Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Kłeczek Ryszard
(2)
Dębski Maciej
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
FIRMA (nazwa)
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
PORADNIKI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
marka
(3)
wizerunek marki
(3)
reklama
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
produkt
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarządzanie portfelem marek; techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy; finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again