Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Brytek-Matera Anna
(1)
Czepczor Kamila
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Tavris Carol
(1)
Wade Carole
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
ODŻYWIANIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
UCZUCIA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
terapia behawioralna
(2)
emocje
(1)
inteligencja
(1)
jedzenie
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
kultura
(1)
motywacja
(1)
myślenie
(1)
nadwaga
(1)
odżywianie się
(1)
osobowość
(1)
otyłość
(1)
pamięć
(1)
poglądy
(1)
psychoanaliza
(1)
psychologia
(1)
płeć
(1)
sen
(1)
terapia poznawcza
(1)
uczenie się
(1)
zaburzenia psychiczne
(1)
zachowanie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. [223]-258.
Książka dotyczy psychospołecznego aspektu jedzenia pod wpływem emocji. Wyjaśnia, w jaki sposób jedzenie reguluje emocje i nastrój. Dowodzi, jak istotne dla prawidłowego funkcjonowania człowieka jest doświadczanie i radzenie sobie z własnymi emocjami, zwłaszcza w kontekście jedzenia. Przedstawia najnowsze badania z zakresu jedzenia emocjonalnego, jak również wyniki badań własnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17065.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17064.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia : podejścia oraz koncepcje / Carol Tavris, Carole Wade ; tł. Joanna Gilewicz. - Wyd. popr. i uzup. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2008. - 502, [2] s. : fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : "Psychology in perspective" 1995.
Bibliogr. s. 544-[582].
Autorki, aby zapewnić czytelnikom raczej głębsze niż szersze spojrzenie na wiedzę psychologiczną, ułożyły materiał nie według tematów czy dziedzin psychologii, lecz według pięciu głównych podejść: biologicznego, poznawczego, teorii uczenia się, społeczno-kulturowego oraz psychoanalitycznego. Ukazują, jak badacze postrzegają świat w ramach każdego z tych podejść - jakie stawiają pytania, jakich metod używają, jakie wysuwają hipotezy i jakie są ich osiągnięcia, a także ograniczenia i nadużycia. Omówienie każdego podejścia kończą oceną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11381.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again