Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Biernat Elżbieta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Juśkiewicz Kamila
(1)
Królikowski Jeremi Tomasz (1943- )
(1)
Rothimel Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
KRAJOBRAZ
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
PRZESTRZEŃ PUBLICZNA (urban.)
(1)
Turystyka
(1)
WIEŚ
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wioska tematyczna
(2)
baza noclegowa
(1)
gmina
(1)
krajobraz kulturowy
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
produkt turystyczny
(1)
przestrzeń publiczna
(1)
rozwój przestrzenny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek turystyczny
(1)
sieci społeczne
(1)
turystyka
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy ref.
Kultura to jedno z bardziej wieloznacznych pojęć użytecznych zarówno w środowiskach naukowych, jak i języku potocznym, stąd też odniesienie tego terminu do przestrzeni jest jak najbardziej uzasadnione, tym bardziej że kultura rozumiana jako całokształt zachowań człowieka i rezultatów tych zachowań nieuchronnie wiąże się z przestrzenią, w której te zachowania są przejawiane. Książka zawiera podstawową wiedzę z zakresu kultury przestrzeni, tożsamości i ładu przestrzeni publicznej oraz zarządzania przestrzenią. Publikowane teksty stanowią cenny materiał dydaktyczny dla studentów gospodarki przestrzennej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14169.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15019.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again