Sorting
Source
Books
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(8)
only on-site
(8)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Füchsel Halina
(1)
Olszak Celina M
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(4)
BIUROWOŚĆ
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek firmy
(9)
lobbing
(4)
public relations
(4)
sponsoring
(3)
Internet
(2)
human relations
(2)
marka
(2)
reklama
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
targi
(2)
Business Intelligence
(1)
asystentka
(1)
handel elektroniczny
(1)
impreza firmowa
(1)
kadry
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
media relations
(1)
obieg dokumentów
(1)
otoczenie organizacji
(1)
portal internetowy
(1)
praca biurowa
(1)
prasa
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
savoir-vivre
(1)
sekretariat
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
system informacji marketingowej
(1)
tożsamość
(1)
usługi
(1)
wartość
(1)
zarządzanie
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-267.
Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14783.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15528.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętne zarządzanie reputacją. Czytelnicy tej książki - kadra zarządzająca firm, menedżerowie, a także studenci kierunków związanych z zarządzaniem - otrzymują rozległą wiedzę dotyczącą: wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależności między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją, źródeł dobrej reputacji oraz sposobów jej zdobycia i utrzymania, metod pomiaru reputacji, wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10393.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej, jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne: systemów zarządzania organizacją; systemów zarządzania wiedzą; systemów podejmowania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6274.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 313, wykaz aktów prawnych s. [314].
Książka w kompleksowy sposób omawia następujące zagadnienia: miejsce asystentki w strukturze organizacji i jej rolę w procesie zarządzania; kwalifikacje zawodowe i osobiste niezbędne na tym stanowisku pracy; procedury biurowe, które określają działanie firmy i asystentki; dokumenty, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka; kształtowanie wizerunku własnego i wizerunku firmy; zasady dress code i ich stosowanie w praktyce biurowej; organizowanie spotkań służbowych; sprzęt i oprogramowanie komputerowe z punktu widzenia potrzeb asystentki; porady komputerowe dla asystentki; regulacje prawne oraz zasady nazdoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy. Wszystkie zagadnienia omówione są w formie praktycznych porad, mających ułatwić adaptacje na stanowisku asystentki i wykazanie się profesonalizmem w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13189 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again