Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Barabasz Adela
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
SKAKLIK, JAN (1943- )
(1)
Genre/Form
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
systemy zarządzania
(4)
zarządzanie jakością
(2)
TQM
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
kontrola
(1)
motywacja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
własność korporacyjna
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Inżynieria na Rzecz Ochrony Środowiska)
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej monografii ukazano istotę auditu zintegrowanego systemu zarządzania. Przedstawiono istotę i rolę auditów znormalizowanego systemu zarządzania oraz ich rolę w doskonaleniu tego systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9952.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11592.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Księga pamiątkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksiązka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarządzaniu w zakresie podejścia systemowego, systemów zarządzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodzą współcześnie w organizacjach. Druga część książki poświęcona jest wybranym aspektom doskonalenia systemów i procesów zarządzania przedsiębiorstwem. Zagadnienia podejścia systemowego i zmian w przedsiębiorstwach poruszono w trzeciej części książki, która poświęcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjności organizacji. Te trzy części stanowią niezmiernie wartościową inspirację do dalszych badań nad niekończącą się drogą zmian będących warunkiem sukcesu każdej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13972.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again