Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Bendremer Ellen
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Mullin Roddy
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Stone Merlin
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
MARKETING
(2)
PORADNIKI
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
telemarketing
(5)
baza danych
(2)
marketing bezpośredni
(2)
Internet
(1)
audyt
(1)
badania marketingowe
(1)
degustacja
(1)
działania promocyjne
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
merchandising
(1)
plan marketingowy
(1)
prezentacje
(1)
sprzedaż bezpośrednia
(1)
tajemniczy klient
(1)
wskaźnik ROI
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejetności w sprzedaży przez telefon.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4457.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 440-444.
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8059 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9416.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9415.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again