Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Cichosz Marzenna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Nowicka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
technologie mobilne
(3)
badania marketingowe
(1)
cloud computing
(1)
content marketing
(1)
e-commerce
(1)
e-marketing
(1)
influencer marketing
(1)
innowacyjność
(1)
konsument
(1)
marketing automation
(1)
personal branding
(1)
pozycjonowanie
(1)
pracownik
(1)
projektowanie interfejsów
(1)
reklama internetowa
(1)
samorząd terytorialny
(1)
social media marketing
(1)
usługi interaktywne
(1)
wideomarketing
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 161)
Bibliogr. s. 143-151.
Publikacja rozpatruje zagadnienia zarządzania wiedzą i mobilności, proponując wytyczne do stworzenia kompleksowego rozwiązania organizacyjno-technicznego wspomagającego pracę mobilną, której skuteczność zależy od dostępu do zasobów wiedzy. Książka rozpatruje zagadnienia interakcji człowieka i urządzeń w procesie pozyskiwania wiedzy. Przedmiotem rozważań jest problematyka dostarczania pracownikom mobilnym aktualnych treści w sposób kontekstowy - dostosowany do sytuacji, preferencji oraz środków technicznych, jakimi dysponuje odbiorca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8618.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10042.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konferencji naukowej pt.: "Zarządzanie łańcuchem dostaw - w poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej", 23-24 czerwca 2016 r., Warszawa.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Monografia ma znaczenie poznawcze wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z funkcjonowaniem i rozwojem koncepcji łańcuchów dostaw. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień. Przeprowadzone dociekania oparte zostały na przemyśleniach Autorów pogłębionych ich studiami literaturowymi oraz na wynikach badań empirycznych, a także na przykładach praktycznych rozwiązań wyznaczających aktualne i przyszłe kierunki rozwoju ewolucji łańcuchów dostaw. Ponadto monografia ma także istotne walory aplikacyjne dzięki licznie opisanym przykładom dobrych praktyk.Należy podkreślić, iż na uwagę zasługuje starannie dobrana przez Autorów zarówno krajowa, jak i zagraniczna bardzo liczna literatura przedmiotu (pozycje zwarte, artykuły, raporty badawcze).Opracowanie to stanowić będzie z pewnością cenną pozycję naukową, która niewątpliwie zainteresuje pracowników naukowych, doktorantów, studentów zarówno kierunków ekonomicznych, jak i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także menedżerów i specjalistów z praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką zarządzania łańcuchami dostaw.prof. dr hab. Maciej Urbaniak (fragment recenzji)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22282.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22281.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again