Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Smółka Paweł
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Słowo kluczowe
coaching
(1)
kompetencje społeczne
(1)
trening interpersonalny
(1)
trening umiejętności społecznych
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
zachowania społeczne
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again