktor Gabrusewicz. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [copyright 2019]. - 305 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 302-305.
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywanych zjawisk. Współczesna analiza finansowa musi być nie tylko analizą retrospektywną, ale także prospektywną, dostarczającą podstaw do podjęcia decyzji odnoszących się do przyszłości. Aby wykorzystać w pełni analizę finansową, należy dokładnie poznać złożoność zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz w jego otoczeniu, a także nabyć umiejętność posługiwania się metodami tej dyscypliny naukowej. Zawartość książki ujęto w kilku grupach problemowych: • teoretyczno-metodyczne aspekty analizy finansowej przedsiębiorstwa, • metody analizy zasobów majątkowych i kapitałowych przedsiębiorstwa, • metody analizy kategorii strumieniowych, tj. przychodów, kosztów i wyniku finansowego, • metody analizy wskaźnikowej, • syntetyczne podejście analizy finansowej do oceny zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.18233.VIII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20282.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20281.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Śląska ; 378)
Bibliogr. s. 255-264.
W pracy podjęto próbę przeglądu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasobów marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, która określałaby ich istotę i specyfikę, oraz zaprojektowania syntetycznego wskaźnika, pozwalającego ocenić potencjał konkurencyjny zasobów marketingowych przedsiębiorstwa. Starano się również udzielić odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mogą stanowić źródło osiągania długotrwałej przewagi konkurencyjnej firmy oraz być dla niej źródłem wartości, a także w jaki sposób mierzyć ich siłę rynkową, która określa i warunkuje ich potencjał konkurencyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12292.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13416.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących oceny procesów zarządzania zasobami w przedsiębiorstwie, barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. W pracy zaprezentowano również analizy dotyczące zastosowania innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami majątkowymi, finansowymi, ludzkimi, wiedzy i informacji oraz zasobami relacyjnymi. Na tym tle dokonano też oceny efektów ekonomicznych, jakie przynosi wdrażanie innowacji w zarządzaniu poszczególnymi zasobami w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14475.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 405-409.
Celem podręcznika jest przedstawienie istoty, najważniejszych teoretycznych podstaw systemu rachunkowości finansowej oraz głównych jego obszarów. Zakres przedmiotowy opracowania nadaje mu charakter uniwersalnego kompendium wiedzy z rachunkowości finansowej, prezentującego rozwiązania zgodne z ustawą o rachunkowości oraz Krajowymi Standardami Rachunkowości, a także uwzględniającego regulacje zawarte w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12712 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12711.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13755.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 462-487. Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości, znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce, otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa, cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy, ryzyko w działalności przedsiębiorstwa, zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską, strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11975.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11008.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11976.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again