Sorting
Source
Books
(39)
Form of Work
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(35)
available
(33)
unavailable
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Author
Listwan Tadeusz
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Mruk Henryk
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Suchar Marek
(2)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dobska Monika
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Gay Charles L
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kania Ewa
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Myszkiewicz Monika
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Pietrzak Bożena (nauki medyczne)
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sikora Karina
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smith Judith
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szybińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Walshe Kieran
(1)
Węgrzyn Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(18)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(38)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(38)
Sandawe
(1)
Audience Group
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Subject
KADRY
(21)
ZARZĄDZANIE
(12)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
SŁUŻBA ZDROWIA
(6)
MOTYWACJA PRACY
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
APTEKARSTWO
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Finansowanie
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
Kadry
(1)
Kontrola państwowa
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Prawo
(1)
Prawo ochrony zdrowia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
ROZMOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zawody medyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie personelem
(39)
zarządzanie
(10)
marketing
(7)
przywództwo
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
ocena pracowników
(6)
szkolenie pracowników
(6)
służba zdrowia
(6)
kierowanie
(5)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie jakością
(5)
jakość usług
(4)
kadry
(4)
komunikacja
(4)
rozwój zawodowy
(4)
usługi medyczne
(4)
zatrudnienie
(4)
konflikt
(3)
mentoring
(3)
motywowanie pracowników
(3)
organizacja
(3)
rekrutacja pracowników
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
coaching
(2)
działalność lecznicza
(2)
finanse
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
menedżer
(2)
ocenianie
(2)
opieka zdrowotna
(2)
pacjenci
(2)
planowanie karier
(2)
prawa pacjenta
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
satysfakcja klienta
(2)
selekcja
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie finansami
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
analiza SWOT
(1)
apteka
(1)
badania marketingowe
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
budżet
(1)
dobór pracowników
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
efektywność pracowników
(1)
finansowanie
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
jakość opieki
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
kontrola
(1)
koszty leczenia
(1)
koszty pracy
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
medycyna pracy
(1)
merchandising
(1)
mobbing
(1)
molestowanie seksualne
(1)
motywacja
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
outsourcing
(1)
pielęgniarki
(1)
planowanie
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podmiot leczniczy
(1)
polityka zdrowotna
(1)
prawo medyczne
(1)
prawo pracy
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
public relations
(1)
restrukturyzacja
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
39 results Filter
Book
In basket
Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach: przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane; analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne; wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi; czynności związane z selekcją dostawców usługi; planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim; negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji; prawne aspekty outsourcingu; problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6327.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej. W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Dowiesz się, jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autor przedstawia nowe role, jakie w obliczu nowych wyzwań powinni pełnić pracownicy działów personalnych firm pretendujących do miana organizacji uczących się. W książce opisano, w jaki sposób specjaliści ds. personalnych powinni łączyć te role, by ukształtować firmę zdolną do zmian, doskonalenia zawodowego i działania szybszego niż konkurencja. Położono w niej duży nacisk na współpracę specjalistów ds. personalnych z menedżerami liniowymi, będącą często warunkiem efektywności działań kadrowych. Pozycja zawiera przykłady zaczerpnięte z wielu firm, w których udało się dokonać transformacji funkcji personalnej. Jest praktycznym przewodnikiem dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, dążących do tego, aby praca działu personalnego przynosiła wymierne efekty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6322.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Kontekst HR)
Książka prezentuje nową koncepcję kierowania ludźmi - Leadership Tool Box - opracowaną przez konsultantów Kontekst HR International Group w ramach projektu "Zarządzać po ludzku". Warto zaznaczyć, że od około 2012 roku koncepcja ta jest podstawą szkoleń przywódczych prowadzonych przez Kontekst HR International Group w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przywództwo jest podstawą współczesnego modelu kierowania. Ale dopiero przywództwo wsparte doskonałą techniką daje możliwość osiągania wybitnych wyników. Tą techniką jest Leadership Tool Box.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8871.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie kadrami : ćwiczenia / red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2006. - XIX, [1], 251 s. : il. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 240-251.
Ćwiczenia, bogate w treści i różnorodne w formie wydatnie wspomagają zawartość merytoryczną podręcznika "Zarządzanie kadrami". Mogą one być wielce użyteczne także pod względem metodycznym w prowadzeniu zajęć, aktywizacji i przyswojeniu wiedzy przez słuchaczy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5232.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6424.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie pracownikami w zakładzie opieki zdrowotnej / Anna Gotkowska. - Stan prawny na 1 października 2010 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 248 s. ; 21 cm.
(Prawo Ochrony Zdrowia w Pytaniach i Odpowiedziach)
U góry s. tyt. i okł.: Serwis Prawo i Zdrowie.
Wykaz aktów prawnych s. 245-248.
Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie tematyki prawa pracy dla kadry menedżerskiej zatrudnionej w zakładach opieki zdrowotnej. Zostały do niej wybrane najciekawsze pytania stawiane przez użytkowników Serwisu "Prawo i Zdrowie". Opracowanie zawiera odpowiedzi będące rozwiązaniami konkretnych problemów, jakie pojawiają się w związku z zarządzaniem personelem zatrudnionym na podstawie umów o pracę. Wszystkie pytania zostały pogrupowane w osiem tematycznych rozdziałów, tak aby Czytelnikowi łatwiej było odnaleźć interesującą go odpowiedź. Każda odpowiedź opatrzona jest dodatkowo uzasadnieniem, a często także zobrazowana przykładem. Niniejsza publikacja w wielu miejscach odwołuje się do orzecznictwa sądowego, a zwłaszcza orzecznictwa Sądu Najwyższego w zakresie prawa pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11664.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - dodr. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 139, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Podręcznik obejmuje podstawy zarządzania personelem, obudowane praktycznymi przykładami. Ta ważna dziedzina zarządzania dostarcza metod i technik pozwalających ograniczyć koszty funkcjonowania firmy, rozwiązać wiele jej codziennych problemów, podnieść skuteczność i efektywność działania na rynku. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6110 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7332.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7331.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 173-182.
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca konkurencja, niepewność, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii świata przyrost wiedzy i rozwój nowych technologii – to tylko przykłady czynników wyjaśniających wzmożone zainteresowanie rozwojem nauki zarządzania i profesjonalizacją praktyki zarządzania. Skutkuje ono próbą konstruowania wciąż nowych koncepcji zarządzania, które będą w sposób rzetelny i trafny opisywały rzeczywistość organizacyjną.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15448.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-204.
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na działaniach strategicznych, dobieraniu i motywowaniu pracowników do realizowania wizji rozwoju, jak również sposoby skutecznego zarządzania rozwojem osobistym przywódcy, podejmowania decyzji, unikania pułapek w przywództwie i zarządzania w warunkach kryzysowych oraz ograniczenia związane z przywództwem w placówkach rodzinnych ze wskazaniem na szansę i ograniczenia w przypadku przywództwa kobiet. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób, które pełnią oraz zamierzają pełnić funkcje liderów w podmiotach działających na rynku zdrowia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10064 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11675.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja jest zbiorem referatów, artykułów i prezentacji, których tematyka wiąże się z problematyką poruszaną na konferencji informacyjno-szkoleniowej pt.: "Nowoczesne instrumenty zarządzania w samorządzie terytorialnym". Konferencja miała miejsce w dniu 24 listopada 2003 r. w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5288.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie działalnością leczniczą : problematyka prawna / Małgorzata Paszkowska. - Stan prawny na dzień 1 marca 2019 r. z uwzględnieniem ważniejszych zmian obowiązujących od 1 kwietnia i 1 czerwca 2019 r. - Warszawa : Difin, 2019. - 308 stron ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-308.
Na zarządzanie każdą działalnością leczniczą bardzo istotny wpływ ma prawo. Prawo określa wymogi niezbędne do założenia i prowadzenia działalności leczniczej, a także ma duży wpływ na zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym oraz na zarządzanie prawami pacjenta. Nie można skutecznie zarządzać podmiotem leczniczym bez znajomości prawa. W książce przedstawiono najważniejsze regulacje prawne dotyczące działalności leczniczej i personelu medycznego w kontekście zarządzania. Publikacja stanowi przystępne i skondensowane kompendium aktualnej wiedzy prawnej w aspekcie zarządzania podmiotami leczniczymi. Książka ma pomóc w efektywnym zarządzaniu podmiotami leczniczymi zgodnie z prawem i w jego granicach. Dodatkowo poruszono w niej medialny ostatnio problem mediacji w sporach zbiorowych. Publikacja zawiera wiele odniesień do problemów i praktyki podmiotów leczniczych. Stan prawny na dzień 1 marca 2019 r. z uwzględnieniem ważniejszych zmian obowiązujących od 1 kwietnia i 1 czerwca 2019 r.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18115 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19922.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19921.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W książce zostały przedstawione podstawowe elementy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie. Omówiono kolejno: podstawy metodyczne ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego i zarządzania nim, istotę i cechy przedsiębiorstwa handlowego, istotę i meody zarządzania przedsiębiorstwem oraz poszczególne problemy decyzyjne, uwzględniające tezę, że byt i szanse rozwoju przedsiębiorstwa handlowego zależą od właściwego rozpoznania otoczenia rynkowego i od podjęcia, przez zarządzających, decyzji o odpowiednich działaniach rynkowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1010.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży:: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11690.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13838.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2002. - 409 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne)
Książka, która w systemowy sposób przedstawia treści odpowiadające programom nauczania z przedmiotu: zarządzanie kadrami/zasobami ludzkimi/personelem itp. Szczególną uwagę zwrócono na możliwość wykorzystania przedstawionych idei i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Znaczne miejsce zajmują w książce ćwiczenia, przypadki, przykłady oraz omówienie podstawowych metod badania zagadnień personalnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2343.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again